Te joilla on mies-/naisystävä joka on ollut kihloissa/naimisissa jo aiemmin,

mies ollut kahdesti naimisissa... meidän liittomme on hänelle kolmas, minulle ensimmäinen. Entiset elämät on jätetty taakse ja sormukset kuten muutkin asiasta muistuttavat ovat molemmat viskanneet menemään . . . .

Meillä mies oli kadottanu edellisen kihlasormuksen jo ennen kuin kihlaus oli päättyny. Ei sit kuulemma ollu jaksanu ostaa uutta kun ei se kihlauskaan ollu niin vakaalla pohjalla siinä vaiheessa enää...

Mä olen meistä se, joka on aikaisemmin ollut kihloissa...ja ei mies ole edes kysellyt multa, mitä olen tehnyt vanhalle kihlasormukselleni. Se ajanjakso kuuluu mun omaan elettyyn elämääni, hänellä on ollut omat sutinansa myös, joten... Ja juu, ei - sormuksen suhteen ei todellakaan ole vaatinut multa yhtään mitään, kun ei asia häntä mitenkään vaivaa. Ja jos vaivaisi, niin voin sanoa hänelle tiputtaneeni sen aikanani kolehtihaaviin :D .

Kyselin koska radiossa oli joku aika sitten juttua tästä ja siellä sanottiin että varsinkin naisilla on usein ongelma juurikin niiden sormusten (kuten myös muiden ex-liiton tavaroiden) suhteen ja ne on ehdottomasti hävitettävä - halusin vaan tiedustella että onko näin B)

Itse olen ollut aikaisemmin kihloissa, miehellä ei ole ollut vakavia juttuja ennen minua. En hankkiutunut sormuksesta eroon heti, kun en jaksanut. Entisestä miehestä oli kuitenkin meidän suhteessa todella paljon harmia, lähetti jatkuvasti viestiä ja ruikutti ikäväänsä. Meille tuli sen takia isoja ongelmia, kun mies ei uskonut, ettei minulla ole enää tunteita entistä kohtaan. Kaiken tämän seurauksena alkoi skitsoilla sormuksestakin ja sitten yhdessä sulatimme sen hellalla ja heitimme pois.

En oo muuten aikaisemmin asiaa ajatellut :o
Eli en kyllä tiedä onko sormukset jossain tallella vai kenties jokeen viskattuna..

Ap:n vika jos mun nyt pitää alkaa tenttaamaan miestä ja sitte meille tulee perheriita ja ja ja ja ja :/ Nih! :(

Ollaan molemmat oltu kihloissa. Ukon vanhan sormuksen löysin aikoinani ja hän olisi halunnut heittää sen roskiin. Ehdin pelastaa jos vaikka myisin molemmat ja käytäisiin syömässä niillä kunnon pihvit :laugh:

Nyt en tosin löydä niitä mistään muuton jälkeen, kun olisin laittanut ne sinne Kulta rahaksi-juttuun. Hiivatti |O

Yhteistyössä