Te joille clomit ovat tuoneet positiivisen tuloksen!

Onpa mukava kuulla! Toivottavasti täälläkin auttais pelkät clomit ettei tarvis lähteä rankempiin hoitoihin.. Saitko mitään sivuvaikutuksia kyseisestä lääkkeestä? Ollaan tosiaan miehen kans yhdes menossa huomenna naikkarille käymään läpi sperma-analyysin, mulla todettu jo ovuloimattomuus ja sitten pitäis se resepti kouraan saada... lopultakin =)
 
Mulla eka clomikierto juuri meneillään ja eilen ei ultrassa näkynyt yhtään tarpeeksi isoa follikkelia. :'( Joten annosta joudutaan nyt tuplaamaan. Sivuoireina (toistaiseksi) vain munasarjojen ajoittaista nippailua ja särkyä.

muoks* Mutta ethän tosiaan halunnut kuulla epäonnistumisista, joten sori! :headwall: :D
 
Eipä tuo mittään, olen henkisesti varautunut myös siihen ettei se niillä clomeilla välttämättä onnistukaan, ainakaan heti, mut yritän pitää tietysti lipun korkealla. Toivotaan että sun kohdalla tuo tuplaus auttaa ;) Huomenna olen itse tosiaan saamassa reseptin, mutta pääsen vasta aloittelemaan huhtikuun alussa kun kierto on nyt kymmenen paikkeilla.. odottavan aika on pitkä...
 
Hei! Meillä tärppäsi 4.clomikierrosta. Itsellä oli jo kyllä usko lähteny niihin vaikka kaikki muuten näyttikin toimivan. Nyt menossa rv 10+6 ja tähän mennessä kaikki hyvin! Onnea teille matkaan ja toivon mukaan saatte clomeista avun.
 
Ultrauksessa kun todettiin etten ovuloi, oli myös ohut limakalvo... lääkäri ei sen enempiä mittoja kertonut mutta saas nähdä miten sit vaikuttaa kun eiks ne clomit voi ohentaa sitä entisestään.. olen tosin lukenut että jollain ois paksuuntunut clomien ansiosta. Täytyypä vielä kysästä, aika tänään 10.30.
 
Hei!
Juuri tutkimuksiin päässeenä/joutuneena kyselisin, että onko vauvat saaneet alkunsa clomien avulla kotioloissa vai inseminaatiolla? Lääkäri sanoi, että myös itse joutunen clomikuurille (ovulaation ja kuukautisten väli on vain 9pv). Voimme myös valita, että otammeko sitten heti siihen mukaan inseminaation. Tutkimukset tehdään tässä kierrossa ja seuraavassa sitten laitetaan avustukset käyntiin... Kannattaisikohan siihen heti ottaa se inseminaatio mukaan...
 
Hei Hannele, itselläni on takana jo pitkä hoitorumba - ensin clomeilla piiiitkään ilman inseminaatiota vedoten siihen että kerran tärppäsi (toisesta clomikierrosta, mutta meni kesken)...Nyt yksityisellä käynnistymässä ivf ja jos taaksepäin voisi aikaa kääntää ja tuossa tilanteessa olisin uudelleen, valitsisin ehdottomasti heti mukaan inseminaation. Tietysti riippuu monesta asiasta, myös siittiöiden liikkuvuudesta, kannattaako sitä tehdä, mutta periaatteessa näin. Keltarauhashormoni vaikuttaa tuohon loppukierron pituuteen - minulla oli tuo sama 9 pv ja hormonlisällä saatiin asia korjattua, toki clomitkin hieman sitä pidensivät. Onnea hoitoihin teille!
 
Miruliini Kiitos paljon vihjeestä! Se auttoi tekemään päätöksen. Tosin tässä on vielä edessä loppukierron verikoe, joten siinähän tuo keltarauhashormoni selviää. Uteliaisuuttani vielä kysyisin, että onko sinulle tullut ovulaatiotestiin selkeää viivaa? Itselläni ei, vaikka kyllä mielestäni selkeästi ovuloin. Minkänimistä hormonilisää olet saanut clomien lisäksi?

