S
säpäle harmaana
Vieras
[QUOTE="jotain";26309498]Tää on ihan näkökulmakysymys. Mulla nyt yleensäkin on paistettua jauhelihaa pakkasessa hätävarana (oli tapana jo ennen lapsia), mun mielestä litran kaurajuomatölkin kantaa kaupalta yhtä helposti kuin maitotölkin, ja kananmunan keittämistä tai mikrottamista ei voi pitää ylimääräisenä vaivana. Pizza soseena kuulostaa koomiselta, mistä johtuen meillä syödääkin pizza pizzana 
Mut joo, mulla ei ole mitään kaupan soseita tai kotitekoisia vauvan "omia" soseita vastaan. Pointti oli että ei se ruoan modifointi vauvallekin sopivaksi ole todellakaan iso homma, jos vain haluaa. Pakko ei ole haluta. Minusta ja meille se vaan on hirmuisen helppo tapa varmistaa että vauvakin syö vaihtelevasti ja monipuolisesti, ja eipähän ole 1-vuotiaana shokki kun joutuu "perheen mauille" tottumaan
Muut tavoillaan...[/QUOTE]
Minusta taas tuntui, että meidän lapset söivät vauvana paljon monipuolisemmin kuin nykyään
Silloin meni soseena jos jonkinlaiset kasvikset sun muut, mutta nyt kun niitä pitäisi isoina paloina syödä, ne jää siihen lautasen reunalle.
Mut joo, mulla ei ole mitään kaupan soseita tai kotitekoisia vauvan "omia" soseita vastaan. Pointti oli että ei se ruoan modifointi vauvallekin sopivaksi ole todellakaan iso homma, jos vain haluaa. Pakko ei ole haluta. Minusta ja meille se vaan on hirmuisen helppo tapa varmistaa että vauvakin syö vaihtelevasti ja monipuolisesti, ja eipähän ole 1-vuotiaana shokki kun joutuu "perheen mauille" tottumaan
Minusta taas tuntui, että meidän lapset söivät vauvana paljon monipuolisemmin kuin nykyään