Te joilla on kolme lasta

  • Viestiketjun aloittaja miie
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kolmannen kanssa taisi mennä pisimpään, ensin heitteli sokerit, sitten joutui sokeritipan jälkeen valohoitoon kellastumisen vuoksi. Taidettiin tulla kuudentena päivänä kotiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kolmannen kanssa taisi mennä pisimpään, ensin heitteli sokerit, sitten joutui sokeritipan jälkeen valohoitoon kellastumisen vuoksi. Taidettiin tulla kuudentena päivänä kotiin.
Mistä johtuu sokerien heittelyt? joko niistä tiedetään raskausaikana vai tuliko yllätyksenä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lomaahan se on:
mikäs kiire sieltä on pois?täysihoito ja edullista
näin minäkin ajattelen, mielelläni olisin siellä sen kolmepäivää. Paremmin siellä saan levättyä ku kotona. Edellisen synnytyksen jälkeen olin ainenki ihan poikki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja yleensä:
miten ne laskee heti seuraavana aamuna pois?meillä seuraavat sitä keltaisuutta ja ei varmasti lähdetä heti seuraavana päivänä pois vaikka miten naukuisin.
Mut on sekä Kättärillä että Hyvinkäällä päästetty alle vuorokauden päästä, koska olen itse halunnut. Mä en pysty nukkumaan sairaalassa käytännössä ollenkaan.

Keltaisuutta on seurattu kummankin pienemmän kanssa tietysti se vajaa vuorokausi mitä on oltu, ja 2-4 päivän iässä on molemmilla kerroilla käyty kontrollikäynnillä sairaalassa vielä tarkistamassa keltaisuus ja ne sydänviat ja mitä niitä nyt on, joita ei välttämättä huomata vielä 1pvä ikäiseltä vauvalta.

 
Meitsi
Kaksi vuorokaututta olin... Olisivat haluneet pitää vielä yhden vuorokauden kun vauva oli hiukan keltainen. Mut halusin kotiin kun en saanu nukutuksi sairaalassa. Käytiin sit seuraavana päivänä tarkastuksessa sairaalassa...
 

Yhteistyössä