Te keiden mies on noin 37-42v, vastailkaas! Ja onko 39v liian vanha 25veelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Omena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Omena"

Vieras
Tapasin nettideitissä mukavan miehen. Olen 25v ja 6v lapsen äiti. Mies on 39v ja parin alakouluikäisen lapsen isä. Eronnut siis lasten äidistä.
Mies on todella komea, mukava ja huomio minua paljon. Olemme korkeakoulutettuja ja hyvin omillamme toimeentulevia kumpikin. Eli noiden asioiden tiimoilta ikäeromme ei ns. näy missään.

Olen ihastunut ja tunne on molemminpuolinen. Toisaalta ollaan ihan muutamia kertoja tapailtu ja mun mielestä jopa ensimmäiset kuusi kuukautta on suhteessa yleensä tietynlaista hienostelua. Eli ei ihan olla kuitenkaan niin vapautuneita ja tuoda sitä itseä esiin. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Olenkin miettinyt tuleeko ikäeromme jossain vaiheessa vastaan? Mä olen kyllä ikäiseksi todella vastuullinen ja oma-aloitteinen monessa asiassa, mutta nämä johtuva pitkälti siiä, että olen äiti.
Miellän kuitenkin monessa asiassa itseni enemmän teiniksi, kuin aikuiseksi naiseksi. Asiat ovat ehkä pikkujuttuja, mutta niistä voi arjessa muodostua isoja.

Mä tykkään käydä kavereiden kanssa bilettämässä ja meno on aika nuorta silloin. Sellaista älytöntä kikatusta, "kundien ziigailua" (vaikka siis en ole mikään ilolintu, en ikinä lähtisi baarista kenenkään matkaan tms. Ihan siis keskustelutasolla ziigailua) ja meillä on paljon ihan älyttömiä sisäpiiriläppiä, jotka ovat ehkä vähän lapsellisia.
Ulkonäkö on mulle vielä tässä iässä poikkeusellisen tärkeää ja saatan tinttuttaa siitä, että ripsarini on kateissa.
Kännykässäni on facebookin sovellus ja facea pitää katsoa säännöllisin väliajoin.
On hirveän junttia, jos sukat ovat sandaaleissa tai muuta "vakavaa" ja käytän puhuessani sanoja "facettaa" "sluibata" "relata" jne..

Anna palaa vaan! Ei se rakkaus ikää katso!
Ihmettelen vaan, miten olet ehtinyt korkeakouluttautua vaikka ikää on noin vähän ja lapsia peräti 6!!! :) Ihan hyvällä mielellä siis asiaa ihmettelen.
Ainahan voi erota jos ei homma toimi.

Tuossa ikäeroasiassa auttaa se, että te olette samassa elämäntilanteessa eli pieniä lapsia.
Ja minäkin muuten käytän sanoja sluibata ja relata ja facettaa vaikka ikää on itsellä jo 42 v...

Te ette voi yhdessä muistella lapsuutenne tyypillisiä juttuja, tai tainivuosien, koska elitte niin eri maailmoissa. Miehelläsi ei edes nettiä ollut teininä/lapsena. Jossain vaiheessa susta voi tuntua, että mies on vanha ja raihnainen ukko, joka ei jaksa olla niin innostunut ja menevä kuin sinä?
Mutta eiköhän se hyvin mene.
Itse olen 33v ja mieheni 36.

Juttuni jatkuu vielä.. piti vaihtaa konetta, kun äskinen jumahti.

Olen siis 6v, eli kuusi vuotiaan lapsen äiti :) En kuuden lapsen äiti..

Mietin siis noiden esimerkkien kautta, että tuleeko jossain välissä kuitenkin esiin ja ongelmaksi se, että toinen on ihan aikuinen ja toinen on nuori, jolla käy kikattava kaverilauma kylässä, joiden mielestä pyllyä kytännyt talkkari on hirveen ällö. Toisaalta olen vastuullinen äiti, jolle on työ on tärkeää. Alkoholia käytän harvoin, mutta kun käytän, niin se on aika rankkaa biletystä silloin.

Ja sitten työkavereiden juttujen mukaan 40vuotiasta miestä ei enää käsikädesäs kulkeminen, pussailu ja halailu jaksa kiinnostaa? Pitääkö teistä paikkaansa?

