?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:yrittänyttä ei laiteta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:yrittänyttä ei laiteta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja km:Jos sun miehelläs on vain poikasiittiöitä niin ette saa tyttöä vaikka kuinka tekisitte.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ap:yrittänyttä ei laiteta![]()
... ei niin vaan sitä p--naan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Eipä ole kokemusta, mutta pakko on kysyä että mitäs sitten jos tuleekin poika? Pettymyskö?
Alkuperäinen kirjoittaja km:Jos sun miehelläs on vain poikasiittiöitä niin ette saa tyttöä vaikka kuinka tekisitte.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Eipä ole kokemusta, mutta pakko on kysyä että mitäs sitten jos tuleekin poika? Pettymyskö?
Aika moni poika osoittautuu naiselle pettymykseksi. Sehän nähdään jo erotilastoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei se poika pettymys ole. neljäs poika on tervetullut mutta tyttökin olisi kiva noiden kolemn pojan jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei se poika pettymys ole. neljäs poika on tervetullut mutta tyttökin olisi kiva noiden kolemn pojan jälkeen.
No, jos teillä on tullut vain poikia, niin sitten teidän pitää tytön saadaksenne muuttaa kokonaan tekotapaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Eipä ole kokemusta, mutta pakko on kysyä että mitäs sitten jos tuleekin poika? Pettymyskö?
Aika moni poika osoittautuu naiselle pettymykseksi. Sehän nähdään jo erotilastoissa.
No olisitko itse poikalasta kohdellut erilailla? Antanut lapsen ymmärtää hänen olevan pettymys koska on väärää sukupuolta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei se poika pettymys ole. neljäs poika on tervetullut mutta tyttökin olisi kiva noiden kolemn pojan jälkeen.
No, jos teillä on tullut vain poikia, niin sitten teidän pitää tytön saadaksenne muuttaa kokonaan tekotapaa.
niin me ollaan muutettukkin. nuo pojat on alkunsa saanut ovistikkujen avulla ja kun ovistikkun äyttänyt + on pistetty peitto heiluun oikeen urakalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:voihan se siittäminen sensuellia olla vaikka niitä tikkuja on käytetty!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:onko se jotenkin sulta pois jos joku käyttää ovistikkuja raskautuakseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Eipä ole kokemusta, mutta pakko on kysyä että mitäs sitten jos tuleekin poika? Pettymyskö?
No olisitko itse poikalasta kohdellut erilailla? Antanut lapsen ymmärtää hänen olevan pettymys koska on väärää sukupuolta?
En mä voi oman lapsen kohdalla niin tehdä, koska syytön se on syntymäänsä, ja minä itse syyllinen hänen synnyttämiseensä. Mutta jos pettymyksen on aiheuttanut jonkun muun poika, niin senhän voi heittää vaikka pellolle, taikka takaisin kotiin kasvamaan, eikö?