E
En käsitä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se on niin että mieluummin vähän pyöreä ja älykäs, viisas, kun laiha ja vitun tyhmä
Tekstistäsi päätellen et itse ole kumpaakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se on niin että mieluummin vähän pyöreä ja älykäs, viisas, kun laiha ja vitun tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja En käsitä:Joo, ei se ole. Mutta millä oikeudella te läskit lihotte ja oletatte, että me laihat maksamme teidän itseaiheutettujen elintasosairauksien hoitonne????
Alkuperäinen kirjoittaja En käsitä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se on niin että mieluummin vähän pyöreä ja älykäs, viisas, kun laiha ja vitun tyhmä
Tekstistäsi päätellen et itse ole kumpaakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:ja ihan liian usein, kun näkee lihavan pariskunnan, niin heidän välissään on lihava lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:ja ihan liian usein, kun näkee lihavan pariskunnan, niin heidän välissään on lihava lapsi.
Mun likka on koko pienen ikänsä ollut hoikka, pienempänä aika laiha itseasiassa. Itse olen ylipainoinen, mutta en anna likan syödä ja juoda mitä tahansa.
Alkuperäinen kirjoittaja En käsitä:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Noh, koko tekstisihän oli itseasiassa provokaatiota ja syyllistämistä. Vaikka faktaa onkin. Eri asia on sitten, kuka siitä syyllistyy =) Vai missä mielessä sen kirjoitit?
Erikoista oikeastaan, että olet ainoa joka kysyy. Puolustusasema. Kysymykseni on helposti luettavissa ensimmäisestä avauksestani. Tosiasia on, että juoppo ei juomatta juopoksi muutu eikä lihava syömättä lihavaksi. Miksi pitäisi hyssytellä ja kaunistella? Kysyin siis, että miksi ihmiset antavat itsensä lihoa eivätkä tee asialle mitään vaikka se on mittava kansanterveysongelma. Ketä se syyllistää? Niitä, jota tuntevat piikin lihassaan, tietävät, että ovat itse aiheuttaneet oman surkean tilansa syömällä ylen vuosia. Eikö silloin olekin syytä hiukan herätellä? koska jos nämä lihavat tietäisivät, mitä siitä todella seuraa, he takuulla laihduttaisivat. Ei kukaan voi olla niin piittaamaton, tyhmä ja itsetuhoinen, että haluaa sen kohtalon, minkä reilusti ylipainoisille on keski-iän pintaan viimeistään luvassa!
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja En käsitä:Mietittekö koskaan, minkälaiset kustannukset teistä on yhteiskunnalle ja meille laihoille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja masentunut läski:mun painoindeksi on nykyään 25. Ennen lapsia se oli alhaisempi. raskauksien myötä tuli kiloja ja niistä pääseminen on nyt ollut ylivoimaista. Kärsin masennuksesta ja on ihan ylivoimaista yrittää laihduttaa nyt. Tiedän, että pitäisi ja tunnen syyllisyyttä siitä, etten saa itseäni niskasta kiinni. Syön pahaan olooni ja tunnen siitäkin syyllisyyttä. Lasten kanssa on rankkaa, enkä aina jaksa miettiä mitä suuhun tulee laitettua. Toisinaan, aika useinkin itse asiassa, en saa syödä rauhassa silloin kun on nälkä. Lasten kanssa ei aina onnistu. Sitten tulee nälän yltyessä napsittua sitä sun tätä mitä helposti saa suuhunsa. Välillä ahmin herkkuja. Seuraavassa hetkessä yritään kuntoilla. Sitten taas ajattelen, että hällä väliä, elämässä on suurempiakin murheita kuin läskit. Tuntuu, etten selviä tästä olotilasta ikinä. Joten kiitos ap, että taas muistutit miten huono ihminen olen. Taas meni yöunet.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja masentunut läski:mun painoindeksi on nykyään 25. Ennen lapsia se oli alhaisempi. raskauksien myötä tuli kiloja ja niistä pääseminen on nyt ollut ylivoimaista. Kärsin masennuksesta ja on ihan ylivoimaista yrittää laihduttaa nyt. Tiedän, että pitäisi ja tunnen syyllisyyttä siitä, etten saa itseäni niskasta kiinni. Syön pahaan olooni ja tunnen siitäkin syyllisyyttä. Lasten kanssa on rankkaa, enkä aina jaksa miettiä mitä suuhun tulee laitettua. Toisinaan, aika useinkin itse asiassa, en saa syödä rauhassa silloin kun on nälkä. Lasten kanssa ei aina onnistu. Sitten tulee nälän yltyessä napsittua sitä sun tätä mitä helposti saa suuhunsa. Välillä ahmin herkkuja. Seuraavassa hetkessä yritään kuntoilla. Sitten taas ajattelen, että hällä väliä, elämässä on suurempiakin murheita kuin läskit. Tuntuu, etten selviä tästä olotilasta ikinä. Joten kiitos ap, että taas muistutit miten huono ihminen olen. Taas meni yöunet.![]()
Jos paino indeksi on 25 niin eipä sitä ylipainoa pahemmin ole. Olis eri asia jos olis yli 30.
