TE ETTE IKINÄ USKO! P****SIN HOUSUUNI TÖISSÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt!

Vieras
luulin päästäväni harmittoman pierun ja tuli ja paljon ulostetta.. ripulina ja nyt olen kotona..NOROVIRUKSEn kourissa.

Vaihtovaatteita mulla ei ikinä ole mukana töissä. Olipa kiva mennä housut paskassa ja haisevana pmon luo sanoa

" lähden kotia. Paskansin housuuni...kai noroa."(sitä töissä liikkeellä)

Pomon ilme oli :/

nyt siis kotona ja arvatkaa KEHTAANKO TÖIHIN MAANANTAINA MENNÄ

Alkuperäinen kirjoittaja viisas:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä:
oliko sun pakko pomolle sanoa, että paskat on housussa?

Etkö osaa lukea??
Ei vaihtovaatteita...

osaan, mutta ei kai sitä silti tartte sanoa?

En mä ainakaan sanoisi, siistisin pöksyt parhaani mukaan vessassa ja toteaisin, että on ripuli.

:hug: Minulla ollut hiukan samanlainen tilanne. Olin tullut töihin ja vatsassa väänsi ihan hirveästi ja istuin raportilla kun oli pakko lähteä äkkiä vessaan, oksensin ja ripuloin aikani ja sitten vaan takaisin raportille sanomaan kaikkien kuullen, että nyt on sellainen tilanne, että tässä ripulissa en voi tänne jäädä. Meillä kyllä oli kaikki hyvin ymmärtäväisiä eikä kukaan kyllä nauranut. Hyvin kehtasin mennä takaisin töihin.

mun yhessä vanhassa duunipaikassa työkamu kans sairastu vatsatautiin... se oli tulossa hissillä mein toimistolle, ja ku ootti hissiä, ni sillä vähän lorahti. no samaan hissiin asteli muidenkin kerrosten äijiä, ja tää työkamu sano,et oli niillä ilmeet, ku siellähän siis hais huolellinen ripulipaska.... no täl oli hame ja sukkikset ja niihin ei siis mennyt, ei niin paljoo tullut, huuhto alkkarit, ja oli sukkiksissa ja hameessa. sen yks juttu piti tehä omassa huoneessaan viel ennen ku ois lähtenyt kotiin, ni se vaan ravas vessassa, eikä saanut aikaseks... mut paree se siel oli paskoo, ku et ois lähtenyt kotiin julkisilla, ja koko ajan ois ollut mahollisuus lorahtaa pöksyy.

ripuli on kyl ihan kauheeta, se ku alkaa tulee, ni ei paljoo pysty pidätteleen :(

Oi voi. eks miehelle kävi kerran melkein samoin vuosia sitten. meni duunissa vessaan oksentamaan, tauti alkoi ihan puun takaa yllättäen. just kerkesi pytylle kyykkäämään ja yrjöt tuli.
siinä kakoessaan oli alkanu pierettää niin että mahaa väänsi kipeästi. arvaatte loput. sitä paskaa ei ees tullu ihan vähän. noloa oli silläkin. vaatteet meni roskiin päälyshousuja myöten.
ja kun tauti tarttui kaveriinsa, sille kävi just samoin. tosin onneksi kotona.