te, joilla kuukautiset tulleet, vaikka raskaus alkanutkin

"tyyteli"
Mulla on vihlonu mahaa silleen niinku alku raskaudessa + jalkaterät tunnottomat niinku sillon ku edellistä odotin! esikoiseni on nyt 4kk vanha.. tuntuu hullulta! voiko olla mahollista? ollaan aina käytetty vaan keskeytettyy yhdyntää miehen kans! ja esikoinen sai alkunsa yrittämällä yrittämisestä! ei olla siis nyt harrastettu seksiä ovulaation aikaan, aina on keskeytetty ja yhdyntöjä on ollut ehkä vaan 3. ja ku menkatki viel on tullu pari kertaa! (keskeytettyy siksi että haluan paljon lapsia, ei kaataisi lainkaan maailmaa vaikka olisinkin pian raskaana)
 
Olen tällähetkellä raskaana arviolla 9+3 viikolla (en ole siis ultrassa vielä käynyt niin en ihan satavarma noista viikoista ole) ja mun tarina on seuraava:

19.6.12 alko ihan normaalit menkat (kierto 26pv) ja seuraavat menkat oli myöhässä tein negatiivisen r-testin vielä 19.7 (tosin testi oli mennyt vanhaksi 02/12, joten en tiedä vaikuttiko asiaan, ettei raskaus siinä näkynyt). Noh, 20.7 illalla alkoi pieni tuhruvuoto (lähinnä paperiin jäi pyyhkiessä) ja seiraavana aamuna ihan normi menkka vuoto. Kolmepäivää vuosin ja sitten loppui kun seinään, ei enää edes tuhrua (yleensä vuodan 3-4pv kunnolla ja sen päälle vielä muutaman päivän tuhruttelee). 2.8 tein raskaustestin kun aloin ihmettelemään outoa etovaa oloa ja se olikin yllätyksekseni positiivinen. Ei edes mikään haamu vaan ihan kunnollinen tumma viiva. Seuraavana päivänä tein vielä digitestin, joka sanoi "raskaana 3+". Neuvolassa olivat sitä mieltä (ja itse myös), että r-testi ei voi näyttää plussaa 1,5vko menkkojen alun jälkeen, joten raskauden on pakko ollut alkaa jo edellisestä kierrosta.

itsea hieman pelottaa tuo vuoto, mutta reilun 2vko:n päästä on np-ultra, niin sielähän sen sitten näkee :) Toisaalta äidilleni on myös käynyt siskoa odottaessa sama juttu, että kai tämä voi perinnöllistäkin olla:LOL:
 
o-ouu...
on ollut nyt rehellisesti noin 4 kuukauden aikana todella oudot kuukautiset. Kuukautiskierrot ovat olleet miten sattuu, ja vuoto on ollut paljon aiempaa vähäisempää ja kuukautiset ovat kestäneet "lyhyen ajan" eli noin 3-4 päivää (yleensä vuodan kuin seula ja noin 7 päivän ajan).

Nyt sitten kuukautisteni arvioidun kierron mukaan, kuukautiseni olisi pitänyt alkaa viikko sitten. Viikko sitten alkoi alavatsakivut, mitä kärsin normaalisti vain ensimmäisen ja toisen kuukautispäivän aikana. Nyt ns. nipistelyjä ja kuukautiskipuja on kestänyt noin kuusi päivää ja eilen tehndyn testin tulos positiivinen, valitettavasti ei kuitenkaan positiivinen yllätys minulle ja poikaystävälleni....

Nyt vain arveluttaa, että onko raskaus mahdollisesti alkanut jo aiemmin... Olen nimittäin lisännyt liikuntaani, ja syön todella vähän ja olen helposti laihtuvaa sorttia, mutta paino ei ole tippunut kuin maksimissaan kilon verran kolmessa kuukaudessa ja jotenkin tuo maha tuntuu pömpöttävän eri tavalla....

