Te joilla huomattavasti itseänne vanhempi mies..

Niin pitää ihan kysyä että mikä on määritelmäsi "vanhemmasta miehestä"?

Olen kyllä seurustellut 12 vuotta vanhemman kanssa ja kun se päättyi tunsin jopa olevani vanhempi kuin hän ja ihan pelkästä ihastuksesta/rakastumisesta...eikä ole käsittääkseni varakaskaan että sillä silmällä olisin häntä havitellut ja olen myös joskus kun oli itsetunto alamaissa myös tapaillut...lähinnä pelkkinä kavereina... yli 20 vuotta vanhempaa miestä mutta en olisi koskaan voinut kuvitella alkavani seurustelemaan hänen kanssaan...hän olikin vain minun itsetuntoni kohotusta varten kun oli hyvä kehumaan jne....olin juuri lopettanut edellisen suhteen joten en olsii ollut edes valmis uuteen....
nyt olen naimisissa miehen kanssa joka on minua sen 5 vuotta vanhempi...
 
Olen naimisissa itseäni 22 vuotta vanhemman miehen kanssa ja yhdessä olemme yhteensä viettäneet jo melkein 11 vuotta. Raha EI TODELLAKAAN ole ollut ratkaiseva tekiä koska mies oli ihna yhtä PA silloin kun ruvettiin seurustelemaan mitä itse opiskelijana olin. Ja meillä 2 ihanaa yhteistä lasta. Ollaan onnellisia ja rakastuneita :hug: :heart:
 
mikä on huomattavasti vanhempi? meillä on "vain" 9 vuotta ikäeroa, eikä se tunnu missään. rehellisesti sanottuna mies luuli mua vanhemmaksi ku olen, ja mä taas luulin sitä nuoremmaksi. muutaman päivän päästä ku selvis minkä ikäsiä oikeesti ollaan.... oli se aika yllätys! :D
miehellä ei kyllä sen suurempaa varallisuutta ollu ku mullakaan joten eiköhän tossa ollu kyse pelkästään puhtaasta ihastuksesta. ja myöhemmin rakkaudesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2006 klo 22:26 Sankkuli kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: tää oli ehkä päivän paras!!!
jep...tää oli hyvä.....!!!

jokainen joka joskus on ollut rakastunut ja rakastuneena, tietää, että tunnetta ei voi ohjailla ulkoisten tekijöiden mukaan....!!!
 
Kumman kaa
Mutta kyllä sitä rahaakin voi "naida"!!Minä ainakin voisin kun aikani olen kituutellut köyhän vaimona..En ole onnellinen nyt ja mitä siitä vaik onnea ei tulis uuden ukon myötäkään.Raha kuitenkin helpottaa elämää varsin mukavasti.. =)
 
Itseasiassa en aluksi tiennyt että mieheni oli minua kovin paljon vanhempi. Kun hän kertoi että oli minua melkein 10 vuotta vanhempi, en uskonut ennen kuin näin hänen syntymätodistuksensa! Niin, ja hän oli niin sanotusti pee-aa, eli täysin varaton kun tapasimme. Tänä päivänä hän on minua ehkä hieman varakkaampi, tai tienaa enemmän kuin minä! =)
 
Itseasiassa en aluksi tiennyt että mieheni oli minua kovin paljon vanhempi. Kun hän kertoi että oli minua melkein 10 vuotta vanhempi, en uskonut ennen kuin näin hänen syntymätodistuksensa! Niin, ja hän oli niin sanotusti pee-aa, eli täysin varaton kun tapasimme. Tänä päivänä hän on minua ehkä hieman varakkaampi, tai tienaa enemmän kuin minä! =)
 
nekkusen äiti
Meikäläistä ei kyllä saa rahan voimalla rakastumaan. Meillä on miehen kans 15 vuotta ikäeroa, yhessä ollaan oltu kohta 8 vuotta josta 5,5 vuotta naimisissa. Esikoinen nyt 3v ja toinen tulossa. Tiesin miehen iän kun alettiin seurustella, mut hän luuli minuu paria vuotta vanhemmaks (niinkun yleensä aina muuten luullaan...) mut ei tuo mikään "järkytys" kummallekaan ollu, ei kait me nyt tässä muuten oltas, yhessä ja onnellisina =)
 

Yhteistyössä