Te jotka sanotte että miehen exä on veemäinen, inhottava ämmä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
niin oletteko koskaan miettineet että miksi näin on? että mitä se mies on exälleen tehnyt tai miten on häntä kohtaan toiminut/käyttäytynyt? jospa se ihana mies onkin exälleen ollut täys vittupää niin eipä siinä kovin kauniita se exä varmaan ajattele...

ihan vaan tämmöstä taas tuli mieleen.... :|

Joo, mä oon törmänny samaan. Itse en sano miehen eksistä mitään kun tiedän etten KUITENKAAN TIEDÄ KAIKKEA! :D Eli et miehellänikään ei varmasti ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Ja kavereiden eksäsotkuissa huomannut täysin saman... Se haukuttu eksä saattaakin olla tosi sydämellinen ja lämmin ihminen.

Miehen eksä ois muuten ihan kiva mamma, mut hän teki semmosen asian, että hänen on turha enää pyytää minulta ystävyyttä...never. :$ en siis inhoa häntä pelkästään sen takia, että hän on exä, vaan ihan vaikka hän olisi naapurin liisa, niin emme olisi millään tavalla yhteyksissä. Onneksi nainen on tajunnut, mitä twki ja kulkee hyvin kaukana meistä. Mieheni on täysin samaa mieltä... =)

Alkuperäinen kirjoittaja äitylitar:
Miehen eksä ois muuten ihan kiva mamma, mut hän teki semmosen asian, että hänen on turha enää pyytää minulta ystävyyttä...never. :$ en siis inhoa häntä pelkästään sen takia, että hän on exä, vaan ihan vaikka hän olisi naapurin liisa, niin emme olisi millään tavalla yhteyksissä. Onneksi nainen on tajunnut, mitä twki ja kulkee hyvin kaukana meistä. Mieheni on täysin samaa mieltä... =)

Mitäs teki? :o Kerro kerro! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Joo, mä oon törmänny samaan. Itse en sano miehen eksistä mitään kun tiedän etten KUITENKAAN TIEDÄ KAIKKEA! :D Eli et miehellänikään ei varmasti ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Ja kavereiden eksäsotkuissa huomannut täysin saman... Se haukuttu eksä saattaakin olla tosi sydämellinen ja lämmin ihminen.

sama juttu. en oo ketään ukon exää haukkunu. koska en tiiä mitä heiän välillään on tapahtunu...

nyt siis tilanne on se, että miespuolinen ystäväni on uuden akkansa kanssa joutunut sotapolulle exäänsä vastaan. tämä uus nainen haukkuu ystäväni exää joka käänteessä, vaikka oikeesti syytä ei ole. olen ollu monta kertaa välissä ko ystäväni on exäänsä eroprosessin yhteydessä haukkunu ties miksi ja uhkaillu vaikka miten joten mielestäni on ihan ymmärrettävää ettei tämä exä mitenkään lämmöllä ystävääni muistele. kyllä miullekki oli tosi rankka paikka pitää yllä ystävyyssuhdetta ihmiseen jonka näin muuttuvan niin totaalisesti. ja tälle uudelle akalleen on ku enkeli... just joo, mietin vaan jotta kuinka kauan....

ja tämä ystäväni exvaimo ei ole ystäväni, emme koskaan tulleet kunnolla toimeen, mutten kyllä epäröiny olla hänen puolellaan tietyissä asioissa. vaikka se meinas katkasta miun ystävyyden tämän hänen silloisen miehensä kanssa.

olipas sekava sepustus...
:(

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
No.. jos mä tunnen exät, mä voin olla samaa mieltä. Vika on tottakai molemmissa, mutta on myös näitä painajais-exiä jotka ei vaan etene sitä elämäänsä |O

mutta oisko sillekki joku syy? se, ettei se mies ole hoitanu sitä eroa kunnolla loppuun asti? että on avoimia kysymyksiä joihin tarvitsee saada vastauksia mutta kun toinen ei niitä vittuillakseenkaan suostu antamaan?

voisko kyse olla tämmösestä asiasta?

