Te joilla on kolme lasta

  • Viestiketjun aloittaja miie
  • Ensimmäinen viesti
ire
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lomaahan se on:
mikäs kiire sieltä on pois?täysihoito ja edullista
näin minäkin ajattelen, mielelläni olisin siellä sen kolmepäivää. Paremmin siellä saan levättyä ku kotona. Edellisen synnytyksen jälkeen olin ainenki ihan poikki..
Ihmiset on erilaisia. Mä en tosiaan pysty nukkumaan sairaalassa oikeestaan ollenkaan.
Täyshoidon hintalaatusuhdekin on vähän niin ja näin, siellä on tappavan tylsää. Mä olen kahden edellisen jälkeen ollut ihan pirteä, kiva se on sitten siellä maata ja laskea minuuttien kulumista.

Sänky on pieni ja epämukava.

Ruoka on, jos nyt ei pahaa, niin ainakaan se ei maistu yhtään millekään. Ja se tarjoillaan tietyn aikataulun mukaan. Jos haluan syödä silloin kun on nälkä, joudun silti maksamaan itseni kipeäksi sairaalan kanttiinissa.

ja mä kun nautin niin valmiista aterioista et joku tuo ne ja saa vain olla siivoomatta kokkaamatta ja yöt ...ja koko ajan syödään en kotona ikinä syö sellaisia määriä...voi nukkua rauhassa ja antaa lapsen yöksi vaik hoitoon ja tuodaan vain syömään...luksusta jota kotona ei ole ikinä...ehkä tää siksi kun on aika iso perhe pyykkiäkin on vuoriksi asti aina huoh...mutta silti kyllä sieltä kotia pääsyä jo odottaa on koti aina koti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ire:
ja mä kun nautin niin valmiista aterioista et joku tuo ne ja saa vain olla siivoomatta kokkaamatta ja yöt ...ja koko ajan syödään en kotona ikinä syö sellaisia määriä...voi nukkua rauhassa ja antaa lapsen yöksi vaik hoitoon ja tuodaan vain syömään...luksusta jota kotona ei ole ikinä...ehkä tää siksi kun on aika iso perhe pyykkiäkin on vuoriksi asti aina huoh...mutta silti kyllä sieltä kotia pääsyä jo odottaa on koti aina koti...
No ihmiset tosiaan on erilaisia =)

Mä laskin sen vajaan vuorokauden tunteja ja lopulta minuutteja, että koska sieltä pääsee.
Vaikka ruuan joutuu ite tekemään, niin se on hyvää ja siinä on makua.

Oma ihanan pehmoinen sänky, ja vauvan voi ottaa viereen tissille, eikä yksikään hoitsu käy kyselemässä vauvan syömisiä silloin kun se on just syöny ja ollaan saatu unen päästä kiinni.

Ja mä ihan oikeasti odotin sitäkin, että pääsen mahd.pian pyykkäämään, tallihommiin, siivoamaan ja touhuamaan, kun se maha ei enää ollut tiellä rasittamassa.
Ja oli mies kuitenkin 3 viikkoa isyyslomalla synnytyksestä alkaen, ettei tarvinnut kotona heti yksin pärjätä.

Sitten tietysti huoli elukoista, kyllähän tuo mies lasten kanssa pärjää, mutta mietin jo sen yhdenkin yön aikana, että onko se muistanut ruokkia ja hoitaa kaikki niin kuin pitää.
 

Yhteistyössä