S
sipsi
Vieras
Minä ajattelin aikanaan, että päiväkoti toimii omalla rytmillään. Ei meidän kodin rytmillä.
Koetin sitten olla mahdollisimman paljon arkivapailla, ja hoitelin ja nukuttelin omaan tahtiin.
Päiväkodista ei ole kuin ihania muistoja, päiväunineen.
Koetin sitten olla mahdollisimman paljon arkivapailla, ja hoitelin ja nukuttelin omaan tahtiin.
Päiväkodista ei ole kuin ihania muistoja, päiväunineen.