te, joilla s-tili, meneekö sinne palkkaa/kelan etuuksia tms, vai pelkästään s-bonukset?

  • Viestiketjun aloittaja kyssä
  • Ensimmäinen viesti
jep
Joo, lapsilisät menee ja muuta Kelasta ei tulekaan. Melkein kaikki raha-asiat menee S-pankin kautta mutta kun vielä ei voi olla 100 % varma siitä että debit toimii kaikkialla niin on "oikeasta" pankista myös pankkikortit. Ja asuntolainaahan ei ässästä saa joten siksikin täytyy pysytellä oikean pankin asiakkaana.
 
Vieras
Meillämenee toistaiseksi vaan bonarit, ajatellut olen kyllä siirtää lapslisät ässän tilille, mut laiska ja saamaton kun olen, niin on edelleenkin vasta ajatustasolla..
 
Tei
Joo mulla se on ihan päätilinä, joten sinne menevät palkat, lapsilisät yms. Mulla on samassa pankissa myös säästötili, josta kertyy aika kivasti korkoa aina niiltä päiviltä jolloin tilin saldo ylittää 20 tuhatta - suosittelen sellaisille, jotka eivät halua sitoa säästöjään rahastoihin vaan haluavat rahojen olevan välittömästikin käytettävissä; tuolla tilillä on paljon parempi korko kuin esim. Nordean vastaavalla.
 
v
Palkka ja bonukset menevät. Maksamme kaiken S-kaupoista ostetut S-tililtä, jotta saamme maksutapaedun. Muut maksut hoidetaan toisen pankin tililtä, jonne menee miehen palkka.
 
Tei
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Melkein kaikki raha-asiat menee S-pankin kautta mutta kun vielä ei voi olla 100 % varma siitä että debit toimii kaikkialla niin on "oikeasta" pankista myös pankkikortit.
Miten niin ei toimisi? Olen matkustellut paljon Euroopassa, eikä tuon debitin kanssa ole missään ollut mitään ongelmaa... Ja S-Pankki on oikea pankki.
 
kyssä
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Palkka ja bonukset menevät. Maksamme kaiken S-kaupoista ostetut S-tililtä, jotta saamme maksutapaedun. Muut maksut hoidetaan toisen pankin tililtä, jonne menee miehen palkka.
mikä maksutapaetu siis käytännössä on?

 
Tei
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Palkka ja bonukset menevät. Maksamme kaiken S-kaupoista ostetut S-tililtä, jotta saamme maksutapaedun. Muut maksut hoidetaan toisen pankin tililtä, jonne menee miehen palkka.
Oletteko jaksaneet laskea, kuinka paljon maksutapaedulla voitatte suhteessa siihen, mitä päiväkorossa häviätte? Mä en ole jaksanut, vaikka aikomuksena on ollut...

 
Alkuperäinen kirjoittaja kyssä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Palkka ja bonukset menevät. Maksamme kaiken S-kaupoista ostetut S-tililtä, jotta saamme maksutapaedun. Muut maksut hoidetaan toisen pankin tililtä, jonne menee miehen palkka.
mikä maksutapaetu siis käytännössä on?
http://www.s-pankki.fi/henkiloasiakkaat/kortit/fi_FI/maksutapaetu/

 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Tei:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Palkka ja bonukset menevät. Maksamme kaiken S-kaupoista ostetut S-tililtä, jotta saamme maksutapaedun. Muut maksut hoidetaan toisen pankin tililtä, jonne menee miehen palkka.
Oletteko jaksaneet laskea, kuinka paljon maksutapaedulla voitatte suhteessa siihen, mitä päiväkorossa häviätte? Mä en ole jaksanut, vaikka aikomuksena on ollut...
Maksutapaetu on 0,5 % tehdyistä ostoista.

Meillä on erikseen käyttötili ja säästötili S-pankissa. Käyttötililtä ei saa paljoakaan korkoa, joten siirrämme aina ylimääräiset säästötilille. Emme ole laskeneet, mitä koroissa häviää.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Tei:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Melkein kaikki raha-asiat menee S-pankin kautta mutta kun vielä ei voi olla 100 % varma siitä että debit toimii kaikkialla niin on "oikeasta" pankista myös pankkikortit.
Miten niin ei toimisi? Olen matkustellut paljon Euroopassa, eikä tuon debitin kanssa ole missään ollut mitään ongelmaa... Ja S-Pankki on oikea pankki.
Debit ei toimi vielä ihan kaikkialla Suomessa, on jotenkin Visa-piuhoista riippuvainen. Ja visahan ei ihan kaikkialla käy.

En minä kyllä S-pankkia ihan oikeaksi pankiksi laske, jossain Prisman nurkassa käydä asioimassa. Ja lainojahan sieltä ei saa, vaikka erään toisen pankin virkailija kehotti meitä S-pankista asuntolainaa kysymään kun kuuli, että meidän säästöt on siellä. :LOL:
 
poo
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tei:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Melkein kaikki raha-asiat menee S-pankin kautta mutta kun vielä ei voi olla 100 % varma siitä että debit toimii kaikkialla niin on "oikeasta" pankista myös pankkikortit.
Miten niin ei toimisi? Olen matkustellut paljon Euroopassa, eikä tuon debitin kanssa ole missään ollut mitään ongelmaa... Ja S-Pankki on oikea pankki.
Debit ei toimi vielä ihan kaikkialla Suomessa, on jotenkin Visa-piuhoista riippuvainen. Ja visahan ei ihan kaikkialla käy.

En minä kyllä S-pankkia ihan oikeaksi pankiksi laske, jossain Prisman nurkassa käydä asioimassa. Ja lainojahan sieltä ei saa, vaikka erään toisen pankin virkailija kehotti meitä S-pankista asuntolainaa kysymään kun kuuli, että meidän säästöt on siellä. :LOL:
pidit tai et, oikea pankki se on siinä missä muutkin.
 

Yhteistyössä