Aika ankeeta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ei muista isovanhemmat eikä kummit Itse ostettava jos ostetaan. 1 lahjan saavat molemmat ( värityskirja ja värikynät)
Samaa ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika ankeeta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ei muista isovanhemmat eikä kummit Itse ostettava jos ostetaan. 1 lahjan saavat molemmat ( värityskirja ja värikynät)
Tilanteemme muuttui ja ei yksinkertaisesti ole vara. Ostan kyllä jotain pientä jouluruokaa lisäksi.Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Samaa ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Aika ankeeta...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä ei muista isovanhemmat eikä kummit Itse ostettava jos ostetaan. 1 lahjan saavat molemmat ( värityskirja ja värikynät)
Kyllä mäkin mielelläni antaisin tuolle lapselle vaikka 30 pakettia,mutta eipähän tässä elämäntilanteessa oo varaa niin tehdä...Jos teillä on varaa lahjoja ostella paljon,ni mikä ettei.Eikös se ole pääasia et lapsi tykkää ja nehän tunnetusti paketeista tykkääAlkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Mä kyllä vähän oudoksun tota, että joulupukki tuo yhden lahjan...
En sitten tiedä ollaanko jotenkin poikkeuksia, mutta meillä lapset ovat saaneet joka joulu n. 15 pakettia. En siis tarkoita, että joka paketissa olisi joku lelu tai muu kallis lahja. Meillä kääritään suklaarasiatkin omaan pakettiin.
Mutta lapset ovat niin onnelisia jo siitä hetkestäkin, kun joulupukki jakaa lahjoja!