Te kellä ollut hormonikierukka ja poistettu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vähän vaan aiheesta poiketen olisin halunnut kysyä että miten kauan teillä oli vatsa kipeä kierukan laiton jälkeen vai oliko ollenkaan? Itselle laitettiin tällä viikolla ensimmäistä kertaa elämässä, sain varmasti jonkinlaiset traumat koko toimenpiteestä ja jouduin jäämään osastolle tarkkailtavaksi kun tulin niin kipeäksi että sain jonkin kipupiikin ja kipulääkettä, nyt kolmatta päivää vatsaa sattuu.. ajattelin vaan että voi kuulemma herkästi tulla jonki tulehdus, pitäisikö nyt heti sitten ottaa yhteyttä sairaalaan vai odotella?!

Ihmisellä on OIKEAA asiaa niin kukaan ei noteeraa, olen todella tyrmistynyt. Jälleen kerran. Palsta on akkojatäynnä, eikä KUKAAN vaivaudu PikkuKanasen kysymykseen vastaamaan. Mutta annas olla kun eräät nimeltä mainitsettomat nikit kyselee vaikka montakos meinaatte tänää naida/juoda niin johan on 100 viestiä ketjussa. Pakko yhtyä tuohon toiseen ketjuun, tää palsta on tännä teinimammoja. Henkisellä tasolla sinne jääneitä ja fyysisesti siellä vielä olevia. Tänne kaivattais AIKUISTEN kypsien NAISTEN seuraa, että tulis sitä älyllistä tasoakin joukkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:
vähän vaan aiheesta poiketen olisin halunnut kysyä että miten kauan teillä oli vatsa kipeä kierukan laiton jälkeen vai oliko ollenkaan? Itselle laitettiin tällä viikolla ensimmäistä kertaa elämässä, sain varmasti jonkinlaiset traumat koko toimenpiteestä ja jouduin jäämään osastolle tarkkailtavaksi kun tulin niin kipeäksi että sain jonkin kipupiikin ja kipulääkettä, nyt kolmatta päivää vatsaa sattuu.. ajattelin vaan että voi kuulemma herkästi tulla jonki tulehdus, pitäisikö nyt heti sitten ottaa yhteyttä sairaalaan vai odotella?!

Mulla laitto ei sattunut, mutta vatsa jomotti koko sen reilun kuukauden, minkä kierukka mulla oli. Vuosin koko tuon ajan ja sain kohtutuleduksen, 40 kuume ja järkky maha- ja selkäkipu. Sain antibioottia tipalla ja suun sisäisesti pitkään ja poistatin kierukan kuitenkin myöhemmin (tarvinnut ei olisi), asia vaivasi ja gyne sanoikin, että kohtu hylkii kierukkaa, ne vatsajomot on jatkuvia supistuksia, koittaa synnyttää sitä ulos.

Kaamea härveli mulle, ihanteellinen niille, joille sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:

Mulla oli 3-4 viikon ajan satunnaisesti supistuksia, ja sen jälkeen pari kuukautta menkkojen alla, mutta ei muita kipuja.

Yhteistyössä