te jotka pidätte kannabista kauheen pahana juttuna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jejejej
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja tuokin väite on moneen kertaan täsäkin keskustelussa todettu valheelliseksi..
Kannabis aiheuttaa vieroitusoireita ja näiden takia mailmassa hakeutuu vuosittain hoitoon yli 2 miljoonaa ihmistä.

te jotka vastutatte hamppua..anteeksi vaan,,mutta ootte jotenkin...noooh..ööö..pihalla.Suu vaahdossa siellä näpytätte tekstiä tulemaan ja päästä kesksitte kaiken maailman haittoja mitä pilvi muka tekee..me jotka poltamme pilveä olemme näemmä sata kertaa fiksumpia kun te "pöpipäät" jotka ette mitään käytä.Ottakaa relaa,sytykkää illalla jointti,syökää herkkuja ja rakastelkaa kultanne kansssa,leijukaa VALHEELLISESTI pää pilvessä :)

te jotka vastutatte hamppua..anteeksi vaan,,mutta ootte jotenkin...noooh..ööö..pihalla.Suu vaahdossa siellä näpytätte tekstiä tulemaan ja päästä kesksitte kaiken maailman haittoja mitä pilvi muka tekee..me jotka poltamme pilveä olemme näemmä sata kertaa fiksumpia kun te "pöpipäät" jotka ette mitään käytä.Ottakaa relaa,sytykkää illalla jointti,syökää herkkuja ja rakastelkaa kultanne kansssa,leijukaa VALHEELLISESTI pää pilvessä :)

Tätä valheellisuutta ihmittelen minäkin. Krooninen pilvinisti. Bongi, herkut, rakastelu, autuus.

Ei tämä tunnu valheelta. Vaan tilalta, jonka soisin kaikille.

No et sä ainakaan ole fiksu kun et osaa edes kirjoittaa.

Ja on mullakin kokemuksia pilvestä. En minä kommenttejani ole tuulesta tempaissut, tai mistään ysiluokan bilsan kirjasta 25 vuotta sitten.

[QUOTE="vieras";28049456]Tätä valheellisuutta ihmittelen minäkin. Krooninen pilvinisti. Bongi, herkut, rakastelu, autuus.

Ei tämä tunnu valheelta. Vaan tilalta, jonka soisin kaikille.[/QUOTE]

Täyspäisiäkin ihmisiä tarvitaan kyllä.

[QUOTE="Vieras";28049461]No et sä ainakaan ole fiksu kun et osaa edes kirjoittaa.

Ja on mullakin kokemuksia pilvestä. En minä kommenttejani ole tuulesta tempaissut, tai mistään ysiluokan bilsan kirjasta 25 vuotta sitten.[/QUOTE]

Hahaaa....mikä kommentti! ;)

Missä teidän puolesta puhujien isot kirjaimet on? Entä on onko ördätä ja sekoilla jotain hyviä sanoja käyttää, kun haluaa puhua jonkun asian puolesta? Sorry, tuli vaan mieleen...

Ja asiaan. En pidä kannabista ihan kauhean pahana juttuna verrattuna vaikka heroiiniin tai Lasoliin, mutta pidän sitä ihan kauhean turhana juttuna.

Onhan se turha juttu, mutta niin on moni muukin mukava asia tässä elämässä. :)

En muuten ymmärrä, miksi aina kielletään vertaamasta alkoholiin.
Mun mielestä se on täysin väärin, että alkoholin käyttäjät saavat nauttia kyseistä ainetta täysin laillisesti, mutta kannabiksesta on tehty laitonta.
On totta, että kannabiksen käyttö voi olla haitallista nuorille, mutta niin on moni muukin asia, eikä ongelma poistu kriminalisoivalla kannabispolitiikalla. Kannabis ei katoa mihinkään, oli se laillista tai ei.
Sen sijaan jos kannabis laillistettaisiin ja sen tuotanto saataisiin valvontaan, THC- ja CBD-pitoisuuksia voitaisiin kontrolloida:
Marijuana May Both Trigger and Suppress Psychosis | TIME.com
(Niin ja kannabiksen ja skitsofrenian yhteys ei ole yksiselitteinen. Joku jo huomauttikin, että vaikka kannabiksen käyttö on lisääntynyt, skitsofrenia ei ole yleistynyt.)

• Tykkää
Reactions: Millenia
Jep,peesan tätä...ei kukaan jaksa lähteä riehumaan jos on poltellut pilveä,kukasta nyt puhumattakaan..jos joku tosiaan taposta istuu,ja tehnyt sen siks kun on ollut kamoista sekaisin,niin silloin on taatusti veressä ollut jotain ihan muuta kun kannabista,veikkaan alkoholia,piriä tjm..sellasta paskaa..mutta joo,tuohon unilääkkeeseen..pilvi on mainio rentouttaja ja unilääke mulle,siks en koskaan polta päivisin,mutta illalla kun lapset nukkuu ja kaikki päivän velvollisuudet tehty on ihana mennä tuohon terassille ja sytyttää piippu tai jointti ja nautiskella...ainoa haittapuoli mikä mulla on kannabiksesta että se lisää ruokahaluja,tai oikeestaan alkaa aina tehdä hirveesti mieli jotain ihanaa suklaata tai muuta..täytyy kuitenkin tänää varata jotain pientä herkkua illaks kun poltan..ja tiedoksi,käymme töissä,meillä 3 lasta ja lähes joka ilta polttelen,kun lapset nukkuu..ai ai sitä nautintoa,sen oon ansainnut raskaan päivän jälkeen,suosittelen kukkahattutädit! ;) ps.mukavaa ystänäpäivää kaikille,olkaa kilttejä toisillenne ja muistakaa ystäviänne!

p.s. jos jostain syystä joudut viranomaisten kanssa tekemisiin kun olet polttanut ja jäät kiinni, voi häkki heilahtaa...

p.s. jos jostain syystä joudut viranomaisten kanssa tekemisiin kun olet polttanut ja jäät kiinni, voi häkki heilahtaa...

kaikki varmaan kyllä tietävät tämänkin. Tietääkseni kyllä ei joudu vankilaan jos on vähän polttanut, sakot kyllä tulee. Kasvatuksesta taas saattaa joutua. Hampuusitkin tämän tietää ja ottavat tämän riskin todennäköisesti siksi, koska eivät pidä siinä mitään väärää.

minä olen aikaisemminki vastannut kannabiskeskusteluun, enkä enää jaksa kirjoittaa sanasta sanaan samoja jorinoita, mutta minun 8 ystävääni alkoivat pössyttelemään tätä "vaaratonta" kannabista, nyt ovat joko kuolleita, vankilassa, kovien aineiden käyttäjiä jotka maksavat päihteensä seksillä tai niin ihmisraunioita, että pelkäävät joka helvetin asiaa, eivätkä poistu asunnostaan. Yksi pääsi helvetistä irti ja luennoi tätä nykyä huumeiden vaaroista, mukaanlukien kannabis.

Sano EI huumeille!

Yhteistyössä