häh häh
Siis esim farmari ja sitten joku pienempi.. Paljonko teillä tulee kuussa maksamaan kaikki autoihin liittyvät kulut jos bensaa ei lasketa mukaan (eikä lainaa jos sellaista on)?
Oikein! Mulla on käyttöautona 1986 Buick Electra stw, edellinen oli 1980 Oldsmobile Cutlass. Europaskaa ei ole eikä tule.Meillä aina aiemmin ajettu vain amerikkalaisilla ja niissä vakuutukset n. 200,- /vuosi, verot 100,- luokkaa ja muutamat tarvitut varaosat puoli-ilmaisia. Nyt hommattiin niiden lisäksi käyttöautoksi volvo ja sen rottelon käyttökulut on kolme kertaa suuremmat ja autossa koko ajan jotain vikaa mitä pitää korjata kalliilla osilla korjaamoilla.... Ihan turhaan maristaan että jenkit on kalliita, kyllä käytäntö on osoittanut ihan muuta. Eli meidän taloudessa siirrytään ainakin takaisin amerikan valmisteisiin, on paljon mukavempia ajaakkin.
Mun itämaan kinneri kuluttaa kaupungissa alle 8 l/100 km. Paljonkos nämä teidän pieniruokaiset? 15 l/100 km?Mut itse oon miettiny, et nuissa autoissa arvo kuitenkin säilyy ja vaikka auto söiskin hiukan normikinneriä enemmän, niin en ikinä ehdi nuiden tankkiin tankata niin paljon kuin uusien euroautojen arvo laskee. Ja yllättävän pieniruokaisiahan nämä on..
Minä väitän, ettei nuo pieniruokaiset jenkit suoriudu kaupungissa alle 20 l/100 km ja tuon idänihmeeni vaihdan kolmen vuoden välein pienellä välirahalla, joten arvonalenema on palstamamman omaa kuvitelmaa kuten 'pieni' kulutuskin.Meilläkin seisoo pihassa -86 Buick Electra stw, josta on tarkoitus tehdä käyttöauto. Seisonut nyt pari vuotta, kun ei oo yksinkertaisesti ehditty laittaa kuntoon. Sitä ennen oli jokapäiväisessä ajossa. Hitsaushommia ym. pientä olis... Uskomattoman mukava auto ajaa...
Muuten nuo meidän jenkit on vähän vanhempaa ikäluokkaa.
Mut itse oon miettiny, et nuissa autoissa arvo kuitenkin säilyy ja vaikka auto söiskin hiukan normikinneriä enemmän, niin en ikinä ehdi nuiden tankkiin tankata niin paljon kuin uusien euroautojen arvo laskee. Ja yllättävän pieniruokaisiahan nämä on..