Ja te keillä on tuon ikäinen mies, niin mitä miehenne tykkää tehdä vapaa-ajalla? Tykkään kyllä käydä hiihtämässä, lenkillä, teatterissa ja tehdä ruokaa. Aivan yhtä paljon kuitenkin tykkään rampata kaupungilla vaateliikeissä, trendikahviloissa, keikoilla, bilemestoissa jne..

no mikäs siinä jos haluat vaarin riesaksesi ja vaivoiksesi ottaa hoitaaja helliä niin mikäs siinä, mutta älä tule vinkumaan kun me muut vietämme ikäistemme miestemme kanssa hauskaa ja sinä vaihdat miehellesi paskavaippoja :laugh:

Kokeilemalla selviää. Ei tuossa muu auta. Teillä on pieniä lapsia, joten varmaan on paljon yhteistäkin.
Mutta mun mielestä ikäero alkaa olla suuri, jos sitä on yli 7vuotta. Siis olet ilmeisesti ikäiseni, eli syntynyt vuonna -87? Tapailemasi mies on mennyt kouluun 1981? Eli hän on ollut yläasteella, kun synnyit.
Sä olet sen ikäinen, jolla oli jo ala-asteella kännykkä..

[QUOTE="vieras";27815086]Ok. Kerrotko vielä miten tämä ilmoituksesi liittyy ap:n asiaan?[/QUOTE]

Mieheni on 36v. Kokisin oudoksi, jos hän olisi parikymppisiä ikäisensä sijaan harkinnut. Kaiken teille saa vääntää rautalangasta.

[QUOTE="Omena";27815057]
Ja sitten työkavereiden juttujen mukaan 40vuotiasta miestä ei enää käsikädesäs kulkeminen, pussailu ja halailu jaksa kiinnostaa? Pitääkö teistä paikkaansa?[/QUOTE]

Tirsk. No todellakin jaksaa, vanhempiakin.

no mikäs siinä jos haluat vaarin riesaksesi ja vaivoiksesi ottaa hoitaaja helliä niin mikäs siinä, mutta älä tule vinkumaan kun me muut vietämme ikäistemme miestemme kanssa hauskaa ja sinä vaihdat miehellesi paskavaippoja :laugh:

No paskavaippoja saa ruveta vaihtaan aikaisintaan 80-vuotiaalle, mikäli nyt ei poikkeus ole. AP on itse tulloin 66v.

Ei teillä paha ikäero ole.

No mä huomasin, että 35-vuotias oli mulle liian vanha ja mä olen 25vuotias. Liian jäykkä :). Viikonloppuisin halusi vaan olla kotona, saunoa ja korjata talon kattoa. Eikä mun huumori iskenyt häneen yhtään, vaan olin lapsellinen kuulemma.

[QUOTE="hohhoh";27815150]No paskavaippoja saa ruveta vaihtaan aikaisintaan 80-vuotiaalle, mikäli nyt ei poikkeus ole. AP on itse tulloin 66v.

Ei teillä paha ikäero ole.[/QUOTE]

Niin, silloin kun minä makaan palmupuun juurella mieheni kanssa sangriaa juodenja nauttien niin samanikäinen ap vaihtelee niitä vaippoja :laugh:

ja 6-vuotiaalle äiti ja miellät itsesi teiniksi? ja oikea ikä 25v? ja vedät itsesi vieläkin vissiin ihan tillin tallin perseelleen kun olet juomassa, etkä osaa huolehtia itsestäsi vaikka sulla on pieni lapsi kotona joka tarvitsee elävää äitiä vielä monta vuotta?

hei hyi...

miten ois vaikka kasvaa aikuiseksi jo?

jos olisin mieltänyt itseni sinun iässä teiniksi, niin mua hävettäisi kyllä ja todella paljon! koska teineys on todella rasittavaa aikaa elämässä ja moni tietää kyllä stereotypian teinistä, niin kuka haluaa enää sellainen olla senkään takia kun ohittanut jo sen iän ajat sitten..

ja mikään ei ole linja-autossa rasittavampaa jos taakse istuu 25v akka lauma jotka hihityttää ja hähityttää ja puhuu pertistä paskaa.

miettii vaan että mitä vittuu on niinkun käyny nyky sukupolvelle. ei tällästen ihmisten kanssa oo kiva niinku työskennelläkkään tai tehdä yhtään mitään, kun siinä joutuu ite vaan kärsimään, kun toisen käytös on niin hävytöntä ja loukkaavaa ja teinikakaran tasolla..