Pitänee kai tästä lähteä ostamaan uudenaikaista raskaustestiä, missä raskausviikotkin näkyvät, pelottaa vaan ajatus, että jos raskaus onkin jo pidemmällä kuin kuvittelen.....

Onko kellään tämän kaltaisia kokemuksia?
 
"Nora"
Multa on muutamasti ihan vaan unohtunu pillerin otto..... Nyt sit tänään aamupala sai voimaan pahoin ja mahassa nipistelee/tuntuu odolta... (mutta ei varsinaisesti alamahassa) ja rinnatkin tuntuvat hivenen oudoilta.... Mulla on vuoden ikäinen tyttö kotona mutta kun hänen kanssaan ei ollut oireita niin en osaa verrata.. ja kuukautisenikin olivat oudot! pari pv ruskeeta verta eikä pahemmin hyytymiä mukana.. .Hmmmmm .... Mielikuvitus kenties...?
 
lli
Eksyin tänne kun itse juuri koitan selvitellä onko raskauteni alkanut ennen edellisiä "menkkojani", jotka siis olivat pari päivää myöhässä, olivat normaalia niukemmat ja kestivät pari päivää tavanomaista vähemmän aikaa, mutta suht normaalit kuitenkin. Ennen viime menkkoja oli ollut rintojen kovuutta ja nännien arastusta, kasvun huomasi oma miehenikin. Menkkojen ajaksi tunne hieman laantui, mutta melko pian jatkui samanlaisena. Nyt kaksi viikkoa menkat myöhässä ja raskaustesti näytti positiivista. Vielä labraan varmistamaan tulos ja sitten neuvolaan, missä varmaan selviää raskauden vaihe. Pitää käydä sitten kertomassa mikä oli tulos.

Malttia vain kanssasisaret, itse venytin testin tekoa mahdollisimman kauan, koska olin kuullut että heti positiivisen tuloksen jälkeen alkaa pahoinvoinnit ;) Ja sellaisenkin olen kuullut, että jos on kauan syönyt pillereitä, elimistön "toipuminen" eli raskaaksi tuleminen voi kestää noin vuoden lopettamisesta. Itse lopetin pillerit noin vuosi sitten ja puoli vuotta ollaan yritetty ilman "vähän ennen ja vattalle" -taktiikkaa mahdollisimman oikeaan aikaan. Nyt ei meinaa malttaa olla kertomatta läheisille, mutta päätettiin että kerrotaan vasta toisella kolmanneksella. Keskenmeno ensimmäisen raskauden kohdalla on yllättävän yleinen, eikä tuota välttämättä tiedä vaikka sellainen olisi joskus tullutkin runsaina menkkoina.
 
"Lellu"
Moikka!
Ite käytän Nuva Ringiä tällä hetkellä ja on ollut käytössä vähän vajaa vuoden, ei oo ikinä ennen ollut tällasia tuntemuksia enkä ole ennen ollut raskaana vielä niin en oikein tiedä että mitä pitäisi odottaa.. Todella outoja tuntemuksia mahassa, ja on ollut pahoinvointia ja todella turvonnut vatsa! ja tänäänkin olin vanhempien luona päivällisellä, niin ei tee yhtään mieli lemppari liharuokaani, yököttääkin ajatus pekonista.. voisinko olla raskaana vaikka on nuvaring ja kuukautiset tulee ihan normaalisti, kesto on vain vähän lyhyempi.. en uskalla tehdä raskaustestiä, jännittää niin kovasti, eikä olla kyllä valmiita vielä lapsen tuloon, mutta abortti ei tule kuuloonkaan, ei se meille ole mikään virhe jos se tulee, kaikella on tarkoituksensa..
Olin jankuttanu kaverille jo pitkän aikaa että olo kuin olisi raskaana mutta aina ajattelin että ei voi olla mahdollista kun on nuva ring ja kuukautiset on tullu ihan normaalisti.. MUTTA Kuulin kaverilta että hänen sukulaisella oli ollut pillerit käytössä ja samanlaisia oloja kuin minulla ja kun oli mennyt lääkäriin testiin niin paljastu että hän oli melkeen 5. kuulla raskaana..
Alkoi todella paljon pelottaa tollaset kertomukset, ja kokoajan vaan enemmän on sellanen olo että herran jestas jos olenkin raskaana, kun täällä netissä on ihmisten kertomukset niin samanlaisia kuin oma tilanne on ja sitten he ovatkin ollu raskaana :O
 
