Tatuointi kuvia!!:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laitelkaas kivoja tatska kuvia että saisi ideoita...:) Oon ajatellut sellasta kala horoskooppimerkkiä, joka on ikäänkuin H.. On oman nimen etukirjain myös tuo H.. Mutta paikka mietityttää.. niska? Ranne? Vai iso kuva esim. keskelle ylä-selkää?

mul on olkapääs, lapaluus, alaseläs ja nilkas... ite tykkään eniten tost ku on olas... alaselän on ehkä hitusen liian ylhäällä... ota kiinalainen horoskooppi? niskaan?

Mullaki on hirveen kauhee tatska kuume ja oon löytäny aivan äly ihanan tatskan... Ku vaan löytääs rahaaki :) mulla on nyt tribaali henkinen tatska alaseläs nytku löytääs rahaa niin tulos saman tyylinen tatska ylä selkään joka menis molempiin käsivarsiin ja kävis niskas :) ja sitte aion varmana hankkia vielä lisää! Tatskat on muute aiva sika kivoi vaikka maksaaki mutta saapahan koristettua ihoa !:) kerran otti tatskan nii pitää vaan saada lisää mutta mikäs siinä onhan ne ihania :) netistähän näitä ideoita tatskoihin on tullut. Kylkeen olis kiva saada semmone koko kyljen pitune semmone kiva tatska ja reitehen.

Yhteistyössä