Te jotka sheivaatte kainalonne!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierash
juu ja luonnotonta on liikkuakin nopeampaa kuin mitä itse pystyy juoksemaan, entä ruoan ostaminen kaupasta ja vielä muoviin pakattuna, sitten vielä ne dödöt, hiki on luonnollista, vielä täytyy mainita hiusten värjäys ja kihartaminen...
 
Jep ja juu, itse olen varsinainen luonnottomuuden perikuva, sheivaan karvat sieltä ja täältä, päässä väriä, läträän voiteilla, suihkin tuoksuja ja luomua käytän vain sisäisesti nautittuna. Olen luonnoton luonnon keskellä, mutta omaan mahtavan luonteen.
 
"Vieras"
Ööööö, joo luonnotonta, mutta ei siinä sentään tungeta mitään ihon sisään, kuten botoxia tai silikonia/suolapusseja, et en nyt ihan yhtä pahaks luokittelis :)
 
"Jenis"
Juu, siis totta kai se on aivan sama kuin mennä nukutuksessa kirurgin veitsen alle ja ottaa itseensä pysyvä implatti - todellakin aivan sama kuin ajella ihon pinnalta ylimääräinen karvoitus. Hiusten ja kynsien leikkaaminen on muuten kans aivan valtavan luonnotonta :D
 
Hih, senkin hassu! Eihän sun ole pakko sheivata saati ottaa botoxia tai silareitakaan. Minä sheivaan kainalot ja jalat sekä harvennan pusikkoa kun siltä tuntuu. Dödöä käytän ja yleensä värjään hiuksia, meikkaan kun huvittaa ja pesen pyykit pesuaineella enkä pähkinöillä. Luomua en edes syö koska näillä tuloilla on varaa vaan xtran makkaraan ja -30% leipään.
 

Yhteistyössä