"Lellu"
[QUOTE="Lellu";27595532]Moikka!
Ite käytän Nuva Ringiä tällä hetkellä ja on ollut käytössä vähän vajaa vuoden, ei oo ikinä ennen ollut tällasia tuntemuksia enkä ole ennen ollut raskaana vielä niin en oikein tiedä että mitä pitäisi odottaa.. Todella outoja tuntemuksia mahassa, ja on ollut pahoinvointia ja todella turvonnut vatsa! ja tänäänkin olin vanhempien luona päivällisellä, niin ei tee yhtään mieli lemppari liharuokaani, yököttääkin ajatus pekonista.. voisinko olla raskaana vaikka on nuvaring ja kuukautiset tulee ihan normaalisti, kesto on vain vähän lyhyempi.. en uskalla tehdä raskaustestiä, jännittää niin kovasti, eikä olla kyllä valmiita vielä lapsen tuloon, mutta abortti ei tule kuuloonkaan, ei se meille ole mikään virhe jos se tulee, kaikella on tarkoituksensa..
Olin jankuttanu kaverille jo pitkän aikaa että olo kuin olisi raskaana mutta aina ajattelin että ei voi olla mahdollista kun on nuva ring ja kuukautiset on tullu ihan normaalisti.. MUTTA Kuulin kaverilta että hänen sukulaisella oli ollut pillerit käytössä ja samanlaisia oloja kuin minulla ja kun oli mennyt lääkäriin testiin niin paljastu että hän oli melkeen 5. kuulla raskaana..
Alkoi todella paljon pelottaa tollaset kertomukset, ja kokoajan vaan enemmän on sellanen olo että herran jestas jos olenkin raskaana, kun täällä netissä on ihmisten kertomukset niin samanlaisia kuin oma tilanne on ja sitten he ovatkin ollu raskaana :O[/QUOTE]

Jatkoa tähän että olen tehnyt kotitestejä ja näyttää NEGATIIVISTA! kävin joka lääkärin vastaanotolla veritestissä ja sekin näytti NEGAA! odottelen tässä vielä jonkun aikaa ja koitan uudestaan että mitäs sitten sanoisi.. Mutta olen ihan 100% varma että vauva sieltä on tulossa :)
 
"vieras"
Tuota oonkin joskus oikeesti kummastellu, et onko siihen sanottu syytä, et miten ne menkat voi tulla samankaltaisina kuin aiemminkin?

The Helmi, etenkin sulle, eikö sulla ollu muita oireita ollenkaan? kuin siis et sit alko potkimaan:D?

Sillä lähinnä kyselen ku tän kertaset menkat on tosi oudot, vuoto hitusen vähäisempää kuin yleensä ja kipuja ei ollenkaan (vain yhden kerran sattu iha hetken).
Mulla menkat johtui lääkärin mukaan siitä että söin pillereitä.
 
