V
"vieras"
Vieras
Tämän ketjun voisi herättää henkiin. Itselläni melko tuore salasuhteen alku. Olin kaksi vuotta ollut todella ihastunut mieheen jota en sen kummemmin tuntenut, tavannut vain silloin tällöin yhteisten ystävien kautta. Tällä miehellä on perhe. Oikeastaan sana "pakkomielle" kuvaisi ehkä vielä paremmin tunteitani tätä miestä kohtaan sillä olin niin ihastunut että aloin suorastaan tärisemään jos vaikka televisiossa oli joku henkilö samanniminen kuin hän. Tulostin hänen kuviaan Facebookista ja suorastaan palvoin häntä, hänen tietämättömissää. Nyt sitten toissapäivänä törmäsin tähän mieheen vahingossa ja menimme kahville hänen aloitteestaan. Vietimme koko illan yhdessä sillä hänen vaimonsa ja lapsensa olivat muualla (heillä on toinen asunto toisella paikkakunnalla), kerroin hänelle tunteistani. Koko ilta oli unenomainen, oloni oli todella epätodellinen vaikken ollut nauttinut edes alkoholia. Mies flirttaili koko ajan avoimesti minulle ja vaikkei hän missään vaiheessa sanonut tuntevansa samoin, vaikutti hän selvästi kiinnostuneelta. Loppuillasta päädyimme sitten minun asunnolleni ja harrastimme seksiä. Sovimme että soittelemme enkä ole koskaan ollut niin rakastunut kuin olen nyt. Minulla oli ehkä jonkinlainen harhakuva siitä että jos koskaan päätyisimme miehen kanssa sänkyyn, sammuttaisi se jollain lailla tunteeni (olisin ikäänkuin saavuttanut sen mitä halusin ja voisin panna tunteilleni pisteen.) mutta kävikin päinvastoin. Nämä kaksi päivää olen vain itkenyt lähes taukoamatta ja ikävöinyt miestä. En tunne syyllisyyttä kun ajattelen hänen vaimoaan, joka on itseasiassa avovaimo, he eivät ole naimisissa vaikkei se asiaa muutakkaan. En näe siinä asiassa mitään huonoa tai likaista että rakastelin hänen miehensä kanssa sillä koin ainoastaan antaneeni miehelle osan siitä suuresta rakkaudesta jota häntä kohtaan tunnen. Näin suuri ja kaunis tunne ei voi olla väärin. Tahdon lahjoittaa sen lopunkin rakkauden hänelle mitä sydämessäni vielä on, tunne on pohjaton mutta olenkin valmis viettämään loppuelämän miehen kanssa, vaikka sitten edes salarakkaana. Minulla on hänen puhelinnumeronsa ja hänellä minun. Hänellä on minun sydämeni ja minulla hänen...Jonain päivänä. I am a woman in love and I'll do anything to get you into my world...
Mistäpäin olet?