Te joilla on tatuointi rintaliivien olkaimen "alla!"

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Pitikö tatuoinnin ottamisen jälkeen pitää olkaimettomia liivejä? Onko tatuointi pysynyt hyvänä? Kuulin vain kaverilta, että hänen tatuointinsa oli tulehtunut monta kertaa kun liivit olivat hanganneet tatskaa..voikohan olla mahdollista?
 
tuskin se siitä olkaimesta johtuu... joku pöpö päässyt sinne ihoon, esim. hyttysenpiston yhteydessä tms. vähän kyllä epäilyttää että vielä monta kertaa?

ei mulla oo koskaan tullut mitään ongelmia. hakkaamisen jälkeen pidin jonkun aikaa ihan niskalenkkiliivejä ja toppeja, olihan se sen verran kipeenä ennen ku parantu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No pitää ainakin lähteä liiviostoksille :) Mulla ei ole kunnollisia olkaimettomia liivejä :snotty:
bikinitkin käy! eihän siinä mee kauaa kun se arpeutuu. toki se kannattaa katsoa ettei olkaimet sitte hankaa sitä rupea rikki. puhtaanahan se rupikin täytyy pitää, eikä siihen mitään perunapellolla käytettyjä vaatteita kannata ihoa vasten laittaa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta on hauskaa, kun aikanaan tatskamuoti menee pois ja taas nuoremmat ajattelee tatskoja niin mummojen touhuna ja typeränä.
Naura pois vaan. :)
Mua lähinnä säälittää ne, joita kovasti häiritsee, mitä toiset omalle nahalleen tekee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minusta on hauskaa, kun aikanaan tatskamuoti menee pois ja taas nuoremmat ajattelee tatskoja niin mummojen touhuna ja typeränä.
Naura pois vaan. :)
Mua lähinnä säälittää ne, joita kovasti häiritsee, mitä toiset omalle nahalleen tekee.
Aika ihmeellinen tyyppi, joka olkapäitään katselee. Ei se nahka lainkan häiritse. Me muuthan sitten ne tatskat joudutaan näkemään ryppyisessä löysässä nahassa parinkymmenen vuoden kuluttua. Se on enemmänkin esteettinen juttu, josta muut kärsivät eikä tatskan omistaja, joka sitä ei näe kuin narsistina peilistä.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika ihmeellinen tyyppi, joka olkapäitään katselee. Ei se nahka lainkan häiritse. Me muuthan sitten ne tatskat joudutaan näkemään ryppyisessä löysässä nahassa parinkymmenen vuoden kuluttua. Se on enemmänkin esteettinen juttu, josta muut kärsivät eikä tatskan omistaja, joka sitä ei näe kuin narsistina peilistä.
Aika hauska :D
 
Hiliprii
Itellä kaks tatuointia, toinen alaselässä ja toinen oikeessa lapaluussa. Molemmilla on tarkoitus enkä ite ainakaan niitä muodin takia ota. Kumpiki on ite suunnittelema joten ei ainakaan kovin monelta samanlaista löydy. :) Seuraavaa jo haluan kunhan oikeenlainen kuva osuu kohdalle mikä todella tuntuu siltä omalta ;)
 
vierailija
Aika ihmeellinen tyyppi, joka olkapäitään katselee. Ei se nahka lainkan häiritse. Me muuthan sitten ne tatskat joudutaan näkemään ryppyisessä löysässä nahassa parinkymmenen vuoden kuluttua. Se on enemmänkin esteettinen juttu, josta muut kärsivät eikä tatskan omistaja, joka sitä ei näe kuin narsistina peilistä.
Sä oot varmaan jumalaisen upea ilmestys, vanhenetkin kuin viini... or not:D
 

Yhteistyössä