"tahvo"
[QUOTE="Lellu";27667520]Jatkoa tähän että olen tehnyt kotitestejä ja näyttää NEGATIIVISTA! kävin joka lääkärin vastaanotolla veritestissä ja sekin näytti NEGAA! odottelen tässä vielä jonkun aikaa ja koitan uudestaan että mitäs sitten sanoisi.. Mutta olen ihan 100% varma että vauva sieltä on tulossa :)[/QUOTE]

Juu, ja voit sää mennä sit synnytämäänkin, kun oot ihan varma että sen aika on.
Ja vaikka kätilö sanois ettei täältä mitään vauvaa oe tulossa, pidä vain pääsi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lauramom
"Jonsuu"
Heippa! Miekii ajattelin osallistua tänne keskusteluihin :) Onko kellään mahdollisesti ollut esim hiustenlähtöä ( tai kulmakarvojen / ripsien ) raskaus aikana? Mulla noita ylempänä mainittuja oireita on ollut, mut lisänä on tullu hiusten runsas lähtö! Myös ripsiä ja kulmakarvoja lähti ihan kunnon tuppoina, ajattelinkii jo että sulkasato on meneillään ku karvat häviää :D Mutta onneks nyt jo vähän vähentynyt.. Testiä siis en ole tehny vielä ( sen verran monta negaa tullu testeissä :( Mutta toivotaan nyt parasta :)
Edellä mainittiin myös että menkat voi tulla vaikka olisikin raskaana, mutta mites testin kanssa, näyttääköhän se silti sen plussan jos on raskaana ja kuukautiset "normaalit".. ?! Kertokaa tyhmälle :)
 
"Jonsuu"
Heippa! Miekii ajattelin osallistua tänne keskusteluihin :) Onko kellään mahdollisesti ollut esim hiustenlähtöä ( tai kulmakarvojen / ripsien ) raskaus aikana? Mulla noita ylempänä mainittuja oireita on ollut, mut lisänä on tullu hiusten runsas lähtö! Myös ripsiä ja kulmakarvoja lähti ihan kunnon tuppoina, ajattelinkii jo että sulkasato on meneillään ku karvat häviää :D Mutta onneks nyt jo vähän vähentynyt.. Testiä siis en ole tehny vielä ( sen verran monta negaa tullu testeissä :( Mutta toivotaan nyt parasta :)
Edellä mainittiin myös että menkat voi tulla vaikka olisikin raskaana, mutta mites testin kanssa, näyttääköhän se silti sen plussan jos on raskaana ja kuukautiset "normaalit".. ?! Kertokaa tyhmälle :)
 
kysynpä minäkin!!
syön minipillereitä, mikään muu pillerimerkki ei sopinut eikä myöskään kierukka..
olen 35-vuotias, lapsia 2 ja enempää en haluaisi. nyt on kuitenkin ollut selkäsärkyä, päänsärkyä, väsymystä, kyljet ovat pinkeät kuin trampoliini ja maha pullottaa hassusti... olen kuitenkin sulkenut raskauden pois, sillä minulle tulivat runsaat & tavallisilta vaikuttavat kuukautiset kun pillerit loppuivat ja olin 2 päivää syömättä niitä. pillereiden aikana en siis vuoda. en ole hetkeäkään epäillyt raskautta, mutta tämä ketju pisti kyllä kylmän hien otsalle & vainoharhat päälle...! :O
 
Epäilyä
Olen aikaisemmin joutunut tekemään abortin, joten tiedän jollain tasolla miltä minusta luultavasti tuntuisi raskaana. Edellisessä raskaudessa ei ollut menkkoja.
Oireita on kuitenki ollut samoja kuin aiemmillakin kirjoittajilla täällä.
Huomattavan väsynyt, pari viikkoa palelemista, menkat tulee liian pitkillä väleillä ja on ohi neljässä päivässä, rinnat tosi kipeät jne.
En kyllä tietäisi mitä tehdä jos olisin raskaana. Mies jonka kanssa olin, sanoi ettei hän ole hedelmällinen.
Täytyy kyllä tehdä testi. Olen kyllä aikaisemminkin tehnyt kotiversion ja se oli negatiivinen.
Tuntuu välillä, et olen vaan vainoharhoissani kuvitellut oireita ja sen stressin takia menkatki on menny kummallisiksi.
 
