Olen ehkä pinnallinen kun tuntuu että kaiki on mennyt tämän raskauden ajoituksessa oikein =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mnä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mnä vaan

Vieras
Mulla on ennestään 1 tyttö ja 4 poikaa
Tämä on mun viimeinen raskauteni ja toivoin niin sitä pikkuista tyttöä (oma esikkoni kun on jo 13v) Lueskelin netistä hitusen tietoa ja luin muistaakseni että ennen ovista niin tyttö mahdollisuus isompi.
Mulla oli tarkka ajanjakso mikä kuukausi ja mikä päivä piti hommailla ( tämä siis n. 6kk tiedossa ennen kun alettiin yrittämään)

Tärppäsi heti vaikka ovis olikin sitten myöhemmin mitä ite olin laskenut koska ultrassa la siirty 11pv:llä Mutta NÄILLÄ NÄKYMIN on tulossa kesävauva ja ultran mukaan 80% mahdollisuudella että tyttö. Ja mä olen niin onnellinen <3 <3

Täytän myös itse kesällä vuosia ja vielä oois ihanaa jos vauva syntyisi mun syntymäpäivänäni mutta sen näkee tulevaisuudessa.

Terveyttä minäkin toivon ( enkä tajua miks sitä pitää erikseen aina mainostaa luultavasti ihan kaikki haluavat terveen lapsen) Eikä sekään ole itsestään selvä juttu ,minulta löytyy yksi ei terve lapsi.
Tietyssti on sanomattakin selvää että toivon tervettä lasta mutta kivana lisänä on ihanaa että se syntyy kesällä ja on ehkä tyttö.

niin ja lisätään että voihan se syntyä aikasemmin, voi olla poika ja voi olla joku mitä ei ole huomattu rakenneultrassa esim joku suulakihalkio tms näistä ei ikinä tiedä, mutta nyt mennään näillä ja iloitsen siitä =) ja iloitsn vaikka olisikin poika ,sairas tai muuta yhtä rakas mulle joka tapauksessa.

Sikiön sukupuoleen ei mitenkään vaikuta sinun oviksesi, tai seksiasennot tai muutkaan humpuukit. Miehen siittiöistä se riippuu, tuleeko sieltä X vai Y -kromosomi :)

Nojoo, mun pikkuvelikin oli ultrassa tyttö, kunnes syntyi. Mullekkin on ultrassa annettu epävarma tyttölupaus, ja itellä on ihan poikaolo. No, sen näkee parin viikon sisään :)

Juu ei tässä auta itelläkään oottaa kun kesäkuuhun asti silloin lopulta tietää kumpi sieltä on tulossa :)

Nenne89: Millanen sun epävarma tyttölupaus oli? Minä sain ton 80% tyttö lupauksen ja luotan siihen että tyttö tulossa (vaikka voi se poikakin olla) Esikko tytöstä annettiin muistaakseni 55% mahdollisuus tyttöön ja tyttöhän se oli. (huonekaluja ja vaunuja mun ei kuitenkaan tuon ultran perusteella kannata tyttömäisenä ostaa)

minä vaan, yks lääkäri sanoi että "hänen mielestään tyttö, mutta ei voi antaa varmaa tietoa, mutta ei kyllä näe mitään poikaan viittaavaa" toinen lääkäri hieman myöhemmillä viikoilla että "häpyhuulet näkyvät, että eiköhän sitä muutaman hameen uskalla ostaa". Itse olen kuitenkin sen verran skeptinen kaikkien asioiden suhteen, että odotan synnytykseen. Netistäkin olen lukenut että ne häpyhuulet voi muuttua vielä vaikka miksi! :D

EDIT: Ei mullekkaan mitään prosentteja oo annettu, mutta tuo ensimmäinen oli hyvinkin epävarma tieto/veikkaus lääkäriltä :D

Viimeksi muokattu:
Hiukan OT; mulle on sanottu ultrassa aina että poika tai tyttö. Ei mitään epävarmoja poikia/tyttöjä tai tietyn prosentin suuruisia veikkauksia.

Ap, ymmärrän sun fiilikset :). Mä ajattelin joskus elokuussa että olisi kivaa jäädä äitiyslomalle toukokuussa (mun koulu loppuu silloin) ja saada kesävauva. Syyskuussa kävin poistattamassa kierukan ja kas, heti raskaaksi - ja äitiysloma alkaa toukokuun puolivälissä :). Juu, joku voi mennä pieleen ja blaablaablaa mutta tähän mennessä kaikki on mennyt kuten toivoin ja uskalsin hiukan suunnitellakin, joten kai siitä saa iloinen olla?

Ystäväni taas totesi jokunen vuosi sitten haluavansa tyttövauvan huhtikuussa. Tytön siksi, että poikia oli jo ennestään monta. Huhtikuussa siksi että kesäloman reissusuunnitelmat voisivat toteutua. Hänellekin kävi niin, että heti kun ehkäisy jäi pois, niin raskaus alkoi - ja huhtikuussa syntyi tyttö :heart:

Joskus kaikki vaan menee tismalleen suunnitelmien mukaan näissä asioissa. Ja joskus taas ei. Saa silti toivoa, suunnitella, haaveilla - ja olla iloinen siitä jos kaikki menee kuten suunnitteli ja toivoi.

[QUOTE="riia";25789831]niin mulle oli tärkeintä,että syntyis terveenä,mutta kukin tyylillään..[/QUOTE]

Blaa blaa blaa.
Miksi se on niin tabu toivoa jompaa kumpaa sukupuolta? Kyllä sitä saa toivoa tyttöä tai poikaa.

En pinnallisuudesta tiedä. Itse olen kuitenkin iloinnut siitä kun vauva on saanut alkunsa niin että tulee syntymään juuri silloin toivotuimpaan aikaan. Samoin toivotusta sukupuolesta kuuleminen on tuntunut hienolta. :)

Itselleni ei koskaan mitään sukupuoliprosentteja olla annettu. Esikoisesta sanottiin rakenneultrassa että on poika, kakkosesta että näyttäisi tytöltä. Kolmosesta vasta 4d-ultrassa näkyi jalkoväli ja varma tyttö tuokin. Kaikki pitivät paikkansa.

Yhteistyössä