täydellinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyyti

Vieras
Lopultakin löysin miehen, joka on täydellinen minulle. Meillä on hauskaa, harrastamme samoja asioita, seksi sujuu... Mutta hän sairastui vakavasti, emmekä ole olleet yhdessä kuin pari vuotta. Koko elämäni etsin hänen kaltaistaan, enkä uskonut enää, että löydän. Kunnes hän oli edessäni. Nyt suren jo hänen poismenoaan. Yhteinen elämämme on kädenpuristus sairaalassa ja kyyneleet illalla tekstiviestin jälkeen. Kuka lohduttaisi Nyytiä?

Elämä on julmaa. Mutta minusta on aina toivo olemassa, niin kauan kun toinen elää. Ole urheasti hänen rinnallaan ja toivotaan yhdessä lisää aikaa hänelle. Voimia taisteluun.

KYLLÄ ELÄMÄ ONKIN JULMAA, MUTTA OLEN KOKENUT OMASSA ELÄMÄSSÄNI MYÖS KOVIA HENKISIÄ PETTYMYKSIÄ, VAIKKA EN KUOLEMAN KAUTTA OLE MENETTÄNYT LÄHEISIÄ. MUTTA OLEN SAANUT RAUHAA JA HELPOTUSTA, AJATUKSESTA,JONKA OLEN TODEKSI HAVAINNUT, ETTÄ KOHTALO TAI JOKU OHJAA KOKO AJAN JOKAISEN ELÄMÄÄ. KAIKKI, MITÄ TAPAHTUU ON TARKOITETTUKIN. MIKÄÄN EI TAPAHDU SATTUMANVARAISESTI, VAAN NIIN PITIKIN MENNÄ KUN MENEE.=) SIITÄ SAAN ITSE USKOA ELÄMÄÄN.

Yhteistyössä