"Lellu"
Heippa taas! Olin tuolla aikaisemmin kirjotellu huolistani... En ole vieläkään tehnyt uutta testiä, ajattelin odotella vielä jonkun aikaa että jos vaikka näkyisi.. Mutta kyllä olo vaan enemmän ja enemmän on sellainen että jokin mahassa olisi.. Alkanut tulee uusia oireita jänskättää :3 Mutta ei nuo oireetkaan kauheen kivoja ole, mutta tottakai olen innoissani ensimmäisestä lapsesta että ei ne kauheasti hetkauta :)

Nyt kaikenkaikkiaan sellasia oireita: LUOMIA TULEE = Luomet lisääntyy kauheella vauhdilla, käteen ilmestyny 11 luonta ja naamaan 8 luonta muutamassa viikossa :O, Pahaa oloa aina aamusin, selkä taipunut ihmeellisen muotoisesti, ihan ku olisi joku kalkkuna tai jotain :D, maha turvottaa kokoajan, sitä pitikin kysyä että onko muilla sillä tavalla että kun maha on raskaudesta turvonnu, että kun nojaa ihan pikkusen toiselle jalalle nii koko maha köllähtää sille puolelle, ja samoin toiselle puolelle, se oli kaikista hetkauttavin asia, koska ollaan kavereiden kanssa vertailtu jotka on vähän pulleampia mutta ei raskaana että ei niillä ainakaan niin tee maha o_O JA KAIKEN KUKKURAKSI, mulla on aina ennenkin yleensä ollu rinnat tosi tosi tosi arat, mutta herran jestas että ne on KIPEÄT NYT! siis ei mitään rauhaa missään kohtaa, vähänkään ku hipasee jollakin nii ei tuu kesää, VARSINKIN NÄNNIT! :O ne on ihan niinku jollakin maailman karheimmalla hiekkapaperilla olis hangattu :O Ja tässä nyt sitten odottelen seuraavia menkkoja, pitäisi alkaa tossa ensiviikon alusta, otin nuvaringin pois ihan siltä varalta että jos siellä onkin jokin pikkuinen ihme :) Mutta sen verran on outoa kumminkin, olen käyttänyt melkeen vuoden nuvaringia ja aina tullut menkat sillon ku pitää, ja niin tuli nytkin.. Kerran aikasemmin oon sen lopettanu kesken ku en tykännyt käyttää sitä, niin laitoin takaisin ihan sen takia ku menkat oli sitte sitä että viikottain kokoajan tuli menkat niin en sitten sellaista jaksa kestää, niin nyt kun oon sen ottanut pois niin tuli vaan tyhjennys vuoto, mutta sen jälkeen ei ole tullut edes mitään pikku tiputtelua o_O

Mietin tossa vaan että kuinka iso mahdollisuus on että tulee kohdun ulkopuolinen raskaus, koska sehän ei näy välttämättä missään testeissä, ei edes veritestissä.. onko kenelläkään tästä kokemusta? :)

Toivoisin niin että ihmiset samastuisivat tähän mun tarinaan :D etten ole ainoa tässä maailmassa :D
Saa vastailla tai kertoa mielipiteitänsä :) ^_^
 
"moi"
Mulla oli menkat noin 1,5 kk sitte( tänää tuli menkat) ja sen jälkeen kumi rikki eikä huomattu poikaystäväkaa sitte otin seuraavana päivänä jälkiehkäisypillerin ja testiä en ole tehny. Sitte jäi menkat pois ymmärrän kyl miks .. sitte tänää tuli niiku normaalistikin sairaan kivuliaat menkat ja heti ku heräsin ni piti mennä oksentaa .. et testi vrm ja si johki tk ja lääkärii mut se et ku sitä raskautta o jo ollu joku 10viikkoo jos laskee viimeisist menkoist alkamis päiväst ?? Mut eikö viel oo mahollista ottaa joku keskeytys tabletti tai joku jonka saa lääkärist jos raskaus on alle 12 viikkoo ??
 
