No, tohtorina ymmärtänet, että en voi, koska en tosiaan muista muuta kuin sen, että olen joskus jotain tuollaista lukenut ja en jaksa todellakaan alkaa etsiä. Tohtorina osaat todennäköisesti käyttää erilaisia tietokantoja ja etsiä sieltä erilaisilla hakusanoilla, jos kiinnostaa.
Ja keskiarvoja ja erilaisia hajontalukuja tietystä perusjoukosta nuo tutkimustulokset ovat (kuten varmaan tiedätkin), joten varmaan löytyy myös muita puutarhanhoitoa harrastavia tohtoreita.
Jännä, että akateemiset ihmiset ei osaa itse etsiä tietoa![]()
Tohtorina olen tottunut siihen, että jos joku heittää että "tästä on tutkimuksia" kertoo edes sen, että mitkä ne tulokset ovat. Etkö ensin sanonut että koulutetut harrastavat erilaisia juttuja kuin ei-koulutetut, mutta et kuitenkaan edes kertonut että mitä ne eri jutut on. Tarkoititko sitä liikuntaa ja lukemista, mihin täällä viitattiin? Joo, ja mulla ei ole töissä tapana haukkua ihmisiä laiskoiksi tai kykenemättömiksi etsimään tietoa, jos MUUT eivät etsi todisteita minun esittämille väitteille. Kyllä se meillä on ihan minun duuni.