Tavan tallaajia taas huutiksessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
Mulla lukee myyntikohteissa nämä kaksi asiaa:

-Ostaja maksaa tuotteen, minä postitan sen sitten, kun raha näkyy tililläni.
-Pyrin postittamaan tuotteen mahdollisimman pian.

Taannoin joku osti minulta tuotteen, mutta pihtasi maksua toista viikkoa. Tili oli eri pankissa kuin minun, joten raha tuli tililleni vasta maksutapahtumaa seuraavana päivänä. Näin maksun kotikoneelta myöhään illalla töiden jälkeen, enkä enää lähtenyt viemään pakettia postiin, vaan vein sen seuraavana aamuna. Postikustilta kului tietysti pari päivää, ennen kuin lähetys meni perille.

Ostaja narisee palautteessaan, että olen luvannut postittaa tuotteen nopeasti, mutta silti kului yli kaksi viikkoa huudon sulkeutumisesta, ennen kuin hän sai paketin. (joo, meni tasan 15 päivää) Tämä on nyt minun syyni ja sain neutraalin palautteen, "vaikka olisi tästä negankin voinut antaa", tyyppi on siis olevinaan vielä jalomielinen, kun ei laittanut mulle negaa. :headwall:

Mä en oikein tiedä, millä perusteella siellä se palaute pitäisi antaa.

Itse sain myyjältä noottia s.postiin, kun annoin neutraalin.
Tuote oli aivan eri kokoinen, mitä myynti-ilmoituksessa luki. Oli kyllä kaikin puolin muuten kunnossa, mutta ei sopinut väärien tietojen takia meille käyttöön.

et sitten kirjoittanut että ostaja pihtasi maksua sen 2viikkoa ja kun suvaitsi maksaa niin veit tuotteen heti postiin ja sinun ongelmasi ei ole itellan hitaus eikä se että ostaja ei maksa ajallaan.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä