Jos sieltä ei halua lähtee seuraavana päivänä niin pitävätkö pidempään?Alkuperäinen kirjoittaja eräs:illalla synnytin ja seuraavana päivänä aamupäivällä lähdettiin.
Kyllä saa olla sen kolme päivää jos haluaa =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos sieltä ei halua lähtee seuraavana päivänä niin pitävätkö pidempään?Alkuperäinen kirjoittaja eräs:illalla synnytin ja seuraavana päivänä aamupäivällä lähdettiin.
Mistä johtuu sokerien heittelyt? joko niistä tiedetään raskausaikana vai tuliko yllätyksenä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolmannen kanssa taisi mennä pisimpään, ensin heitteli sokerit, sitten joutui sokeritipan jälkeen valohoitoon kellastumisen vuoksi. Taidettiin tulla kuudentena päivänä kotiin.
näin minäkin ajattelen, mielelläni olisin siellä sen kolmepäivää. Paremmin siellä saan levättyä ku kotona. Edellisen synnytyksen jälkeen olin ainenki ihan poikki..Alkuperäinen kirjoittaja lomaahan se on:mikäs kiire sieltä on pois?täysihoito ja edullista
Mut on sekä Kättärillä että Hyvinkäällä päästetty alle vuorokauden päästä, koska olen itse halunnut. Mä en pysty nukkumaan sairaalassa käytännössä ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja yleensä:miten ne laskee heti seuraavana aamuna pois?meillä seuraavat sitä keltaisuutta ja ei varmasti lähdetä heti seuraavana päivänä pois vaikka miten naukuisin.