TE ETTE IKINÄ USKO! P****SIN HOUSUUNI TÖISSÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
moro moro mäki paskoin kerran housuun duunissa. otettii vähä huikkaa lounaalla ja kiivettii telineille muuraamaan. ei sitä alas ehtinyt ku alko vatsas vääntää se vitun unkarin paska (joku palinka tai vastaava) sain sen verta pidäteltyä et pääsin laasti sankon viereen mut sit tuli... puolet housussa ja puolet laastin seassa. kesähessu sit muuras paskat seinään ja itse yritin pidätellä naurua kun hessu kysy et "mitä laastii tää on ku haisee näin kummalta"

voi pojat

hahaha! Kuolen nauruun!

Olin työmatkalla kiinassa ja oli yhtenä päivänä vähän heikko olo. Lähdin sitten illalla kauppaan ja kaikki oli ihan OK. Sitten paluumatkalla bussissa tuli maha vähän kipeeks ja olis pitäny päästä vessaan. Sitten kun pääsin hotelliin menin kiireesti vessaan tekemään tarpeeni ja sieltä tulikin löysää ripulia litrakaupalla. Sitten oli kiire töihin ja sitten bussissa tuli ripulit housuun ja eikä siinä auttanut muu kuin mennä töihin niissä ripulihousuissa. Ja laattakin silloin hotellissa lensi eikä vatsa toiminut viiteen päivään.

Mulla tulee räjähtävää ripulia harvasen päivä ilman mitään noroja ja ei siitä mitään saikkua saa. Monesti on vähän housuissakin, mutta työpäivä tehdään loppuun.