Jaa mä en tiedä miehen eksästä muuta kuin sen että petti miesti usein kunnes mieheni ei enää kestänyt vaan erosi. Tosin en ajattele häntä vmäisenä ämmänä... mieheni kyl ajattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
No.. jos mä tunnen exät, mä voin olla samaa mieltä. Vika on tottakai molemmissa, mutta on myös näitä painajais-exiä jotka ei vaan etene sitä elämäänsä |O

mutta oisko sillekki joku syy? se, ettei se mies ole hoitanu sitä eroa kunnolla loppuun asti? että on avoimia kysymyksiä joihin tarvitsee saada vastauksia mutta kun toinen ei niitä vittuillakseenkaan suostu antamaan?

Öö... ei, kyllä se on ihan päästänsä pipi :D

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
hyvä havainto....

minä tiedän kyllä mitä minun eksäni on minusta puhunut ympäriinsä.... jotkut on oikeesti yllättyneitä ollu ku on saanu tietää et minä ilmielävänä olen nyt sen eksä just se kauhee kusipäinen lehmä.

:laugh:

aivan. just tätä tarkotan!

okei. no sitte.

tosiaan, onhan näitäki persoonia jotka vaan eivät voi päästää irti mitenkään... se on kyllä ennenkaikkea surullista katsottavaa :(

Niin, ja joskus miehetkin saattaa salaa roikottaa sitä eksää mukana, ja uus vaimoke on aivan hiilenä kun inhottava eksä pommittaa ja roikkuu miehessä... Voi kun tietäis aina joka sopasta kaiken
:xmas:
Mutta toki, onhan niitäkin, jotka ei vaan tajua jättää rauhaan... Kaikenlaisia läheisriippuvaisia ym ym ym.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa mä en tiedä miehen eksästä muuta kuin sen että petti miesti usein kunnes mieheni ei enää kestänyt vaan erosi. Tosin en ajattele häntä vmäisenä ämmänä... mieheni kyl ajattelee.

Helpottaa kummasti omaa elämää kun ei tuhlaa energiaansa miehen eksien vihaamiseen :wave:

okei. no sitte.

tosiaan, onhan näitäki persoonia jotka vaan eivät voi päästää irti mitenkään... se on kyllä ennenkaikkea surullista katsottavaa :(

Se on. Ja erityisen ahdistavaa samalla. Otetaas toi äljäkkeen yks exä, joka meidän alettua seukkaamaan pyysi mua auttamaan tätä exää saamaan ton äljäkkeen takas. Autoin mie, parhaani koitin panemalla mut ei se natsannu :D

okei. no sitte.

Mun exä on just tollanen,kunnei muuta voi ni lapsien kautta tekee kiusaa.On uusia ämmiä,silti on vaan elämä niin perseestä että pitää mun kimpussa jatkuvasti olla ja tehdä kaikki kiusa minkä suinki voi.

okei. no sitte.

Se on. Ja erityisen ahdistavaa samalla. Otetaas toi äljäkkeen yks exä, joka meidän alettua seukkaamaan pyysi mua auttamaan tätä exää saamaan ton äljäkkeen takas. Autoin mie, parhaani koitin panemalla mut ei se natsannu :D

ei hemmetti! oikeesti? :o no ei kyllä ihan tervettä touhua siltä exältä...

sama juttu. en oo ketään ukon exää haukkunu. koska en tiiä mitä heiän välillään on tapahtunu...

nyt siis tilanne on se, että miespuolinen ystäväni on uuden akkansa kanssa joutunut sotapolulle exäänsä vastaan. tämä uus nainen haukkuu ystäväni exää joka käänteessä, vaikka oikeesti syytä ei ole. olen ollu monta kertaa välissä ko ystäväni on exäänsä eroprosessin yhteydessä haukkunu ties miksi ja uhkaillu vaikka miten joten mielestäni on ihan ymmärrettävää ettei tämä exä mitenkään lämmöllä ystävääni muistele. kyllä miullekki oli tosi rankka paikka pitää yllä ystävyyssuhdetta ihmiseen jonka näin muuttuvan niin totaalisesti. ja tälle uudelle akalleen on ku enkeli... just joo, mietin vaan jotta kuinka kauan....

ja tämä ystäväni exvaimo ei ole ystäväni, emme koskaan tulleet kunnolla toimeen, mutten kyllä epäröiny olla hänen puolellaan tietyissä asioissa. vaikka se meinas katkasta miun ystävyyden tämän hänen silloisen miehensä kanssa.

