te, joilla kuukautiset tulleet, vaikka raskaus alkanutkin

toinen epäilevä
Mulla on kans ollu toodella outo kuukausi. Viimekuun lopussa oli menkat vaikka aina ollut kuun alussa. Noh ei siinä meni niide päättymisestä muutama viikko niin tulu yhden päivän tuhrua. Olen myös voinut pahoin varsonkin autossa ja äärettömän väsynyt ollut hyvistä yöunista huolimatta. Mahaani myös kivistellyt ja puristellut ja turvottanut. Ruokahalu ja mielialat myös vaihtelee. Tänään tosin alkoi jälleen kirkkasta verivuotoa mutta ei kovin runsaasti. Yleensä runsaat. Mahtaisinohan olla raskaana ?:) testiä en viitsi tehdä koska veikkaan negaa joten odottelen että jos kuukautiset ja vuodot loppuu kokonaan ja teen sitten. Toiveita herätellen odotellaa että jospa sitä... :)
 
"Lottis"
Bongasin ovulaation tasan viikko sitten ja olimme mieheni kanssa yhdynnässä silloin... Nyt kumminkin alkoi verinen vuoto, ihan kuin kuukautiset olisivat alkaneet viikon etuajassa?! Kierto aina ollut tasainen, ei poikkeuksia. Vaikka ainahan niitä voi tulla mutta ihmetyttää kumminkin.
 
"Nuori"
Elikkäs mull 5 pv menkat oli myöhäs ja sit alko. oli suht normit vähän lyhyemmät ku yleensä ja nyt viikko niitten jälkeen menkkakipuja. Alavatsa ja alaselkä särkee ja vatsan oikeella ja vasemmalla puolella välillä pieniä kramppeja. Ollaan harrastettu seksiä ilman ehkäsyä ja ilman keskeytystä kuukautisten aikana. Voiko ovis tulla jo viikko kuukautisten alkamispäivästä?? Voinko olla raskaana ? :)..
 
"vauva haave"
Moi,

Aina näitä palstoja luen, mutta koskaan en ole kirjoitellut :)
Täällä haaveena toinen lapsi.
Ensimmäinen raskaus vuonna 2008 clomifen kuurin avulla ja nyt toinen kierto samoilla lääkkeillä menossa.

Nyt ollut 2 päivää ruskeaa niukkaa vuotoa mikä on mulle normaalia, sama juttu aina ennen kuukautisia.
On kuulemma edellisten kuukautisten jämiä mitkä tulee ulos ennen kuin seuraavat alkaa.

Tällähetkellä on vain sellaista juilimista häpyluun tuntumassa. Onko kellään ollut vastaava?
Niin toivon raskautta, että elättelee
itselle joka kuukausi toiveita :)
 
raskaana?
Mulla oli runsaat menkat jotka kesti 3pv kun normaalisti menkat on 4-5pv.Menkkojen loppumisesta on nyt 5pv ja pissattaa jatkuvasti vaikka en ole juonut kuin kupin kahvia.Huono olo on myös jatkuvasti.ala vatsaa nipistelee.Minulla on jo 3-v poika ja ollaan tosiaan yritetty toista jo yli vuoden mutta ei ole onnistunut.Olo on sellainen että en ole raskaana mutta mietin onko se kuitenkin mahdollista vaikka just oli menkat?
 
vierailija
Olemme yrittäneet lasta n vuoden ja nyt minulla menkat 8 pv myöhässä (ovat normaalisti tosi säännölliset), on jäänyt vain ruskeampaa tuhrua paperiin muutamana päivänä. Muita oireita mitä minulla ei ikinä ole: rinnat tosi kipeät, vatsassa nipistelee, aiemmin on ollut voimakkaita alaselkäkipuja, jotka säteilivät lantioon, sekä yöllävatsassa on "pulputtanut" mikä on myös aivan ihmellinen uusi tuttavuus. Raskaustesti näytti negatiivista kun menkat oli 5 pv myöhässä.

Tänään aamulla oli tullut vähän veristä vuotoa pikkuhousunsuojaan, sitten koko päivänä ei mitään, ja nyt iltapäivällä paperiin jäi isompi "klöntti" ja nyt pelkäänkin, että olin raskaana ja sain keskenmenon. Verta ei kuitenkaan ole tullut tuon aamun vähäisen vuodon jälkeen ollenkaan. Voiko siis tommonen verihyytymä meinata keskenmenoa, vaikka ei tule vertakaan?? Kuka tietää?

