Alkuperäinen kirjoittaja Ihana:
Joo, mä oon törmänny samaan. Itse en sano miehen eksistä mitään kun tiedän etten KUITENKAAN TIEDÄ KAIKKEA!

Eli et miehellänikään ei varmasti ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Ja kavereiden eksäsotkuissa huomannut täysin saman... Se haukuttu eksä saattaakin olla tosi sydämellinen ja lämmin ihminen.
sama juttu. en oo ketään ukon exää haukkunu. koska en tiiä mitä heiän välillään on tapahtunu...
nyt siis tilanne on se, että miespuolinen ystäväni on uuden akkansa kanssa joutunut sotapolulle exäänsä vastaan. tämä uus nainen haukkuu ystäväni exää joka käänteessä, vaikka oikeesti syytä ei ole. olen ollu monta kertaa välissä ko ystäväni on exäänsä eroprosessin yhteydessä haukkunu ties miksi ja uhkaillu vaikka miten joten mielestäni on ihan ymmärrettävää ettei tämä exä mitenkään lämmöllä ystävääni muistele. kyllä miullekki oli tosi rankka paikka pitää yllä ystävyyssuhdetta ihmiseen jonka näin muuttuvan niin totaalisesti. ja tälle uudelle akalleen on ku enkeli... just joo, mietin vaan jotta kuinka kauan....
ja tämä ystäväni exvaimo ei ole ystäväni, emme koskaan tulleet kunnolla toimeen, mutten kyllä epäröiny olla hänen puolellaan tietyissä asioissa. vaikka se meinas katkasta miun ystävyyden tämän hänen silloisen miehensä kanssa.
olipas sekava sepustus...