Anteeksi kaikille muille, että nyt poikkean keskustelun varsinaisesta aiheesta...
 
Meillä Clomit antoivat kaksosraskauden oikealla annostuksella, mutta se meni kesken. Nyt odotellaan Clomien+inseminaation tulosta pääsiäiseksi. Alkaa jo tämä kahden vuoden odottelu väsyttämään. Voimia kaikille samassa tilanteessa oleville!!!

Kommentoin myös Hannelelle kokeile Cleabluen digitaalista ovulaatiotestiä, se on ainoa millä olen saanut varman plussan. (koska näyttää joko negaa tai posit.) Kaikista muista testeistä on tullut juuri noita vaikeasti tulkittavia "haamuja".. Mulla on pco.
 
Pidetään Empulle peukkuja!!
On jännä seurailla täältä miten eri lääkärit etenee niin eri aikatauluilla. Jotkut "päästää" inssiin aika nopeastikin, meillä on enemmän odotellaan ja katsellaan- meininki päällä, nyt olisi toukokuussa eka inssi reilun puolen vuoden päässä ekasta clomikierrosta eikä ole tosiaan saanut itse valita mitä tehdään ja koska, vaikka yksityisellä ollaan. Voisi kuvitella, että mitä enemmän on ikää, sen nopeammin kannattaisi toimia.
Mä oon ainakin päättänyt, että jos joskus tulen raskaaksi niin uudet hoidot alkaa melkein heti synnytyksen jälkeen kun tässä tätä aikaa tosiaan tuntuu menevän ihmetellessä.
 
Hei,

meillä onnistui ensimmäisestä Clomi-kierrosta kotioloissa -sitä ennen yksi keskenmeno, sekä verikokeissa todettu alhainen keltarauhashormonimäärä, lisäksi apuna oli yksi Pregnyl-piikki. Söin clomeja kesäkuussa, ja heinäkuussa plussasin. Nyt on raskausviikkoja kasassa 39 tasan, joten viikon päästä on sitten jännät paikat...tai kolmen viikon päästä viimeistään.

Oireina lääkkeistä tuli kuumat aallot sekä itkuisuus, piikistä vatsakivut, mutta ne oli ihan siedettäviä juttuja kuitenkin.

Onnea matkaan!

R
 
Moiks taru82. Mulla on nyt yeka Clomi kuuri takana, ja tiistaina kävin seurantaultrassa. Tuloksena kuurista oli vasemmalla puolella kaksi 20 mm rakkulaa , oikealla oli taas kaksapäin pienempiä. Lääkäri totesi, että eikun pupuilemaan. Totesi, että hyvällä tuurilla voi tärpätä :)

Päätettiin sitten sillä ultrakäynnillä lääkärin kanssa, että yritetään näillä Clomeilla kesän yli ja sitten elokuussa kokeillaan inssiä, jos en tule raskaaksi sitä ennen. Mukavan positiivinen se lääkäri on, tuo toivoa itsellekin.
 
Minulla nukahti just tuohon viereen päiväunille 1v8kk ikäinen clomipoika. Raskaus sai silloin aikoinaan alkunsa ekasta clomikierrosta. Oli oikein tuplaten tullut vauvoja mutta valitettavasti toinen tuli pois heti alussa. Ihanan poikamme onnekkemme kuitenkin saimme.

Meillä myös teroluttien avulla alkunsa saanut esikoistyttö.

Nyt on kolmas lapsi "työnalla" 2kk olen jo clomeja syönyt. Nyt oli yksi luomukierto välissä ja nyt odottelen menkkoja alkavaksi jotta päästäisiin uuteen clomikiertoon. ( Jos niitä vain ajoissa saa apteekista ) 4kk on tarkoitus vielä kokeilla clomeilla ja sen jälkeen on edessä pistoshoidot.
 

Yhteistyössä