Nissenin tarjouksesta, kuinka te ymmärrätte tän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
"Osta kaksi, maksa yksi"-kupongissa lukee: "Ostaessasi silmälasit vähintään 95 e hintaryhmästä, saat toiset silmälasit tai aurinkolasit vahvuuksilla (max 95 e) kaupan päälle. Etu koskee koko perhettä."

Mä mietin että voidaanko me siis ostaa yksien lasien hinnalla lasit sekä mulle että mun miehelle vai onko ne molemmat lasit oltava samoilla voimakkuuksilla, onko kokemusta? Kun siinä lukee, että etu koskee koko perhettä...
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No kun lukee että etu koskee koko perhettä, niin mä ainakin ymmärrän että voi olla eri voimakkuuksilla.

No kun niin mäkin aattelin mutta eipä se varmaan oo niin.. Ehdin vaan jo pienessä mielessäni iloita että saatas kerralla molempien rillit kuntoon :ashamed:

tuo on harhaanjohtavaa/epäselvää markkinointia, minun mielestäni missään ei rajoiteta että millä voimakkuuksilla toiset lasit on (mikä tuo hintaryhmä on, onko pelkkien kehyksien hinta vai koko lasien hinta), ja koska erikseen mainitaan että etu koskee koko perhettä olettaisin että voisit ottaa toiset lasit eri voimakkuuksilla kuin toiset.

Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
tuo on harhaanjohtavaa/epäselvää markkinointia, minun mielestäni missään ei rajoiteta että millä voimakkuuksilla toiset lasit on (mikä tuo hintaryhmä on, onko pelkkien kehyksien hinta vai koko lasien hinta), ja koska erikseen mainitaan että etu koskee koko perhettä olettaisin että voisit ottaa toiset lasit eri voimakkuuksilla kuin toiset.

Ne lasit on siellä hintaryhmittäin sisältäen peruslinssit, siis ei oo erikseen kehyksiä vaan niihin perushintoihin sisältyy aina pokat ja peruslinssit. Mul ois sieltä kiikarissa jo yhet 95 e pokat itselleni enkä mä kaksia itse tartte...

Yhteistyössä