olipas sekava sepustus...
:(

Ymmärsin tän... Ja kun joskus uusi suhde voi muuttaa ihmistä tosi paljon, mukava ystävä muuttuu leuhkaksi p*skaksi... :|

Niin, ja joskus miehetkin saattaa salaa roikottaa sitä eksää mukana, ja uus vaimoke on aivan hiilenä kun inhottava eksä pommittaa ja roikkuu miehessä... Voi kun tietäis aina joka sopasta kaiken
:xmas:
Mutta toki, onhan niitäkin, jotka ei vaan tajua jättää rauhaan... Kaikenlaisia läheisriippuvaisia ym ym ym.

mie olen ite ollu tässä tilanteessa... siis exänä jota yritetään pitää ns. vakipanona vaikka ollaan jo pariuduttu muualle... joo, ei onnannu.

mie olen kaikki exäni jättäny rauhaan kattomatta taakseni. ei kuulu miulle heiän uus elämä. ja onneksi ei tarvi olla tekemisissä.

mutta eri asiahan se silloin on jos on lapsia erotessa, sen exän kanssa kun on PAKKO olla edes jossain väleissä että lasten asiat voi sopia ja tapaamiset sun muut järjestää. muttei siinäkään tarvitse olla veemäinen. tai no, enhän mie kaikkia tilanteita voi tietää, joillain varmaan on tarve olla erityisesti sillon veemäinen... sitä ei vaan tajuta että se koskee lapseen eniten... :/

Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Voihan se noinkin joidenkin kohdalla olla. Mites semmonen tilanne että se ex on sen uuden puolison kimpussa jatkuvasti, se kyllä kertoo ihan veemäisestä ja inhottavsta ämmästä.

no mie en ainakaan ossaa näin äkkiseltään sanua mikä siinä ois? ovatko tunteneet toisensa aiemmin? onko kyseessä joku ystävä vienyt toisen poikakaverin - juttu vai mikä...

Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:
Voihan se noinkin joidenkin kohdalla olla. Mites semmonen tilanne että se ex on sen uuden puolison kimpussa jatkuvasti, se kyllä kertoo ihan veemäisestä ja inhottavsta ämmästä.

no mie en ainakaan ossaa näin äkkiseltään sanua mikä siinä ois? ovatko tunteneet toisensa aiemmin? onko kyseessä joku ystävä vienyt toisen poikakaverin - juttu vai mikä...

Kukaan ei ole vieny keneltäkään ketään, olivat eronneet. Eivät tunne toisiaan. Tää jatkuu edelleen vaikka vuosia jo heidän erostaan. Kyllä pitäis jo elämän jatkua, ellei sitten ihan ole päästään seonnu.

Miehen exä on v-mäinen kaikille tasapuolisesti. Erityiseti nykyiselle kumppanilleen joka on myös lasten isä. Kohtelee lapsiaankin kuin paskaa. On aina ollut väkivaltainen ja pettänyt nykyistä kumppaniaan monen monta kertaa ihan avoimesti. Milloin on jättänyt miehen 40v miehen takia tai jakanut persettään ulkomaalaisille komennusmiehille. Lapsen hoito ei ole koskaan kiinnostanut vaan nykyinen kumppani on hoitanut lapsen kun vaimoke on hillunut baareissa etsien yhden illan seuraa ja esitellyt miehen maksamia silikonirintoja. Töitä ei ole tainnut oikein koskaan tehdä vaan nyhtää rahat äidiltään joka tekee kahta työtä ja mieheltään silloin kun ovat yhdessä.

En tiennyt että hänen kaltaisiaan on edes olemassa kunnes tuli minua joskus huorittelemaan ja kävi ilmi että mieheni oli joskus vuosia sitten seurustellut kyseisen naikkosen kanssa. Miehelläni ei ole esim valokuvia koska tämä ex on ne aikoinaa repinyt ja samalla laittanut miehen asunnon pillunpäreiksi.

Epäilen että naikkonen on joskus tippunut hoitopöydältä tms. Hänen äitinsäkin on myöntänyt ettei tyttärellä ole ihan kaikki kotona.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä