Mies ei halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Eikö olekin niin, että jos mies ei halua seksiä, hän ei pidä naista haluttavana?

Meillä ongelma on se, että mieheni pystyy ilmeisesti elämään vaikka loppuikänsä ilman seksiä. Mulle kelpaisi parikin kertaa viikossa, tällä hetkellä harrastamme seksiä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Miehellä on aina jotain muuta tekemistä, tai lapset valvoo, tai väsyttää, tai tai tai. Aina joku tekosyy.

Ilmeisesti hän ei kertakaikkiaan halua mua enää. Ei ole koskaan mikään kovin innokas ollutkaan, mutta kumminkin innokkaampi kuin nyt. Ja jos mä ehdotan seksiä, ei varmasti onnistu.

Mietiskelen tässä, haluanko elää näin loppuikäni. Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa?

[QUOTE="surullinen";25975696]Eikö olekin niin, että jos mies ei halua seksiä, hän ei pidä naista haluttavana? [/QUOTE]

Ei ole niin. Syitä on tuhansia muita myös.

Oletkos miettinyt asiaa ihan oikeasti miehen kannalta? Pystyttekö puhumaan ilman syyttelyä? Tuohan on ihan valtavan syyllistävää, että "jos sä et halua mua, se tarkoittaa ettet pidä mua haluttavana", vaikka kysehän voi olla mistä tahansa muustakin.

Kurja tilanne teille molemmille kyllä. Sen verran perustavanlaatuiset jutut kuulostaa olevan kadoksissa sultakin, että suosittelen seksuaaliterapeutin juttusia, jos siellä vaikka saisi näkökulmaa.

Ei ole niin. Syitä on tuhansia muita myös.

Oletkos miettinyt asiaa ihan oikeasti miehen kannalta? Pystyttekö puhumaan ilman syyttelyä? Tuohan on ihan valtavan syyllistävää, että "jos sä et halua mua, se tarkoittaa ettet pidä mua haluttavana", vaikka kysehän voi olla mistä tahansa muustakin.

Kurja tilanne teille molemmille kyllä. Sen verran perustavanlaatuiset jutut kuulostaa olevan kadoksissa sultakin, että suosittelen seksuaaliterapeutin juttusia, jos siellä vaikka saisi näkökulmaa.

En ole koskaan sanallakaan miehelle valittanut. Joskus seksin jälkeen olen kyllä sanonut, että kivaa oli ja voisihan tätä harrastaa useamminkin. Mies on yleensä vaan hymähdellyt siihen jotain.

Muuten emme oikeastaan puhu asiasta, joskus mies on sanonut että haluaisi seksiä mieluummin päivällä, koska illalla on väsynyt. Joskus yhteisillä vapaapäivillä ehdimmekin, mutta kun tuntuu että aina se keksii jonkun uuden "ehdon" milloin seksille olisi aikaa. Nykyään sovitaan edellisenä päivänä, että huomenna sitten. Spontaaniudesta ei siis ole tietoakaan.

[QUOTE="ap";25975723]Kauanko olet ollut vastaavassa suhteessa? Mikä sua siinä vielä pitelee?[/QUOTE]

En nyt ihan tarkalleen osaa sanoa, pikkuhiljaa tämä on mennyt tähän 9 yhteisen vuoden aikana.
Lähdössä olen ollut monta kertaa, koko ajan toinen jalka ovenraossa.
Tämä ei ole ainoa ongelmamme.

Arki kuitenkin rullaa suht ok, kun ei liiaksi ajattele asioita.
Kahden alle kouluikäisen kanssa on käytännöllisempää ja helpompaa pyörittää rumbaa yhdestä tukikohdasta käsin, kun sopu kuitenkin on tallella.

Kyllä minä myös välitän miehestä, haluaisin pitää huolta ja olla hänelle se perhe jota ei muuten ole. Kovasti on vaikiaa...=(