kun mies ei halua.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halukas!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

halukas!!

Vieras
mitä tehdä???
itsetyydytys ei todellakaan ole sama asia.
mä haluaisin spontaania seksiä, sellaista että saisin tuntea miten joku haluaa ja rakastaa mua.
mutta ei.
asiasta on puhuttu ja puhuttu ja mies vaan hermostuu, joten olen antanut olla. potenssiongelmista ei ole kyse..
mies sanoo, et mikään ei oo vikana ja mä riudun seksittömässä suhteessa.
tää on ihan kamalaa, oikeasti :( :( :( :( :(

mitä tässä voi tehdä?!!!

olen 100% varma, että kyse ei ole toisesta naisesta. ainakaan fyysisellä tasolla, henkisestä en sitten tiedä.. mutta mies kyllä kieltää kun olen kysynyt. en tiedä.

mulle olis todella tärkeätä saada jakaa näitä tuntoja sellaisten kanssa joilla jotain kokemusta tai tietoa vastaavasta, olen nimittäin todella harkinnut jo eroakin tämän asian takia.
en ole mikään 6kertaa päivässä seksiä-ihminen, mutta vois sitä olla edes kerta viikkoon.. tai edes kahteen..!!

Onko teillä pieniä lapsia? Muuten läheisyyttä? Stressiä, työpaineita? Ootko lihonut? Paineita lapsen saannista? Keskenmonoja? Yhteistä aikaa? Jospa tunteet ovat vaan muuttuneet?

Riitely, väsymys, murheet saa minut joskus haluttomaksi. Normaalisti ajattelenkin seksiä 24/7 :)
Rehellisesti sanon myös, että toisen nopeahko lihominen on joskus vaikuttanut haluihin.
Myös se, jos nainen täydessä tälligissä tulee virittelemään tunnelmaan, ja jostain ihmeen syystä käykin vessareissulla/suihkussa ennen lemmen leikkejä pesemässä meikit pois ja länttäämässä tukan.. Yhden naisen kanssa olen törmännyt moiseen, ja vähän on ihmetyttänyt.
Tai se kaiken huippu..naista pitää ohjata koko ajan sängyssä/ hän ei ole aktiivinen
Siinä pahin mood killer..

- M 28v seksihullu

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Onko teillä pieniä lapsia? Muuten läheisyyttä? Stressiä, työpaineita? Ootko lihonut? Paineita lapsen saannista? Keskenmonoja? Yhteistä aikaa? Jospa tunteet ovat vaan muuttuneet?

yks 4v lapsi, ei läheisyyttä kun mies torjuu jopa mun halaukset, stressiä on, työpaineita on, en ole lihonut, ei paineita lapsensaannista, ei keskenmenoja, yhteistä aikaa vaikka kuinka, mun tunteet ei ole muuttuneet ja mies väittää ettei senkään, mutta teot sanoo toista...... huokausten huokaus. tää on niin tuhauttavaa. tekis nytkin niin julmetusti mieli!!!!