Te kenellä hormonikierukka, onko ollut iho-ongelmia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla mirena ja pohdin voiko huono iho johtua siitä... kierukka kyllä ollut jo vuosia, mutta kertaakaan ei laiton jälkeen ole ollut ihan näpytön naama... Mä luulin, että kierukan pitäis parantaa akne, ei pahentaa...

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Mulla on iho huonontunut, eli aknea pukkaa kyllä.
Tosin siihen on vaikuttanu mun runsas suklaan syönti myös :ashamed:

No mäkin olen pistänyt makean syyksi, mutta kun nyt olen ollut syömättä suklaata, karkkeja jne. ja ruokavalio ollut tosi terveellinen, silti vaan näppyjä ilmaantuu.. Yritän just sulkea syitä pois ja ainakaan karkit ei ole syynä. Nyt pohdin tuota kierukkaa. Pitää ehkä kysäistä lääkäriltä, mieluummin sit vaikka kortsu ehkäisynä kuin pizzanaama...

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
On ollut koko ajan, heti laiton jälkeen enemmän kuin nykyään. Ei haittaa mua.

Mua todella haittaa, välillä on iho niin pahana, että en kehtaa kotoa poistua.. siis oikeesti paha, ei mitään pari pientä näppyä vaan 15... Ja tosi kipeitä :(

Alkuperäinen kirjoittaja hormonikierukasta:
Mulla ei iho-ongelmia.

Onko jollain noussut laiton jälkeen paino? Entä kuinka kauan pientä vuotoa on jatkunut? Mulla jo toista viikkoa menossa! :o

Ei mulla paino ole noussut, itse asiassa lähes 30kg pudonnut kierukan laiton jälkeen, mut ei kyllä ole kierukasta johtuvaa :) Ja mulla sitä vuotoa oli useampi viikko laiton jälkeen, siis sellaista pientä tiputtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
On ollut koko ajan, heti laiton jälkeen enemmän kuin nykyään. Ei haittaa mua.

Mua todella haittaa, välillä on iho niin pahana, että en kehtaa kotoa poistua.. siis oikeesti paha, ei mitään pari pientä näppyä vaan 15... Ja tosi kipeitä :(

Mä ajattelen hyvänä puolena, etteivät ihmiset ihan yhtä äkkiä tajua miten vanha oikeasti olen, kun naama muistuttaa alaikäisen naamaa! :xmas: Tietenkin olisi surkeampi juttu, jos olisi finnejä koko naama täynnä... :|

Mullakin iho ongelmat selvästi pahenivat tuon mirenan jälkeen. Aina mulla on huono iho ollut, mutta tuntuu kuin naama olisi taas ihan samanlainen kuin pahimpina murrosikä aikoina, ellei jopa pahempikin. Ei auta mitkään aineet..Mulla on muutenkin tullut valtavasti kaikkia muitakin vaivoja koko kierukasta. Se on ollut nyt ½-vuotta, mutta kuitenkin pohdin miten suuri hyötykin siitä on ollut. Olen vähän kahden vaiheilla, haluaisinko sen pois.. mutta paras ehkäisykeino se tähän asti on ollut.

Mulla on pientä iho-ongelmaa. Alkoi n. kuukausi kierukan laiton jälkeen ja helpotti sitten muutaman kuukauden kuluttua. Nyt kierukka ollut pian vuoden ja iho on pääsääntöisesti yhtä hyvä kun ennen kierukan laittoa.
Kuukautisten aikaan tosin (siis silloin kun olisi vuotoa ) naama kukkii :$

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Mullakin iho ongelmat selvästi pahenivat tuon mirenan jälkeen. Aina mulla on huono iho ollut, mutta tuntuu kuin naama olisi taas ihan samanlainen kuin pahimpina murrosikä aikoina, ellei jopa pahempikin. Ei auta mitkään aineet..Mulla on muutenkin tullut valtavasti kaikkia muitakin vaivoja koko kierukasta. Se on ollut nyt ½-vuotta, mutta kuitenkin pohdin miten suuri hyötykin siitä on ollut. Olen vähän kahden vaiheilla, haluaisinko sen pois.. mutta paras ehkäisykeino se tähän asti on ollut.

Mulla oli kans iho pahana murkkuikäisenä ja tosiaan on tullut sellainen deja vu-tunne kun peiliin katsoo..

Yhteistyössä