te jotka olette/olette olleet naimisissa..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
---
6v yhdessä joista kohta 3v kihloissa. naimisiin sitten kun aika koittaa, kiirekkös tässä :D Ja joku sanoi silloin kun aloin täällä palstailemaan että en tule 4v pidempään seurustelemaan tämän nykyisen kanssa niin vikaan meni :D tuli vaan tässä samalla mieleen kun lupasin tämänkin asian täällä sanoa jos sen useamman vuoden vielä tämän saman miehen kanssa olen.

"utelias"
[QUOTE="Vieras";26450251]Saako kysyä, miten päädyitte eroon? Siis kun seurustelua oli noin pitkään takana?[/QUOTE]

Jäin myös miettimään, miten noin pitkän seurustelun jälkeen homma on kuitenkin kusahtanut?

Yhteen muutettiin 6kk seurustelun alusta, kihloihin 1,5v jälkeen, naimisiin liki 3v yhteiseloa ja nyt siis melkein 6vuotta taivalta takana. Mä olen kuullut että tosi moni jotka menee naimisiin pitkän (siis yli 10v) jälkeen eroais. En tiedä mistä johtuu mut monelle käynyt näin.

näin
[QUOTE="Vieras";26450251]Saako kysyä, miten päädyitte eroon? Siis kun seurustelua oli noin pitkään takana?[/QUOTE]

Saa kysyä. Eroon ei liittynyt mitään sen suurempa dramatiikkaa. Minä tulin liian täyteen pahaa oloa ja halusin erota koska mies oli kykenemätön puhumaan ongelmista. Toisin sanoen asioita ei koskaan selvitetty perinpohjaisesti. Se oli yksi iso syy. Ehkä myös lasten myötä miehestä paljastui piirteitä joita en voinut hyväksyä. Tässä pari syytä.

Kaikki jotka ovat kuulleet erosta ovat sanoneet että eivät olisi koskaan uskoneet että me erotaan koskaan mutta niin vain kävi.

iuk
Seurustelimme noin kolme vuotta ennen avioon menoa (kihloihin menimme 4 kk:n päästä seurustelun alkamisesta, tosin mies oli ollut noin kolmen vuoden ajan ennen seurustelumme alkua yksi mun parhaimmista ystävistä, eli mistään tuntemattomasta hepusta ei ollut kyse). Aviossa olemme olleet tähän mennessä reilut 12 vuotta.

"Jenis"
Ekalla kerralla oltiin n. 5v yhdessä ja sen päälle vuoden (!!) verran naimisissa. Yhteen muutettiin muistaakseni tokilla treffeillä ;) Oli tämmönen klassinen yritys korjata suhteen ongelmat naimisiin menemällä, onneksi ei ollut lapsia.

Tokalla kerralla (eri mies, siis) seurusteltiin kans about 5 vuotta, siitä suurin osa avoliitossa, ja 2 vuotta sitten mentiin naimisiin. Eli kriittinen 7. vuosi käsillä :D Yhteisiä lapsia 2.

Yhteistyössä