J
jjjjjj
Vieras
Oliko teillä hääkimppu? Oliko kallis? Miksi se yleensä edes on morsiamella? Onko sillä joku merkitys?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla ei ollut kimppua, mutta meillä oli kolmepäiväiset kekkerit suvun kesken, joten juhlimista riitti, vaikka laillinen puoli hoideltu pois kuvioista maistraatissa. Todistajatkaan eivät olleet tuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla ei ollut kimppua, mutta meillä oli kolmepäiväiset kekkerit suvun kesken, joten juhlimista riitti, vaikka laillinen puoli hoideltu pois kuvioista maistraatissa. Todistajatkaan eivät olleet tuttuja.
Saako heittää arvauksen? Et mennyt naimisiin Suomessa? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla ei ollut kimppua, mutta meillä oli kolmepäiväiset kekkerit suvun kesken, joten juhlimista riitti, vaikka laillinen puoli hoideltu pois kuvioista maistraatissa. Todistajatkaan eivät olleet tuttuja.
En mennyt, en. Tosin olisi sama onnistunut Suomessakin ja tiedän ihmisiä, jotka ovat samanlaisia häitä Suomessakin viettäneet. Maistraattihäät voivat olla ihan yhtä pienimuotoiset tai suureelliset kuin kirkkohäätkin. Vastaanottohan se päätilaisuus nykyään monillekin on, sen voi tehdä mieleisekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla ei ollut kimppua, mutta meillä oli kolmepäiväiset kekkerit suvun kesken, joten juhlimista riitti, vaikka laillinen puoli hoideltu pois kuvioista maistraatissa. Todistajatkaan eivät olleet tuttuja.
En mennyt, en. Tosin olisi sama onnistunut Suomessakin ja tiedän ihmisiä, jotka ovat samanlaisia häitä Suomessakin viettäneet. Maistraattihäät voivat olla ihan yhtä pienimuotoiset tai suureelliset kuin kirkkohäätkin. Vastaanottohan se päätilaisuus nykyään monillekin on, sen voi tehdä mieleisekseen.
Niin en minä sillä.... :ashamed: Kun vaan tuli mieleen kun ulkomailla monesti vietetään näitä monen päivän juhlia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Mulla ei ollut kimppua, mutta meillä oli kolmepäiväiset kekkerit suvun kesken, joten juhlimista riitti, vaikka laillinen puoli hoideltu pois kuvioista maistraatissa. Todistajatkaan eivät olleet tuttuja.
Niin en minä sillä.... :ashamed: Kun vaan tuli mieleen kun ulkomailla monesti vietetään näitä monen päivän juhlia.![]()
Joo, tosin emme exän synnyinmaassa siltikään menneet naimisiin. Tää kolme päivää oli riisuttu versio, alkujaan bileiden olis pitänyt kestää viikon verran.