Niin millaisia ruokia syötte? paljonko menee rahaa vihanneksiin, hedelmiin, lihaan jakalaan? Maitoihin? Mietin tässä miten ruokalaskua pienemmäksi. meitä 4 henkeä ja kyllä sellanen 500 menee kuussa ruokaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Menee ohi alkuperäisen aiheen, mutta kirjoitan kumminkin. Junnu ei ole koskaan ollut erityisemmin jugurtin ystävä. Ensinnäkin ne on ällöttävän imeliä, toisekseen niissä on junnun mielestä "arveluttavia klönttejä" ja kolmanneksi laktoosittomien jugurttien valikoima on pieni. Löysinpä sitten viimein maustamatonta laktoositonta jugurttia ja nyt junnu maustaa jugurttinsa itse. Eli lisää itse jugurtin sekaan marjoja ja/tai hedelmiä. Eikä laita sokeria lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:en säännöstele mitenkään, paitsi muksut saa vaan yhden jogurtin aamu / iltapalan yhteydessä. mut ei rahan vaan terveellisyyden takia. kamalia sokeripommeja nuo lasten jugut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:Säännöstelettökö jotenkin syömisiä? esim maitoa saa vain kaksi lasia päivässä, juustoa siivun leivälle..tms?Tiedän vain joidenkin niin tekevän.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Löysinpä sitten viimein maustamatonta laktoositonta jugurttia ja nyt junnu maustaa jugurttinsa itse. Eli lisää itse jugurtin sekaan marjoja ja/tai hedelmiä. Eikä laita sokeria lainkaan.
Kokeile ihan tavallista maustamatonta. Soseutat siihen marjoja tai hedelmiä ja laitat vain sen verran sokeria kuin on tarvis. Vähän vaniljaa, niin jugurtti on kuin jäätelöä. Kokeilemalla löytyy sopiva maku. Lapsen iästä riippuen voit antaa lasten itse maustaa jugurttinsa mieleisekseen.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Juu, tuo on kyllä hyvää, turkkilainen jugu varsinkin, mut ei uppoa meidän muksuille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kokeile ihan tavallista maustamatonta. Soseutat siihen marjoja tai hedelmiä ja laitat vain sen verran sokeria kuin on tarvis. Vähän vaniljaa, niin jugurtti on kuin jäätelöä. Kokeilemalla löytyy sopiva maku. Lapsen iästä riippuen voit antaa lasten itse maustaa jugurttinsa mieleisekseen.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Juu, tuo on kyllä hyvää, turkkilainen jugu varsinkin, mut ei uppoa meidän muksuille![]()
HarmiAlkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Voi yritetty on, mutta tuo tökkii meidän nirppanokille jo ajatuksenakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Menee ohi alkuperäisen aiheen, mutta kirjoitan kumminkin. Junnu ei ole koskaan ollut erityisemmin jugurtin ystävä. Ensinnäkin ne on ällöttävän imeliä, toisekseen niissä on junnun mielestä "arveluttavia klönttejä" ja kolmanneksi laktoosittomien jugurttien valikoima on pieni. Löysinpä sitten viimein maustamatonta laktoositonta jugurttia ja nyt junnu maustaa jugurttinsa itse. Eli lisää itse jugurtin sekaan marjoja ja/tai hedelmiä. Eikä laita sokeria lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:en säännöstele mitenkään, paitsi muksut saa vaan yhden jogurtin aamu / iltapalan yhteydessä. mut ei rahan vaan terveellisyyden takia. kamalia sokeripommeja nuo lasten jugut![]()
Mö kirjoitinkin, että menee ohi aiheen =) Eli ei liittynyt tuohon edullisuuteen vaan valmisjugurttien runsaaseen sokeriin.Alkuperäinen kirjoittaja Mutta!:Maustamaton jugurtti maksaa reilusti enemmän, kuin tavallinen. Tavallista maustettua saa eurolla litran, maustamaton on melkein 2 euroa litra.
(Silti sitä meillä syödään.)