Alkuperäinen kirjoittaja En käsitä:Mietittekö koskaan, minkälaiset kustannukset teistä on yhteiskunnalle ja meille laihoille? Ei ehkäpä tänään, mutta muutaman vuosikymmenen kuluttua. Metabolinen oireyhtymä, (verenpaine, rasva-aineenvaihduntahäiriöt, kakkostyypin diabetes) tuki- ja liikuntaelinsairaudet ja niistä johtuva työkyvyttömyys (kyllä, ylipainoisilla huomattavasti useiammin kuin normaalipainoisilla) sekä mielenterveyden ongelmat (kausaalisuhde masentuneisuuteen osoitettu.) Lisäksi fertiili-ikäiset lihavat naiset kuormittavat terveydenhuoltoa, koska heillä on normaalipåainoisia useammin vaikeuksia tulla raskaaksi, ja raskaaksi tultuaan heillä on normaalipainoisia enemmän raskauden- ja synnytysten aiheuttamia komplikaatioita.
Älkääkä sanoko, että tupakoivatkin kuormittavat yhteiskuntaa, tai juopot. Totta, mutta seivät ne teidän läskejänne selitä. Kysyn nyt teiltä, ylipainoiset, miksi helvetissä annatte asioiden olla tuolla mallilla? Ette todellakaan ajattele, mitä saatte aikaan. Toivoisin, että verorahoillani maksettaisiin ei-itseaiheutettujen sairauksien hoitoja, joista potilas hyötyy. Kukaan läski ei pidemmän päälle hyödy siitä, että hänen verenpaineensa lasketaan suositusten mukaisieksi lääkkeillä. Me sen maksamme, ja läski voisi laihduttaa ja saada siten arvonsa kohdalleen jos vaan viitsisi.
Itse olen ollut nuorena hyvin lihava, mutta yli 10 vuoteen en ole ollut. Painoindeksini on tasan 20, enkä päästä sitä nousemaan. Älkää väittäkö, että "et tiedä mistä puhut, ei se ole niin helppoa..." Joo, ei se ole. Mutta millä oikeudella te läskit lihotte ja oletatte, että me laihat maksamme teidän itseaiheutettujen elintasosairauksien hoitonne????
Mutta ei sitä painoa tarvitse välttämättä kauheasti pudottaa, tärkeää on myös kiinteyttää. Lihas painaa enemmän kuin läski.Alkuperäinen kirjoittaja masentunut läski:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja masentunut läski:mun painoindeksi on nykyään 25. Ennen lapsia se oli alhaisempi. raskauksien myötä tuli kiloja ja niistä pääseminen on nyt ollut ylivoimaista. Kärsin masennuksesta ja on ihan ylivoimaista yrittää laihduttaa nyt. Tiedän, että pitäisi ja tunnen syyllisyyttä siitä, etten saa itseäni niskasta kiinni. Syön pahaan olooni ja tunnen siitäkin syyllisyyttä. Lasten kanssa on rankkaa, enkä aina jaksa miettiä mitä suuhun tulee laitettua. Toisinaan, aika useinkin itse asiassa, en saa syödä rauhassa silloin kun on nälkä. Lasten kanssa ei aina onnistu. Sitten tulee nälän yltyessä napsittua sitä sun tätä mitä helposti saa suuhunsa. Välillä ahmin herkkuja. Seuraavassa hetkessä yritään kuntoilla. Sitten taas ajattelen, että hällä väliä, elämässä on suurempiakin murheita kuin läskit. Tuntuu, etten selviä tästä olotilasta ikinä. Joten kiitos ap, että taas muistutit miten huono ihminen olen. Taas meni yöunet.![]()
Jos paino indeksi on 25 niin eipä sitä ylipainoa pahemmin ole. Olis eri asia jos olis yli 30.
No on mulla liikaa painoa. Voi olla, että jopa 26 on indeksi tällä hetkellä. Peili kertoo totuuden ja se, että vaatekoko on suurempi kuin aikaisemmin. Tunnen itseni lihavaksi, koska olen ollut 10 kg laihempi joskus.