Te, kenen mies ei halua seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihtarin morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihtarin morsian

Vieras
..miten jaksatte?

Voiko tämän vuoksi erota/onko joku eronnut?. Tilanne jatkunut pari vuotta ja menee pahemmaksi koko ajan. Ulkonäössäni mikään ei ole muuttunut alkuajoista (6 v). Tämän turhauttavampaa ja nöyryyttävämpää ei ole mikään. Mies ei vaan halua ikinä, tekee töitä paljon ja on rättiväsynyt, ei riitä haluja. Asiasta on puhuttu, mikään ei vaan muutu.

En ajatellut oikeasti, että seksielämäni olisi 30-v ohi..

meilläkin on todella harvoin seksiä.ja minä oon 23! mies 31v.. ottaa oikeasti päähän,kun tekee mieli ja sitten ei saa. ja tilasin jopa dildon itselleni,niin mies laitto sen takaisin menee,että sinä et tuollaista tartte. vieraisiinko pitäis mennä,kun oma mies ei anna eikä oo ees mitään tekopeliä,kun ei sellaista kuulemma tarvitse..

No meillä on joitakin vuosia pidempi suhde takana, tilanne aikalailla sama...ja ikää about saman verran. Meillä mies oli ensin se, joka ei halunnut. Lopulta kävi niin, että minä kyllästyin tuohon ahdistavaan tunteeseen, että miestä ei kiinnosta ja lakkasin itsekin "kiinnostumasta"...Eli kumpaakaan ei enää kiinnostanut. Itse olin valmis eroamaan jne, mutta tämän jälkeen mies alkoi tehdä aloitteita aikalailla. Yhdessä ollaan edelleenkin ja ihme kyllä, mies on nykyään se aloitteen tekijä.

Täällä sama, mutta mun mieheltä sentään saa seksi jos maanittelee ensin viikon. :D Mutta tiedän miltä susta tuntuu, mikään ei ole niin nöyryyttävää kuin saada kerta toisensa jälkeen pakit rakastamaltaan ihmiseltä. Ja me ollaan seurusteltu vasta reilu 2 vuotta. Ollaan juteltu asiasta, ja oon koittanut olla painostamatta ja syyttämättä, mutta toiset ei vaan oo niin kiinnostuneita seksistä.. :(

No, jos nyt oikein ilkeä haluan olla, voisin sanoa, että olisipa sillä joku toinen!! Olisi jokin syy tolle, mutta ei sillä kyllä ole. Töitä sitäkin enemmän.

Olen raivona, turhautunut ja kärttyinen tämän vuoksi ja ihan oikeasti valmis eroamaan

Meillä on yhteiselämää takana yhdeksän vuotta..

Miehellä on aina ollut kauniisti sanottuna laiska libido, eli mä olen se, joka tekee aloitteet ja aikalailla "työtkin" seksin suhteen. Ihan jeesmukavaa seksiä meillä kyllä on ollutkin!

Nyt vain on omatkin halut lopahtaneet.. Mä en jaksa enää tätä, ettei mies näytä haluavansa mua, ei osoita hellyyttä eikä tunnu jaksavan tehdä kovinkaan paljoa sen eteen, että mä nauttisin.. Mä oon tehnyt kaikki temput, mitä rietas mieleni keksii, eikä tuo jörrikkä syty mistään.

Kävin sitten vieraissakin.. Seksi oli mieletöntä, mä en voinut kuvitella millaista on olla miehen kanssa, joka haluaa tyydyttää mut ja pitää mua hyvänä. Mä en muistanut, miltä tuntuu olla haluttu..

No morkkishan siitä tuli. Lopetin sivusuhteen, keskityin liittooni.. Ikinä en kerro miehelleni mitä tein, muttei tämä nytkään ole mistään kotoisin. Mä itken iltaisin itseni uneen, kun saan vain kylmää kohtelua.. Halauksia kyllä, mutta eivät ne jaksa lämmittää..

Mä olen tässä suhteessa ihan hirvittävän yksin, mutta en voi lähteäkään: viedä lapsilta aivan ihanaa isää, enkä toisaalta ole valmis luopumaan luotettavasta aviopuolisosta, jota syvästi rakastan..

Vaikeaa, niin kovin vaikeaa. Tsemppiä ap:lle.. Ei tämä niin hirveän harvinaista ole, kuin kuvitellaan.. et sä yksin ole, vaikkei sen tietäminen mitään autakaan..

