Te kenellä enemmän lapsia ja molempia sukupuolia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimii"

Vieras
Mulla on esikko tyttö ja sen jälkeen 3 poikaa olen taas raskaana ja ultrassa sanottiin että kyllähän tämä tyttö aika varmasti on ja kun mulla 1 tyttö entuudestaan niin sanoi että TODELLA HARVOIN tulee 4 poikaa peräkanaan jos on tyttö aikasemmin.

kun taas jos on 4 pelkkää poikaa niin todennäköisesti se viideskin on poika.

kysymys kuuluukin tiedättekö onko jossakin tullut 4 poikaa peräkanaan

No ei se edellisen tai edellisten lasten sukupuoli vaikuta siihen tulevan lapsen sukupuoleen vaan se siitttiö joka sen munasolun hedelmöittää.
Ja kyllä, tiedän että kaverilla on 4 poikaa, sitten tyttö ja taas poika.

No luulis, että, joka raskaudessa on ihan 50/50 sille kumpi sieltä tulee. Tietysti joskushan voi olla, että joku pari saa vain jompiakumpia.

Omassa lapsuudenperheessäni on isoveli, jolla on neljä pikkusiskoa. Eli meidän perheeseen syntyi pojan jälkeen neljä tyttöä.

Tiedän myös perheen johon syntyi viiden tytön jälkeen poika (ja tämän jälkeen vielä kaksi tyttöä).

Niin en mä tiedä =)

Enkä mä siltä ultraajalta,lääkäriltä,kätilö mikä se nyt onkaan niin en kysynyt mihin tämä perustu että näin sanoi
mutta sanoi ETTÄ KUN MULLA YKS TYTTÖ JO ON NIIN HARVOIN TULEE 4 POIKAA PERÄKANAAN ETTÄ SANO ETTÄ PAKOSTIKIN TULEE JOSSAKIN VÄLISSÄ TOINEN TYTTÖ

Eli onko kenelläkään tai tietääkö että on esim tyttö,poika,poika,poika poika??

mäkin tiedän missä 5 poikaa ja kuudes tulossa

No mitenkä ne edellisten lasten sukupuolet muka vaikuttais tulevaan?
Meillä poika, poika, tyttö, poika, tyttö ja seuraava kuulemma poika =)

En tiedä enkä kysynyt mutta tälläi mulle ultraaja sanoi että HARVINAISTA että tulisi mun tilanteessa esim 4 poikaa peräkanaan kun yksi tyttö löytyy
sanoi siis että harvinaista mutta voihan noita olla.

mut mä en tiedä mulle vaan sanottiin näin. aloin vasta myöhemmin miettimään että mihin perusti tämän.

Kyllähän näistä todennäköisyyksistä on tehty tutkimuksia, ja niiden mukaan esim. olisi todennäköisempää saada samaa sukupuolta kuin edellinen lapsi jne. Eli kyse on todennäköisyydestä, eikä sitä varmaan ole osattu perustella vielä sen enempää.

[QUOTE="ihmettelen";25797277]ei liity nyt kysymykseesi, mutta kai sinä nyt tiedät että ultrasiko sinut lääkäri vai hoitaja?[/QUOTE]

en tiedä =) Käyn ultrassa usein ja aina se vaihtuu välistä on hoitaja välistä lääkäri. Ja tästä siis on nyt tuollainen 7-8vk aikaa että en kyllä enään millään muista kumpi se mahto olla.

Minä olen sitä mieltä että voi tulla ihan niin monta tyttöä tai poikaa vuorotellen, tai peräkkäin tai vain jompaa kumpaan. En usko mihinkään teorioihin, että "riski" saada neljän peräkkäisen pojan jälken tyttö jos yksi jo on olis suurempi. Ihan minusta menee jo taikauskon puolelle. :)

[QUOTE="...";25797354]No joo, onhan noita, seitsemän veljestäkin! Ihan oikeassa elämässä siis..... ;)[/QUOTE]

niinpä :) Mutta tässä taas on se että kun kaikki samaa sukupuolta niin isompi mahdollisuus että aina seuraava onkin poika
mitä jos olisikin esim 3 poikaa ,tyttö, 3 poikaa ..

mäkin siis tiedän 6 pojan äidin. en tiedä hommaako lapsia vielä mutta jännityksellä ootan että tulisiko sieltäkin 7 poika joka luultavasti tulisi vai yllättäisikö tyttö välillä.(joka harvinaista koska kaikki samaa sukupuolta)

miehellä on 6 veljeä ja yksi sisko (vanhin poika sitten tyttö ja sitten 6 poikaa), naapurissa on 4 poikaa eikä tyttöjä ollenkaan, samoin yhdellä toisella tutulla (lapsia 3 eri isälle...)

[QUOTE="sara";25797374]onko sun tytölläsi sama isä kun pojilla?On miehiä,jotka saa vain tyttöjä tai poikia.Esim. täällä on lestadiolaisperhe,jossa on 8 poikaa,ei yhtään tyttöä.[/QUOTE]

On on =)

ja mulle ny on siis ihan sama kumpi sieltä tulee neljäs poika tai toinen tyttö kunhan nyt vaan tulee :) Mutta muistu vaan tuon hoitaja/lääkärin sanat ja aloin miettimään että voiko tosiaan tulla 4 samaa sukupuolta PERÄKANAAN jos on tyttö aikasemmin.. jos mulla olis nyt 4 poikaa niin olisin kyllä ihan saletti että tämä viideskin olisi poika..

mun isällä esim on 5 sisarusta jossa on tyttö,poika,poika,poika tyttö (li just tämä ei 4 poikaa peräkkäin)
kun sit miehen äidillä on poika,tyttö,tyttö,tyttö ,poika eli taas tämä ei neljää samaa sukupuolta peräkkäin.

eli mein suvuissa ei tosiaan mee noin ja siks halusinkin tietää että mitenkäs muualla.

tiedän myös niitä jotka tekevät joko pelkkää tyttöö tai pelkkää poikaa niitäkin löytyy suvuista.

Luulempa että tuo ultraaja oli hoitaja. ;) Miltään kovin tieteelliseltä ei tuo hänen kommenttinsa vaikuttanut. Tokihan näitä eri "todennäköisyyksiä" on, mutta eipä niitä nyt kukaan lääkäri asiakkaalle lauo, joku hoitaja voi sellaiseen ehkä paremmin sortua. Ovat lähinnä minusta sellaista "minusta tuntuu" ja "tarina kertoaa" -meininkiä. :)
Mutta eipä tämä nyt niin vakava asia ole! Onnea odotukseen. Tuli kumpi tuli. :)

Yhteistyössä