?
:(
Vieras
niin epäonnistunut olo mut minkäs teet. mä en kykene nauttii ollenkaan ton lapsen kanssa olosta. pinna palaa pienenmästäkin, kun mikään ei tunnutikinä sujuvan hyvin, ongelmitta. nytkin piti pestä hampaat. ei pesty kun pentu vaan puristaa ja puristaa ja puristaa hammastahnaa, kielsi ja käskin antaa sen mulle, mut jatko vaan loppu sitten siihen kun vein sen väkisin lapsen kädestä pois. meni sitte äsken yksikseen sänkyyn jäi hampaat pesemättä jäi kirja lukematta. tää on ihan hullua miten yksinkertaiset helpot asiat menee niin hankaliks ku on lapsi (harmi etten osannut aavistaa mitä elämä lapsen kanssa on, ois jäänyt varmaankin tekemättä), mä en vaan kestä olla onneton enkä kestä sitä että joka asia on niin pirun vaikeaa. kiva kun tuntee täysin epäonnistuneensa tärkeimmässä asiassa vanhemmuudessa! 