K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mistähän niitä jänniä klipsejä saa normaaleihin laseihin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mistähän niitä jänniä klipsejä saa normaaleihin laseihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Mulla on aina ne klipsit kotelossa kassissa tai taskussa mukana. Ei ne "Ruusperi" mallit vaan ne joissa ei oo sitä kääntömahollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen hankkinut aurinkolasit omilla voimakkuuksilla, nyt pitäisi taas ostaa uudet, kun uudet lasitkin hankin ja näkö muuttunut - ennen käytin noita "klipsejä" joskus 10 vuotta sitten - noloa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yyteri:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Mulla on aina ne klipsit kotelossa kassissa tai taskussa mukana. Ei ne "Ruusperi" mallit vaan ne joissa ei oo sitä kääntömahollisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja testattu on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mistähän niitä jänniä klipsejä saa normaaleihin laseihin?
Ota huomioon, et jos normaalilasit on matalat/pienet, ei ne suojaa auringolta kovin hyvin.