Alkuperäinen kirjoittaja raitis:
mitä hän sanoo syyksi?

Siis kieltäytymiseen? Ei nyt oo hyvä hetki / valvooko lapset? (EI)/ Mä olen tosi poikki/mulla on ollu tosi rankka päivä/ siis jotenkin selkää pakottaa/ olenkohan mä tulossa kipeeksi/ halitaan, mut mä en kyllä jaksa muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä hän sanoo syyksi?

Siis kieltäytymiseen? Ei nyt oo hyvä hetki / valvooko lapset? (EI)/ Mä olen tosi poikki/mulla on ollu tosi rankka päivä/ siis jotenkin selkää pakottaa/ olenkohan mä tulossa kipeeksi/ halitaan, mut mä en kyllä jaksa muuta..

Eli tavallisia ja sinänsä paikkansa pitäviä ihan normaaleita syitä. Paitsi jos niitä tulee koko ajan :( Mutta ei kerro mitään varsinaista syytä, siis mikä olisi vikana, se oikea syy? Jos on jotain fyysisiä ongelmia, voisiko olla? Tiedätkö ettei ole toista naista kuvioissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen samanmoinen:
Meillä on yhteiselämää takana yhdeksän vuotta..

Miehellä on aina ollut kauniisti sanottuna laiska libido, eli mä olen se, joka tekee aloitteet ja aikalailla "työtkin" seksin suhteen. Ihan jeesmukavaa seksiä meillä kyllä on ollutkin!

Nyt vain on omatkin halut lopahtaneet.. Mä en jaksa enää tätä, ettei mies näytä haluavansa mua, ei osoita hellyyttä eikä tunnu jaksavan tehdä kovinkaan paljoa sen eteen, että mä nauttisin.. Mä oon tehnyt kaikki temput, mitä rietas mieleni keksii, eikä tuo jörrikkä syty mistään.

Kävin sitten vieraissakin.. Seksi oli mieletöntä, mä en voinut kuvitella millaista on olla miehen kanssa, joka haluaa tyydyttää mut ja pitää mua hyvänä. Mä en muistanut, miltä tuntuu olla haluttu..

No morkkishan siitä tuli. Lopetin sivusuhteen, keskityin liittooni.. Ikinä en kerro miehelleni mitä tein, muttei tämä nytkään ole mistään kotoisin. Mä itken iltaisin itseni uneen, kun saan vain kylmää kohtelua.. Halauksia kyllä, mutta eivät ne jaksa lämmittää..

Mä olen tässä suhteessa ihan hirvittävän yksin, mutta en voi lähteäkään: viedä lapsilta aivan ihanaa isää, enkä toisaalta ole valmis luopumaan luotettavasta aviopuolisosta, jota syvästi rakastan..

Vaikeaa, niin kovin vaikeaa. Tsemppiä ap:lle.. Ei tämä niin hirveän harvinaista ole, kuin kuvitellaan.. et sä yksin ole, vaikkei sen tietäminen mitään autakaan..

Kiitos vertaistuesta.Mä ymmärrän ihan täysin. Mietin itse harva se päivä, millaista seksi olisi HALUKKAAN miehen kanssa, joka kohtelisi kuin naista. Mä en valitettavasti usko siihen, että meillä ainakaan mikään muuttuu. Työkaverini on kertonut avoimesti pitävänsä suhdetta toiseen mieheen, koska aviomiehensä ei ikinä halua seksiä. Siis myös aviomies tietää, mutta ovat lasten takia yhdessä. Olen aina ihmetellyt, miten voi toimia, mutta jotenkin käy jopa kateeksi, että työkaverillani on sentään jonkinlainen seksielämä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä hän sanoo syyksi?

Eli tavallisia ja sinänsä paikkansa pitäviä ihan normaaleita syitä. Paitsi jos niitä tulee koko ajan :( Mutta ei kerro mitään varsinaista syytä, siis mikä olisi vikana, se oikea syy? Jos on jotain fyysisiä ongelmia, voisiko olla? Tiedätkö ettei ole toista naista kuvioissa?

kuten jo sanoin, ei toista naista. Miestäni ei vaan kiinnosta seksi. Erektiossa ei ole mitään vikaa tms, korvien välissä se halu kai sitten on..

Yhteistyössä