M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja eikä:Ulvon naurusta täällä.. Lopettakaa jo!!"
Mä kans
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Mistä oot noron saanut? Lapsilta?
Jep.Olen päiväkodissa töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:Alkuperäinen kirjoittaja heh:tulitko paskat housussa kotiin? Ajoitko autoa itse? Varmaan kiva tunne. Olsiti pyytänyt pomolta lainaan housuja, olis voinut lainata omiaan =)
laitoin muovipussin autoni penkille ja ajoin kotia.
Alkuperäinen kirjoittaja nolona:Olin työmatkalla ulkomailla kolmatta päivää, vatsani ei ollut toiminut kertaakaan sinä aikana. Kolmantena päivänä söin hyvin iltapäivällä ja jäin vähän shoppailemaan. Illalla oli vielä työtilaisuus ja hotelli oli lähellä. Hotelliin kävellessä alkoi kamala vatsakipu, ajattelin että minulla tavallista ilmavaivaa pukkaa ja päätin päästää kaasua hiljaisella kadulla. No, vetelät heti housussa ja kamala paine ja kipu suolessa - eikä matkan varrella yhtään kahvilaa tms., hienoja sisustusliikkeitä jne vain. Viimeisissä liikennevaloissa se sitten alkoi valua eikä pysäyttää voinut. Kolmen päivän satsi... hotellihuoneeni oli kerroksessa 16 ja hissillä oli mentävä. Onneksi vain vanha mies oli hississä, kun menin siihen. Hän ei tainnut huomata mitään. Toivoin, ettei valuisi lahkeesta lattialle ja taas hissi pysähtyi ja sisään tuli tyylikkäästi pukeutunut 50v rouva. Nyrpisti nenäänsä ja katsoi meitä tuohtuneena. Mä katsoin papparaista... Omassa kerroksessa juoksin huoneeseeni ja kamala kiire tietty tuli iltatilaisuuteen sen paskapyykin kanssa. Lisäksi huoneessa ei saanut ikkunaa auki ja haju oli aivan kamala.
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Millä konstin ootte selvinny ripulissa/oksennustaudissa kotia asti?Jos yleisillä pitää mennä..
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Kuka muistaa överinsarja Flavor of Loven? Siinähän se yks morsmaikku kokelas pieras kikkareen lattialle! Kaikki huomas hajusta ja näki sen kökön lattialla