[QUOTE="moi";27805327] Mut eikö viel oo mahollista ottaa joku keskeytys tabletti tai joku jonka saa lääkärist jos raskaus on alle 12 viikkoo ??[/QUOTE]

On mahdollista. Vaihtoehtoja lääkkeelliseen keskeytykseen on kaksi; otat lääkärissä ensimmäisen mifepristroni-tabletin ja kahden päivän kuluttua lääkärissä annetaan prostaglandiinia. Toinen vaihtoehto on, että otat prostaglandiinit kotona, eli ns. kotikeskeytys. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että kohtu ei välttämättä tyhjene kokonaan, vaan myös kaavintaa saatetaan tarvita.


Omaan tilanteeseeni palaten, eli kuukautiseni tulivat suunnilleen kp. 23 (toisaalta joulukuun kuukautisia en oikeastaan edes muista, siksi arvioin), eli paljon aikaisemmin kuin yleensä (vaikka kuukautiseni ovatkin epäsäännölliset). Olin reilun kuukauden ilman minipillereitä, joita käytin vain kuukauden (jota ennen melkein vuosi keskeytysmenetelmällä ja kortsulla). Aloitin minipillerit taas toisena vuotopäivänä, mutta toisena vuotopäivänä ei vuotoa kuulunutkaan. Aluksi vuoto oli vaaleanpunaista, kuin valkovuodon ja veren sekoitusta. Torstaina tuli hieman kirkasta verta ja tätä vaaleanpunaista, mutta yön aikana kuukautiset loppuivat kuin seinään. Tein eilen aamusti raskaustestin, joka näytti negaa. Laskin että jos olisin raskaana, olisi rv. 3,4 nyt. Oireiluja on ollut jonkin verran, mutta ei mitään normaaleihin kuukautisiin viittaavaa. Rintani ovat olleet turpeat jo pidemmän aikaa ja heikotusta on ilmennyt. Lisäksi itkuherkkyys, alavatsan -ja selän vihlontaa ajoittain, sekä järjetön himo raejuustoon ja päänsärkyä aamuisin (osa tullut ennen "kuukautisia"). Toisaalta mietein, että olisikohan mulla vaan tullut ovulaatio? Ainakin heti "kuukautisten" jälkeen, iski järjettömät himot.. No teen varmuudeksi viikon päästä uuden testin, jos silloin selviäisi tämäkin homma ihan varmaksi.

Mitä mieltä olette? Kellään muulla ollut vastaavaa vaaleanpunaista vuotoa?
 
"susanna"
Kuukautiseni alkoivat ihan normaalisti, kestivät viikon (norm. 4-5pv), ei ollenkaan kipuja vaikka yleensä olen melko mahakivusta kärsivä ihminen siihen aikaan kuusta. Niiden loppumisen jälkeen alavatsaa on kipristellyt aika lailla kokoajan, ruokaa ei tee mieli ja jotenkin hirveen heikko olo kokoajan. 1,5 viikon aikana painoa lähtenyt 2 kg, olen syönyt kerran tai pari päivässä. Syön e-pillereitä enkä ole unohtanut ottaa yhtenäkään päivänä. Palelee kokoajan.

Tätä keskustelua lukiessani aloin miettimään kuukautisiani ja tajusin että ei tullut mitään ''hyytymiä'' koko aikana, vaikka normaalisti tulee. Olen myös pistänyt merkille että virtsa on tavallista tummempaa (en tiiä liittyykö tähän asiaan mitenkään...)