Täysin sama!
Kaikki oireet oli, paitsi oksentelu mutta luulin vain olevani varhaisessa pisteessä. Kaksi päivää oireiden vahvistumisen jälkeen koin kovia kipuja alavatsassa, sen verran kovia että teki mieli soittaa jo lääkäriin. Jokseenkin epämääräiset menkat, myöskin tosi tuhruiset ja vain pari hassua tippaa. Nyt kumminkin oireet kadonneet ja tänään oli klimppejä. Onko mahdollista, että olin oikeasti raskaana? Olisin mielelläni yhteydessä johonkin teistä joka osaisi auttaa.. paula.robles.salonen@hotmail.com
 
vierailija
sain eka raskauden aikana neljät menkat. olin 17v. toinen raskaus viidet menkat ja olin 19v. runsaat ja kivuliaat. eka lapsi syntyi 5vko etuajassa. toinen 4vko yliaikaa. nyt olen yli 50v ja menkat säännölliset. pah.
 
vierailija
Menin työ terveyteen hakemaan lääkekuuria Poskiontelon tulehdukseen ja samalla kerroin vauva haaveita koska minulla on tullut jo 4 kk ajan todella oudot menkat. Ruskeaa vuotoa n.4 pvä ja yhtenä suht koht normaalia vuotoa. Maha turvoksissa ja tiesit arat. No lääkäri laittoi gynelle joka ultrasi ja siellähän olikin Valkonen möykky. Käski tehdä seuraavana aamuna kotiteatteri varmistukseksi koska ei voinut vielä olla varma mikä siellä on. Tein testin ja positiivista se näytti. Nyt neuvola tässä kuussa :) ja menkat luultavammin taas alkamassa.
 
vierailija
Olen tehnyt 2 raskaustestiä jotka näytti positiivistä. Samana päivänä kun tein toisen testin alko illalla pientä vuotoo ja seuraavana päivänä tuli enemmän ja klimppejä mutta ei ole mitään kipuja, yleensä mulla on kovia kuukautiskipuja.. niin miten teillä muilla on ollu kun on tullut kuutkatiset plussan jälkeen? Itse epäilen keskenmenoa, sanoivat terveyskeskuksessa että on todennäköisesti aikainen keskenmeno :(
 
Mulla on nyt kymmenettä päivää epämääräistä on-off tuhruilua/rusehtavaa valkovuotoa tullut menkkojen sijasta. Pahoinvointia iltaisin, alaselkäsärkyjä, kovia nippailuja kohdulla (tuntuu kuin papa-näytettä otettaisi), röyhtäilen koko ajan (mikä on oikeasti tosi outoa). Viimeiset pari iltaa ollut myös kuumeinen olo, jolloin lämmöt ollut 37,3. Painontunnetta ihan keskellä alavatsassa - tuntuu vähän siltä kuin rakko olisi täynnä vaikka ei ole pissahätä.

Normaalisti kierto 27-31 päivää ja nyt mennään jo kp35. Aamuinen raskaustesti kuitenkin nega. Mulla on tänään aika lääkärille...katotaan mitä sanovat.
 
Floskax
Voisikohan sitä olla siunatussa tilassa? Kierukan poistin viime syksynä ja iltatähtöstä yritelty puoli tosissaan. Kuukautiset asettui nopeasti säännölliseen 28 päivään ja ensi tiistaina olisi pitänyt alkaa mutta alkoikin tänään o_O alkoivat mahdottoman jysärin kanssa (n) etovaa oloa ollut jo muutaman päivän ja eilen hermo oli 'hiukan' kireällä ja kupoliin otti vähän niinko kaikki :mad: Noh, josko kahtelis ens viikkoon...
 
vierailija
Täällä plussasin samana päivänä kun sitten alkoi runsaat menkat. Kirkasta verta ja mielestäni runsasta (mun normaalien kuukautisten verran). Mutta kestivät vaan kaksi päivää. Nyt kolmantena päivänä tehty verikoe näytti että kyllä raskaana vielä olen. Mulla on ennestään yksi lapsi jonka raskausaikana ei ollu minkäänlaisia vuotija joten tää kyllä säikäytti.. lääkärikin epäili keskenmenoa. Noh, viikon päästä oon viisaampi, mutta tehdää nyt hyvänen aika empijät raskaustesti! Kuka näistä rintojen aristuksista ja pahoinvoinneista tai "tuntemuksista" ottaa selvää 😅
 

Yhteistyössä