Te joilla on lakki, mutta ei yo-lakki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli joku merkonomi tms. lakki. En nyt tarkoita mitä tahansa pipoa vaan kuitenkin jotain ammattilakkia.

Kehtaatteo laittaa sellaisen vappupäivänä päähänne? Mulla itselläni merkonomilakki enkä ole ikinä kehdannut laittaa sitä päähäni. Lisäksi se tuntuu jotenkin typerältä jo senkin takia, että olen sen jälkeen opiskellut kampaajaksi ja niitä töitä siis tehnyt.

Mulla on lähihoitajalakki jonka vasta viime kesänä hommasin. En heti valmistuttua sitä halunnut, mutta äitipä sen mulle tilasikin sitten. Nyt siis olisi eka mahdollinen lakin ulkoilutus päivä tiedossa, kertaakaan ei meinaan ole päässä ollut..

Kyllä mulla on ammattilakki, ja voisin laittaa sen päähäni aivan hyvin, jos olisin menossa semmoseen paikkaan missä muutkin laittavat ammatti/yo-lakin päähänsä. Ja itse ole tuon lakin hommannu kun valmistuin ammattikoulusta hotelli,- ravintola-, ja suurtalousalan perustutkinnosta, ja olen pph nykyään...

Mullakin ois ammattilakki lh-koulun ajoilta.Ei oo kertaakaan päässäni ollu sen valmistumispäivän jälkeen,enkä varmaan pidäkään.Ja kun kotosalla oon,niin eipä täällä sitä kukaan katso :D

http://www.masicompany.com/fredrikson/yo_am/fredima/amlakit/lahihoit.jpg

Kohta saan oman merkonomilakin enkä todellakaan tiedä aionko sitä pitää vai en. Toisaalta se on ihan kiva olla olemassa, kyseessä kuitenkin ammattilakkien vanhin. Mutta... Tiedä sitten. Aika näyttää.

Mulla on kokin lakki. Salon lakkitehdas tekee lakkeja, sieltä tilattu.

Samannäköinen kuin ylioppilaslakki , mutta siinä on toisella puolella sininen nauha ja toisella punainen, koska olen ravintola-ja suurtalouskokki.
Minä pidin lakkia ylpeänä vappuna.
Miehellä myös samantapainen lakki mutta siinä on harmaat nauhat, koska on teollisuuspuuseppä ja hän piti myös vappuna lakkiaan päässä. Minusta nämä lakit ovat yhtä arvokkaita, yhtä kovalla työllä savutettuja kuin ylioppilaslakit.
:D

Ei ole, mutta tuskin laittaisin vaikka sellaisen omaisinkin. Ei ole ylioppilaslakkiakaan tullut käytettyä lakkiaispäivän jälkeen. Taisi itseasiassa hukkua johonkin pari muuttoa takaperin... :ashamed:

Mulla ammattilakki ja ekana vappuna valmistumisen jälkeen pidin sitä. Sitten se on ollut yläkomerossa ja pari kertaa olen kokeillut, miltä se näyttää mun päässä. Enpä ole paljon muillakaan ammattilakkeja nähnyt päässä.

Mulla on koti-laitos-ja puhdistuspalvelualan lakki.Pidän sitä aina vappuna ja ei mua häiritse se yhtään.Miehelläni on ylioppilaslakki,jota hän pitää.Lakit on pitämistä varten.Olen hakenut opiskelemaan lähihoitajaksi ja jos pääsen opiskelemaan sitä niin tuun hankkii kyseisen lakin ja ylpeänä tuun valmistuttuani pidetää sitä vappuna päässä.Lakit on päässä pitoa varten eikä jemmaamista varten kaapeissa.Pitäkää ihmeessä lakkejanne ylpeänä.

Yhteistyössä