"kolmen pienen äiti"
Ääh, se ensimmäinenkin viesti tuli läpi sittenkin, vaikka yhteydessä oli joku vika...
Vaikea kysymys...Mitä luulet.. Olisko ollut helpompi, jos kaksoset olis ollut tuon 1v4kk ja siihen olis sit tullut yksi lisää? ITse pähkäilen uskaltaako vielä tehdä kolmatta, kun kaksoset olisi n. 2v. Ja lisään, ettei ole mitään helppoja kaksosia
Sinullakin kaksoset ovat jo sen ikäisiä, että vaikka uusi vauva saisi alkunsa heti, niin varmaan pärjäisit.Kiitos, kun vastasit. Tätä on mietitty jo kuukausia, mutta nyt alkaa tuntumaan että samaan "kärsimykseen" se mahdollinen viimeinenkin. Kun ei kerkeä välissä oppia paremmalle, niin helpompi aloittaa "alusta". Ja toisaalta toivo elää, että rauhoittuisivat edes vähän siihen mennessä. Ja taustalla pelko, että jos pidempään venyttää niin ei enää halua lähteä koko hommaan..
No kommentoin tähän, vaikka olikin toiselle kysymys asetettu! Luulen, huom en tiedä, että on helpompaa, kun on yksi taapero ja kaksoset. Tai ainakin näin olen ymmärtänyt muutaman tuplaäitiystäväni elämää seuranneena. Löytyy siis molemmin päin...Mitä luulet.. Olisko ollut helpompi, jos kaksoset olis ollut tuon 1v4kk ja siihen olis sit tullut yksi lisää? ITse pähkäilen uskaltaako vielä tehdä kolmatta, kun kaksoset olisi n. 2v. Ja lisään, ettei ole mitään helppoja kaksosia