Mieheni on 36v. Kokisin oudoksi, jos hän olisi parikymppisiä ikäisensä sijaan harkinnut. Kaiken teille saa vääntää rautalangasta.

Mitä väliä iällä on, jos kolahtaa?

Mun mies oli 32-vuotias, kun alettiin seurustella. Aikaisempi suhteensa oli kestänyt pari kuukautta ja neitokaisella oli ollut ikää 22 (:D). Joo, minä olin siis 30-vuotias kun kohdattiin. Pari kertaa kuittailin hänelle tuosta, mutta olipa tuo itsekin huomannut että aikamoisen lapsukaisen kanssa on tekemisissä ja hänet sitten jättänyt. Sitä edellinen suhde oli ollut samanikäisensä kanssa, selvennän vielä.

Ei ne vanhemmat miehet ole aina niitä "saalistajia", munkin mies on sen verran komea, että saa olla ihan iästä riippumatta hätistelemässä naisia kauemmas. :) Minä olen siitä vain ylpeä ja siitä, että valitsi kuitenkin minut niiden typyjen sijaan. Mulla on kuulemma enemmän luonnetta kuin heissä yhteensä ;)

mä oon 25 ja mies 37. miehellä lapsi edellisestä liitosta, asuu äidillään mutta käy meillä viikottain ja on yötä. yhteisiä lapsia emme aio hankkia. Rakastan miestäni ja hä minua, ikäerosta emme edes puhuneet kun tapasimme, myöhemmin olemme hämmästelleet miten voimme olla niin samalla aaltopituudella, vaikka 12 vuotta on kuitenkin melkoinen aika :) Se on ihan henkilökohtaisista ominaisuuksista kiinni, onko iällä merkitystä vai ei.

[QUOTE="vieras";27815195]ja 6-vuotiaalle äiti ja miellät itsesi teiniksi? ja oikea ikä 25v? ja vedät itsesi vieläkin vissiin ihan tillin tallin perseelleen kun olet juomassa, etkä osaa huolehtia itsestäsi vaikka sulla on pieni lapsi kotona joka tarvitsee elävää äitiä vielä monta vuotta?

hei hyi...

miten ois vaikka kasvaa aikuiseksi jo?

jos olisin mieltänyt itseni sinun iässä teiniksi, niin mua hävettäisi kyllä ja todella paljon! koska teineys on todella rasittavaa aikaa elämässä ja moni tietää kyllä stereotypian teinistä, niin kuka haluaa enää sellainen olla senkään takia kun ohittanut jo sen iän ajat sitten..

ja mikään ei ole linja-autossa rasittavampaa jos taakse istuu 25v akka lauma jotka hihityttää ja hähityttää ja puhuu pertistä paskaa.

miettii vaan että mitä vittuu on niinkun käyny nyky sukupolvelle. ei tällästen ihmisten kanssa oo kiva niinku työskennelläkkään tai tehdä yhtään mitään, kun siinä joutuu ite vaan kärsimään, kun toisen käytös on niin hävytöntä ja loukkaavaa ja teinikakaran tasolla..[/QUOTE]

No annoin ehkä vähän väärän vaikutelman ja kirjoitinkin vähän epäselvästi. Kuten sanoin: Olen vastuullinen äiti, joka bilettää harvoin ja alkoholia käytän siis sen noin 6-7krt vuodessa ja yleensä aina mennään baariin, koska en pidä mistään saunakaljoista. Silloin juon yleensä humalaan itseni, mutta en koskaan niin, että olisin mitenkään tillintallin. Eli kontrolli pysyy ja osaan kyllä tiedostaa, koska on hyvä tilata enää vettä. En ikinä lähtisi baarista kenenkään matkaan tai toisi kotiini ketään (ellei siis tunnettaisi hyvin jo ennestään).
Biletysreissumme kuitenkin on sellaista ylenpalttista naurua yleensä.
Osaan käyttäytyä bussissa ja seurassa ylipäätään ihmisten ilmoilla. Tiedän kyllä, mitkä jutut pitää jättää kotona jauhettaviksi.

Ei sillä iällä ole mitään väliä jos muuten sopii yhteen. Ei sen miehen tarvi tulla sun kaa kreisibailaamaan, eikä sun tarvi osallistua miehesi miesten menoihin. Ja kuitenkin voitte olla onnellisia yhdessä. Mun mies 39, minä 30. Olin 23 kun yhdessä alettiin.

Yhteistyössä