Mä olen jättänyt aikoinani yhden ihanan komistuksen joka oli muuten hyvä ja ahkera mies, mutta ainut harmi oli että oli viinaan menevä. Mutta kuvittelin jo vuosien päähän sen mihin mies turvautuisi kun vaippa-ja yövalvomisrumba alkaa ja ensimmäiset aviokriisit.Eli esimerkkitapauksessa miehellä oli lapsia ennestään YHDEN ihmisen kanssa, jonka kanssa suhde oli kaatunut puolison mielenterveysongelmiin. Mielenkiintoista, jos tuosta saa sarja-avioitujan leiman. Onko sellainenkin nainen holtiton sarja-avioituja, joka jättää vaikka alkoholisoituneen miehensä? Tai ehkä sä vaan trollaat, kun arvaat että joku tuohon vastaa kuitenkin. No, tässä sait nyt haluamasi.
Jätin yhden tosi mukavan miehen jolla mulla synkkasi, naurettiin aina vedet silmissä toistemme jutuille. Syy: tällä oli lapsellista uhoa esim.liikenteessä. Ei jatkoon.
Jätin menemättä yhden komistuksen kanssa kanssa treffeille kun se yritti muitakin neitosia kuin vain mua. Ei jatkoon, se ei tuntenut itseään vaan sille olisi kelvannut kuka tahansa nainen joka nyt vain olisi kunnollinen.
*sädekehä kiiltää*