Jep,peesan tätä...ei kukaan jaksa lähteä riehumaan jos on poltellut pilveä,kukasta nyt puhumattakaan..jos joku tosiaan taposta istuu,ja tehnyt sen siks kun on ollut kamoista sekaisin,niin silloin on taatusti veressä ollut jotain ihan muuta kun kannabista,veikkaan alkoholia,piriä tjm..sellasta paskaa..mutta joo,tuohon unilääkkeeseen..pilvi on mainio rentouttaja ja unilääke mulle,siks en koskaan polta päivisin,mutta illalla kun lapset nukkuu ja kaikki päivän velvollisuudet tehty on ihana mennä tuohon terassille ja sytyttää piippu tai jointti ja nautiskella...ainoa haittapuoli mikä mulla on kannabiksesta että se lisää ruokahaluja,tai oikeestaan alkaa aina tehdä hirveesti mieli jotain ihanaa suklaata tai muuta..täytyy kuitenkin tänää varata jotain pientä herkkua illaks kun poltan..ja tiedoksi,käymme töissä,meillä 3 lasta ja lähes joka ilta polttelen,kun lapset nukkuu..ai ai sitä nautintoa,sen oon ansainnut raskaan päivän jälkeen,suosittelen kukkahattutädit!

ps.mukavaa ystänäpäivää kaikille,olkaa kilttejä toisillenne ja muistakaa ystäviänne!