te jotka ette lihoneet raskausaikana...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
miten te söitte ja liikuitte? mitä vaaka näytti synnytyksen jälkeen?
mielenkiinnosta kyselen kun itsellä ei painoa ole tullut,ylipainoa muuten onkin muutama kilo.

eihän siihen 4 kiloon tarvii mitään mahtuakkaan.. itselläni paino ei oo noussut yhtään nyt,vaikka muilla kerroilla se on noussut 8kg ja toisesta 20kg. periaatteessa minä olen laihtunut kun vauva on kasvanut,ilmeisesti näin. lukemat on täysin samat kun ekalla punnituksella. mietinkin tässä että kuinkakohan paljon sitä sitten on laihtunut..kun synnytyksen jälkeen vaa'alle pääsee..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eihän siihen 4 kiloon tarvii mitään mahtuakkaan.. itselläni paino ei oo noussut yhtään nyt,vaikka muilla kerroilla se on noussut 8kg ja toisesta 20kg. periaatteessa minä olen laihtunut kun vauva on kasvanut,ilmeisesti näin. lukemat on täysin samat kun ekalla punnituksella. mietinkin tässä että kuinkakohan paljon sitä sitten on laihtunut..kun synnytyksen jälkeen vaa'alle pääsee..

Jaa.

Söin ihan normaalisti, joskin herkuttelin enemmän.. Kuntosalilla ja jumpassa kävin melko pitkään. Synnytyksen jälkeen vaaka näytti jotai 57kg, jäljellä vielä pari kiloa. 52-53kg näytti ennen ku rupesin oottaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Söin ihan normaalisti, joskin herkuttelin enemmän.. Kuntosalilla ja jumpassa kävin melko pitkään. Synnytyksen jälkeen vaaka näytti jotai 57kg, jäljellä vielä pari kiloa. 52-53kg näytti ennen ku rupesin oottaan.

mutta eihän tässä oo mitään laihtumista tapahtunu.. synnytyksen jälkeen pitäisi olla kevyempi kun ekalla punnitsemiskerralla.. eli jos on painanut 70kg ekalla neuvola käynnillä ja paino on noussut vaikka 2kg koko odotuksen aikana ja kun kotona sitten käy vaa'alla painaa vaikka 67kg niin sillon on laihtunut. ja näin siis mulla..

liikuntaa en lisännyt mut yritin tarkkailla vähän syömisiäni. sitä paitsi kaikki rasvainen ruoka närästi niin pirusti ettei sitä mielellään syönyt. ylipainoa oli kyl omasta takaa jo sen verran et parempi ettei painoa tullut. esikoisen aikaan alkupaino oli vähemmän ja painoa tuli 5kiloa, toiselta painoa oli lopussa pari kiloa vähemmän kuin alussa. esikoisesta laitokselle jäi 10kiloa, kuopukselta vain 5.

huhuu..eikö kukaan ois viä kokenu tämmöstä? paljonko siitä vauvasta yleensä painoa kertyy..vauva painaa n.3200g,istukka 450g verimäärä lisääntyy paljolla? ja sit turvotusta tulee kyllä mulle ihan loppuvaiheessa kuitenkin.

Mulle tuli tokasta raskaudesta huikeat 1,9kg. :D Ja laitokselle jäi vielä 10kg.
Ihan normaalisti söin, mutta muutenkin syön tosi epäterveellisesti ja harvoin, se varmaan vaikutti asiaan.Ylipainoa oli reilu 5kg ennen odotusta.
Neiti oli syntyessään normaalikokoinen 50cm ja 3650g. :heart:

Ekassa tuli joku 5kg ja sairaalaan jäi siitä 3-4 kunnes sitten pikaksen nousi kun kasvoi ihme pallot tohon mistä tuli jotain valkosta ja suihkussa käydessä piti pitää toisella kädellä tukee niistä ettei ne tunnu niin painavilta..

Söin litran jätskiä päivässä :ashamed: en liikkunu sen ihmeemmin.. tai kai mä sitten kun kävelin aina sillon joka paikkaan.. lienee sit auttanu asiaan.. :D ja painoin sillon ku aloin oottaa ni n. 50

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulle tuli tokasta raskaudesta huikeat 1,9kg. :D Ja laitokselle jäi vielä 10kg.
Ihan normaalisti söin, mutta muutenkin syön tosi epäterveellisesti ja harvoin, se varmaan vaikutti asiaan.Ylipainoa oli reilu 5kg ennen odotusta.
Neiti oli syntyessään normaalikokoinen 50cm ja 3650g. :heart:

noniin!paljonko sulla oli ylipainoo? mulla olis 4 kiloo..toivottavasti jäis synnärille monta kiloo vaikke tuliskaan painoo nyt yhtään. syön hyvin terveellisesti ja ulkoilen niinpaljon kun jaksan.

Mulla hoiti raskauspahoinointi ekalla kerralla sen että en syöny melkeen muuta ku salaattia. Ja paino tippui lähemmäs 20kg. Se ei tullut takasinkaan. Seuraavassa raskaudessa osasin jo ennenstään syödä terveellisemmin, josta tuloksena -15kg synnytyksen jälkeen. Eli kaksi raskautta poisti mun läskeistä 35kg, ja edelleen on kyllä ylimäärästä. Vaan en kyllä oo mitenkään erityisesti liikkunu, vaan sen mitä on pakko lasten kanssa.

Yhteistyössä