Huih, nyt alkaa ihan toden teolla huolestuttamaan että oisko se sittenkin mahdollista että olisin raskaana.
Pidän todella paljon lapsista mutta en tiedä olemmeko miesystäväni kanssa vielä valmiita vanhemmiksi, vasta muutama kuukausi ollaan seurusteltu. Noh, ei muutakun apteekkiin aamulla :)
 
tytteli861
eli siis..edellisessä kierrossa ei mitään ongelmia..aina olleet säännölliset kuukautisetkin kipuineen päivineen ja edellisten menkkareiden jälkeen sitten touhuttiin miehen kans vähän heti vuotojen loputtua ja siitä kans viikko senkin kerran jälkeen.. nyt tämä kierto olikin lyhyt.. yleensä aina 28 päivää väliä seuraaviin menkkoihin joten nyt alkoi sitten kp24..ensin tuli illalla paperilla pyyhkäistessä liman mukana kirkasta verta,yön aikana ei mitään vuotoa(kun yleensä tulee sitten jo tälläisen jälkeen) ja vasta sitten seuraavana päivänä tuli veristä vuotoakin tietty ilman niitä kipuja tai mitään... kesti pari päivää,mutta vuoto oli siis tosi niukkana mitä yleensä on.. ja nyt loppunu sitten..kaikenkaikkiaan siis kesti vuotamisella/turhuttamisella 4pv ja nyt alkaa sitten rinnat olla jokseenkin turvonneen oloiset.. no,eikun testiä hakemaan niin sieltä sitten selviää.. raskautta nyt tietysti en oo miettiny niinkään sitten kun ajatellu vaan et eihän se voi oll mahdollista kun kuitenkin menkat alkaa.. nyt onki sitten pää sekasin tältä ajatukselta..
 
"lellu"
Moikka.. Kuinka pitkää yritystä ihmisillä on ollut ennen kuin on tullut raskaaksi? Outo ja kumma on se että käytin 3 vuotta minipillereitä, lopetin niiden käytön kun ei enään sopinut mulle ja aloitin nuvaringin, käytin sitä n. vuoden ja senkin kanssa tuli ongelmia.. Lopetin sen jäytön ja sen jälkeen ei olla käytetty poikaystävän kanssa mitään ehkäisyä mutta raskautta ei näy mäillä eikä halmeilla. Mutta aina sillon kun ei ole kuukautisia niin on kaikki mahdolliset raskauden oireet, ihan kaikkea, mutta aina kun tulee kuukautiset, tulee joka kerta vaan niukemmin ja kivuttomammin, mutta ei siltikään raskautta näy missään.. Mitä pitäisi tehdä? Onko muilla ollut samoja ongelmia?
 
"nelli"
Mulla on sama ongelma kuin lellulka. Käytin yasmineita 2 ja puoli vuotta ja nyt ollaan avomiehen kanssa oltu jo 3 kk ilman ehkäisyä ja eilen tein testin kun menkat oli myöhässä kaksi päivää. Negatiivinenhan sieltä tuli ja tänään alkoi menkat.
 
"Kata"
Hei! Itsellä alkaa parin päivän päästä rv. 9 ja menkat alkoi pari päivää sitten. Testissä "raskausviiva" vahvempi kuin normaali.eka ultra viikolla 10. Toivotaan että vauvalla on jarrusukat jalassa etteu tule kesken koska kyseessä toivottu vauveli. Naiset hyvät, tehkää testi jos mietityttää. Mulla näytti plussaa jo viikon päästä ovulaatiosta kun en malttanut odottaa. Viiva oli todella haalea mutta tuli kuitenkin :)
 
"jassu-"
Moi,
Täällä kans ihmetellään kun pari vkoa ollu etova olo, alavatsaa nipistellyt, ja tissit niin kipeet ettei kärsi mahallaan nukkua, mutta menkat alkoi tänä aamuna,ja melko runsaina. 0.o Nyt kauhea kummastelu että olenko vaiko en.. Ilmeisesti aika monella ollut normaalit menkat vaikka ollutkin raskaana? Nyt en osaa päättää odottaisinko että jatkuuko oireilu vai tekisinkö testin hetii kun menkat ohi...
 

Yhteistyössä