A
anteeksi kuinka
Vieras
Sekö antaa oikeuden tehdä paikkakunnalle muuttaneen uuden ihmisen elämästä helvetin jos tulija haluaa elää rauhassa häiritsemättä muita ja olla osallistumatta kylän marttakerhoihin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hm. Itsekin olen korkeakoulutettu, ja silti leivon ja olen pääasiassa perheen kanssa. En harrasta mitään ihmeellistä, marjastusta ja puutarhanhoitoa lukuunottamatta. Minusta nuo ovat ihan yhtä hienoja harrastuksia kuin kalliimmatkin, mitä varmaan tarkoitat.
Menin pienelle muutaman tuhannen ihmisen paikkakunnalle töihin valmistuttuani. Muutimme minun työn perässä. Lapsi oli 10 kk. Mies opiskeli vielä. Minua ei ole misssään muualla niin ihanasti kohdeltu. Kaikki olivat ystävällisiä ja ottivat heti vastaan ihanasti. Läksiäislahjaa kun mietin, niin ihan itkettää. En tienny olevani niin pidetty.
Kummallista, että pienet paikkakunnat ovat sitten niiiiiiin erilaisia.
Jos ei halua olla ihmisten kanssa ja kuvittelee olevansa parempi kuin muut ja nakkaa paskat kylän tarjoamille harrastuksille, niin sen kanssa sitten elää.
Mun puolesta tän tyypin kaupunkilaiset sais pysyäkkin kaupungeissa. Jos ei löydy asennetta pikkupaikoille. Täällä tunnetaan toiset hyvässä ja pahassa. Siel betonihelvetissä saa elää yksin ja ihan rauhassa. Ja niin, me duunarit pidetään tää kylä ilman kirjaviisaitakin pystyssä. Tutkimuksilla voi pyyhkiä perseensä. Ni
Itse oon aikanaan muuttanu isosta kaupungista minimaaliseen kylään, ja hyvin pärjää, kun on ihminen toiselle. Kaikenlaista oon saanu osakseni, sillon on ollut toisinaan peiliin katsomisen paikka. Mut pääasiassa hyvää, tiedän että meil on tääl hyvä yhteisö. Mun mielestä alottajalla ei ole ongelmaa kuin ehkä pienesti korvien välissä![]()