te, joilla s-tili, meneekö sinne palkkaa/kelan etuuksia tms, vai pelkästään s-bonukset?

  • Viestiketjun aloittaja kyssä
  • Ensimmäinen viesti
Tei
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
En minä kyllä S-pankkia ihan oikeaksi pankiksi laske, jossain Prisman nurkassa käydä asioimassa.
No parempaa (ja nopeamapaa!) palvelua minä sieltä Prisman nurkasta olen saanut kuin esim. Hakaniemen Nordeasta, jossa tiskille päästäkseen pitää ensin uhrata vähintään puoli tuntia elämästään oman vuoronumeron kyttäämiseen. :) Onneksi nykyään tarvitsen pankista henkilökohtaista palvelua ehkä vain n. kerran vuodessa, joten ei sinne Prismaankaan tarvitse erikseen pankkiasioiden takia lähteä, päivittäisasiat kun hoituvat netissä, jopa uuden tilin avaamiset yms.

 
Meillä mene sinne ihan vaan bonukset ja sit lapsilisä.
Tarkoitus oli laittaa sinne menemään osa mun tilistä joka kk mut nyt kun jään äippälomalle niin ei ehkä niin järkeä.... jos tammikuussa sit kun palaan takas töihin.

Meille bonuksia tulee 30-70?/kk.
 
vieras
bonukset vain menee, ei juuri käytetä niitä.
muutaman kerran vuodessa sitten ostetaan bonuksilla ruoat
maksutapaetua ollaan käytetty ihan vähän aikaa
en miellä oikeaksi pankiksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tei:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Melkein kaikki raha-asiat menee S-pankin kautta mutta kun vielä ei voi olla 100 % varma siitä että debit toimii kaikkialla niin on "oikeasta" pankista myös pankkikortit.
Miten niin ei toimisi? Olen matkustellut paljon Euroopassa, eikä tuon debitin kanssa ole missään ollut mitään ongelmaa... Ja S-Pankki on oikea pankki.
Debit ei toimi vielä ihan kaikkialla Suomessa, on jotenkin Visa-piuhoista riippuvainen. Ja visahan ei ihan kaikkialla käy.

En minä kyllä S-pankkia ihan oikeaksi pankiksi laske, jossain Prisman nurkassa käydä asioimassa. Ja lainojahan sieltä ei saa, vaikka erään toisen pankin virkailija kehotti meitä S-pankista asuntolainaa kysymään kun kuuli, että meidän säästöt on siellä. :LOL:
henkilökunta saa lainaa s-pankista =)

ja mulla siis menee palkka sinne,bonukset ja lapsilisät. tarkoitus on siirtää vielä kotihoidontukikin sinne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Meillä mene sinne ihan vaan bonukset ja sit lapsilisä.
Tarkoitus oli laittaa sinne menemään osa mun tilistä joka kk mut nyt kun jään äippälomalle niin ei ehkä niin järkeä.... jos tammikuussa sit kun palaan takas töihin.

Meille bonuksia tulee 30-70?/kk.
Milloin jäät äippälomalle? Kun JO Tammikuussa takas töihin. Et ilmeisesti ole kauaa vauvan kanssa kotona..

 

Yhteistyössä