N Nala78 Jäsen 10.01.2005 350 1 16 14.10.2007 #1 Tuosta täytekakkualoituksesta tuli mieleen, että mitä sitä laittaisi täytskärin väliin, jos päälle laittaa kinuskikermaa ja raastettua suklaata (sabloonalla sanan Kiitos). Vielä on myös epäselvää että teenkö suklaapohjan vai tavallisen... :attn:
Tuosta täytekakkualoituksesta tuli mieleen, että mitä sitä laittaisi täytskärin väliin, jos päälle laittaa kinuskikermaa ja raastettua suklaata (sabloonalla sanan Kiitos). Vielä on myös epäselvää että teenkö suklaapohjan vai tavallisen... :attn: