Te joiden miehet pitää myös pulskia ja läskejä vartaloita viehättävinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli vartaloketjusta mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuli vartaloketjusta mieleen

Vieras
... niin kiinnostaisi tietää, millainen kroppa miehellänne on?

Eikö se usein mene niin, että jos mies on itsekin pulska, niin kokee, ettei voi saada rinnalleen kuin vastaavan plösön?

Tuli mieleen tuosta vartaloketjusta, jossa oli 3 kuvaa arvosteltavana

Mun mies on hoikka ja mun BMI on 46. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta en voisi olla lihanvan miehen kanssa... mun mies taas tykkää lihavista naisista, kun tavattiin, BMI mulla oli 40. Mutta pidän myös itse isoista naisista... joskus nuorena harrastin BI-hommia ja etsin aina isoja naisia.

Laiha mies mullakin on.
Mulla Bmi 38, laihduttamassa tosin oman itseni takia, en miehen pyynnöstä.. Tavattiin kun olin n. bmi 32.

Pitää erilaisia naisia kauniina, ei ole mitenkään tietyn vartalotyypin fani.

Mun miehen mielestä se kolmonen oli paras. Mies itse on BMI:n mukaan lievästi ylipainoinen, peili tai mittanauha ei kyllä ylipainoa näytä ja ainoa konsti jolla mies pystyy pudottaan painoa on että lopettaisi urheilun.

... niin kiinnostaisi tietää, millainen kroppa miehellänne on?

Eikö se usein mene niin, että jos mies on itsekin pulska, niin kokee, ettei voi saada rinnalleen kuin vastaavan plösön?

Tuli mieleen tuosta vartaloketjusta, jossa oli 3 kuvaa arvosteltavana

Mies on entinen taekwondon SM-mitalisti ja nykyään ahkera kickboxin harrastaja. Kroppa on siis timmissä kunnossa ja kunto hyvä.

Itse taas olen isokokoinen, ja lihakset hyvän massan alla piilossa :P

Tosin, eipä mies onneksi muita pulskia naisia kiikaroi, eikä myöskään hoikkia :)

ei se pidä läskistä mutta normaalipainoinen ei ole sama asia kuin läski. ja nykyään normaalipainoinen on olevinaan pullea ellei ole siellä normaali-indeksin alapäässä

Mun mies on hoikka, itse olen kaiketi normaalivartaloinen mutta kun tuossa talvella olin pulskemmassa kunnossa, piti oikein vääntämällä vääntää miehelle miksi haluan pari kiloa pois. Hänen mielestään pieni pyöreys pukee naista :)

Mun mies on pitkä, treenattu ja lihaksikas, ei siis todellakaan ole mitään ylimääräistä läskiä missään. Silti pitää muodokkaista, pulleista, rehevistä ja aika monenlaisista naisista (paitsi kovin laihoista). Ei nyt mikään 200-kiloinen varmaan saa olla, ja pitää näyttää silti huolitellulta ja mielellään olla kauniit kasvot. Kai se on sitten joku friikki, jos vaan läskit saa tykätä läskeistä..

[QUOTE="Heh";23870651]Se on kumma et ylipainosilla naisilla on hoikka kukkakeppi miehiä, tuuli vie mukanaan :D[/QUOTE]

Mun miehellä on lihaksia sen verran että yksi tuuli ei hetkauta. :p

minulla on hoikka mies, omat mitat 172/65 ja tällaisena kuulemma hyvä. hiukka yli 70 kiloisena olin jo "pullea" miehen mielestä ja taas tätä pienempänä katoaa kuulemma muodot..

No mun bmi on 26 ja ennen oli 22. Mies tykkää paljon enemmän nyt vähän enempi "muhkuna" :) Laihduttaessa lähtee tissit ja perse (vatsaa mulla ei pahasti olekkaan) eli se naisellisuus. Ja itsekin tykkään itsestäni enemmän tälleen "muhkuna". Ja mies on ihan normaalivartaloinen tai ehkä jopa hoikka.

Niin ja itseni mieleestä minä en ole pulska/läski enkä miehenikään mielestä. Palstan mielestä toki olen, kun palsta tuijottaa vaan numeroita...

Yhteistyössä