Täytekakkua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nala78

Jäsen
10.01.2005
350
1
16
Tuosta täytekakkualoituksesta tuli mieleen, että mitä sitä laittaisi täytskärin väliin, jos päälle laittaa kinuskikermaa ja raastettua suklaata (sabloonalla sanan Kiitos). Vielä on myös epäselvää että teenkö suklaapohjan vai tavallisen... :attn:
 

Yhteistyössä