K
kyseleemuutenvaan
Vieras
Sellasta kyselen että minkälaisia oireita teillä on ollut jos olet odottanut poikaa?tai tyttöä?Voiko oireiden perusteella päätellä odottaako kaksosia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla kaks tyttöö ja yks poika. tytöistä mulla oli koko ajan joko kuvottava olo tai närästävä olo, siis koko raskausajan. ne heitti volttia mahassa kyllä viime metreille saakka . pojasta taas ei sen enempää kuvotellu ku närästellykkää ja hän oli koko ajan ns oikeinpäin
Alkuperäinen kirjoittaja kyseleemuutenvaan:Sellasta kyselen että minkälaisia oireita teillä on ollut jos olet odottanut poikaa?tai tyttöä?Voiko oireiden perusteella päätellä odottaako kaksosia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla siis on jo 2 tyttöä ja ne eros toisistaan sillain että ensimmäisessä raskaudessa oksensin koko ajan ja piti syödä alusta asti rautalääkettä..toisessa raskaudessa sit taas oksensin 2-3 kertaa ja vasta loppupuolella piti aloittaa raudan syöminen..